اخبار بازی

Wargaming: حق تقدم فقط با اشتراک گلدی ها می باشد

GameemaG-WoT

آقای “Victor Kislyi”،مدیر عامل ارشد کمپانی بزرگ و قدرتمند Wargaming (سازنده ی بازی های معروف Free-to-Play از جمله World Of Tank) کسی که در E3 2013 خبر از عرضه شدن نسخه انحصاری بازی بزرگ و معروف WoT بر روی XBOX 360 داد.

طی آخرین مصاحبه هایی که با ایشان انجام شده،طبق گفته های ایشان; “به هیچ عنوان زیاد خوشحال نیستم،ای کاش چاره ای در پیش رو داشتیم برای اجازه دادن به کسانی که در شبکه XBL اشتراک گلد ندارند و یا به عبارتی اکانت نقره ای بحساب می آیند تا بتوانند بصورت رایگان از بازی لذت ببرند.”

“بنده ترجیح میدهم که آن 40-30 میلیون نفری که دارای اشتراک گلد نمیباشند نیز در بازی بتوانند حضور پیدا کنند و نسخه X360 این بازی F2P را تبدیل به بازی ای قدرتمند تر و جهانی تر کنند”

“با این حال کسانی که اشتراک گلد ندارند بصورت آزمایشی بمدت 24ساعت میتوانند از بازی بهره ببرند درحالی که بعد از تمام شدن این زمان محدود دسترسی آنها بدون داشتن اشتراک گلد از بازی قطع خواهد شد،در حال حاضر این بازی بر روی PC بیشتر از 45میلیون کاربر ثبت نام شده دارد.”

[box] شایان بذکر میباشد که نسخه XBOX 360 بازی World Of Tanks تابستان امسال بر روی شبکه ی XBOX LIVE منتشر خواهد شد.[/box]

کسری یارایی

کسری یارایی

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 5 =

  • عرفان سکاکی
    مطمئنن WG به سیاست اشتباهش پی می بره و به اکانت های نقره ای هم اجازه بازی خواهد داد. وقتی طرف بازی کنه و ببینه سخت پیشرفت می کنه حتماً برای خرید گلد توی بازی یا توی WoT اقدام می کنه. اگه رایگان کنن در آمد بیشتری خواهند داشت.
    کافیه یکم فکر کنن! می تونن مقداری از هزینه گلدهایی که کاربرا برای بازی خریداری می کنن رو به مایکروسافت بدن تا بازی برای همه رایگان باشه! الان بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از کل پلیرهای WoT سرور آمریکا با گلد بازی می کنن چون گلد لازمه ی پیشرفت با اندکی دلاره!
    WG یک دقیقه فکر کردن بهتر از ۷۰ سال فکر نکردن است
     1 0 i 

    WG کلا بدش نمیاد چنین کاری رو بکنه ولی اونوقت باید بزنه همه سیاست های مایکرو رو زیر سوال ببره !! چون مایکرو بدون گلد اجازه آب خوردن تو شبکه لایو رو هم به کسی نمیده !! امیدوارم بتونند یطوری با مایکرو کنار بیان سر این مسئله …

  • مطمئنن WG به سیاست اشتباهش پی می بره و به اکانت های نقره ای هم اجازه بازی خواهد داد. وقتی طرف بازی کنه و ببینه سخت پیشرفت می کنه حتماً برای خرید گلد توی بازی یا توی WoT اقدام می کنه. اگه رایگان کنن در آمد بیشتری خواهند داشت.

    کافیه یکم فکر کنن! می تونن مقداری از هزینه گلدهایی که کاربرا برای بازی خریداری می کنن رو به مایکروسافت بدن تا بازی برای همه رایگان باشه! الان بیش از 10000 نفر از کل پلیرهای WoT سرور آمریکا با گلد بازی می کنن چون گلد لازمه ی پیشرفت با اندکی دلاره!

    WG یک دقیقه فکر کردن بهتر از 70 سال فکر نکردن است 😀 🙂

  • سلام

    می خواستم بدونم شما برای ساختن ایتم اولین نگاه از چه نرم افزاری برای فیلمبرداری از بازی ها استفاده می کنید