اخبار بازی

انتشار بازی Cyberpunk 2077 در آمریکای شمالی توسط Warner Bros

انتشار بازی Cyberpunk 2077 در آمریکای شمالی توسط Warner Bros

وی جی مگ: بازی Cyberpunk 2077 در آمریکای شمالی با همکاری شرکت Warner Bros نشر می‌یابد. اگرچه کمپانی CD Projekt Red توسعه‌دهنده و ناشر بسیاری از عناوین خود محسوب می‌شود اما همکاری آن‌ها با ناشران مختلف به منظور نشر عناوین خود در نواحی و مناطق مختلف دنیا امری کاملا عادی و معمول به شمار می‌رود.

به گزارش وی جی مگ، همین مورد برای بازی اول شخص نقش‌آفرینی Cyberpunk 2077 هم تکرار خواهد شد. امروز با اعلام CD Projekt Red مشخص شد بازی Cyberpunk 2077 در آمریکای شمالی توسط Warner Bros منتشر می‌شود. شرکت Warner Bros پیش از این نیز برای توزیع دو عنوان The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher 3: Wild Hunt با CD Projekt همکاری کرده بود.

معاون رئیس CD Projekt یعنی میهال نواکوفسکی در خصوص این همکاری مجدد با Warner Bros اظهار کرد «ما پیش از این نیز برای توزیع و نشر قسمت دوم و سوم The Witcher با Warner Bros همکاری داشتیم که هر دو نیز بسیار موفقیت‌آمیز بودند. بنابراین همکاری مجدد ما با اطمنیان کامل انجام می‌شود. عنوان Cyberpunk 2077 بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین پروژه ما محسوب می‌شود و به دنبال تمامی موفقیت‌هایی هستیم که به واسطه این بازی می‌توان به دست آورد.»

مهم‌ترین سوالی که درباره بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 تاریخ انتشار آن است که تاکنون هیج اشاره‌ای به آن نشده است. اثری که هم‌اکنون برای Xbox One، PS4 و PC در حال توسعه است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 8 =