اخبار بازی

وعده مدیرعامل Sony برای بهبود واقعیت مجازی

وعده مدیرعامل Sony برای بهبود واقعیت مجازی

وی جی مگ: تجربه واقعیت مجازی هم‌چنان در مراحل رشد ابتدایی خود قرار داشته و از مشکلات زیادی رنج می‌برد. قیمت بالا و عدم وجود محتوای مناسب از جمله این مشکلات بوده که این فناوری جدید با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند. با این حال وعده مدیرعامل سونی به بهبود واقعیت مجازی در سال‌های آینده اشاره می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، کنچیرو یوشیدا مدیر شرکت سونی در مصاحبه با وبسایت The Independent در جریان برگزاری همایش تکنولوژی IFA اظهاراتی را درباره وضعیت کنونی واقعیت مجازی ارائه کرد. یوشیدا توضیح داد در سال‌ها و نسل‌های آینده بسیاری از مشکلاتی که مخاطبین در رابطه با پلتفرم‌های واقعیت مجازی احساس می‌کنند حل خواهد شد. «فضای بسیار زیادی برای پیشرفت تجربه VR وجود دارد و شما شاهد بهبود واقعیت مجازی در طی سال‌های آینده خواهید بود.»

نکته جالب توجه در خصوص صحبت‌های یوشیدا بدین شرح است که مدیرعامل سونی هنگام صحبت در این باره به طور ویژه به PlayStation VR اشاره نمی‌کند که البته از جهاتی نیز منطقی است. یوشیدا نمی‌خواست مشکلات موجود را صرفا به دستگاه واقعیت مجازی شرکت خود ربط دهد که البته درست هم بوده و پلتفرم‌های واقعیت مجازی متعلق به دیگر کمپانی‌ها هم از مشکلات یکسانی برخوردار هستند. می‌توان امیدوار بود بسیاری از مشکلات این پلتفرم‌ها طی سال‌های آینده رفع خواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + نه =