اخبار بازی

بازی Wasteland 3 و The Bard’s Tale 4 برای PS4 عرضه می‌شود

بازی Wasteland 3 و The Bard’s Tale 4 برای PS4 عرضه می‌شود

وی جی مگ: دو روز پیش مایکروسافت در جریان رویداد X018 رسما از خرید استودیو Inxile Entertainment و Obsidian Entertainment خبر داد. با این حال مسئله‌ای که به آن اشاره‌ای نشد این است که وضعیت بازی‌های در حال ساخت این استودیوها به چه شکلی رقم می‌خورد. در همین راستا امروز مسئولین Inxile رسما اعلام کردند که هر دو بازی Wasteland 3 و The Bard’s Tale 4 برای PS4 و پلتفرم‌های اعلام شده همچنان منتشر می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، چند سالی است که مایکروسافت از نداشتن استودیوهای داخلی با کیفیت رنج می‌برد و فرایندی را از E3 گذشته تا به امروز شروع کرده و طی آن چند است مختلف را خریداری کرده و اینبار به سراغ دو متخصص ساخت عناوین نقش آفرینی یعنی Inxile و Obsidian رفته. با این حال پیش از تصاحب Inxile توسط مایکروسافت آنها مشغول ساخت دو بازی Wasteland 3 و The Bard’s Tale 4‌ بودند و به نظر می‌رسد تغییری در جریان توسعه این آثار به وجود نیامده.

پیشش از این اعلام شده بود که هر دو بازی Wasteland 3 و The Bard’s Tale 4 برای PC، Xbox One و PS4 منتشر می‌شوند و اصولا دو پلتفرم اول به مایکروسافت تعلق دارند و مشکلی از این جهت وجود ندارد اما بسیاری انتظار داشتند وضعیت انتشار این دو اثر برای کنسول سونی بعد از قرارداد مایکروسافت تغییری ایجاد شود که نهایتا چنین اتفاقی رخ نداد.

با این توضیحات می‌توان انتظار داشت که وضعیت ساخت بازی جدید Obsidian که کمپانی Take Two وظیفه انتشار آن را برعهده گرفته بود نیز تغییر نکند و نهایتا این اثر که هنوز رسما معرفی نشده برای پلتفرم‌های مخلتف منتشر شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 1 =