اخبار بازی

شایعه: بازی Watch Dogs 3 امسال عرضه می‌شود

شایعه: بازی Watch Dogs 3 امسال عرضه می‌شود

وی جی مگ: باز هم شایعه درباره بازی‌های Ubisoft و اینبار نوبت بازی Watch Dogs 3 است. اثری که طبق آخرین شایعات امسال عرضه می‌شود و داستان آن در شهر لندن دنبال خواهد شد. این نکته را در نظر داشته باشید که شایعه مطرح شده آنچنان منبع معتبری ندارد.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا باید توضیح دهیم که شایعه عرضه بازی Watch Dogs 3 در سال جاری میلادی در 4Chan مطرح شده که به صورت کلی با محتوای تولیدی کاربرها فعالیت خود را ادامه می‌دهد. با این حال جیسون شریر از وبسایت کوتاکو عملا تایید کرد که این اثر در بریتانیا و احتمال فراوان لندن دنبال می‌شود.

شایعه منتشر شده پیرامون بازی Watch Dogs 3 جدای از تمامی توضیحات ارائه شده به این مسئله نیز اشاره دارد که احتمالا اینبار دیگر خبری از ساختار شبیه به GTA نیست و بازی بیش از همیشه تمرکز خود را روی هک قرار داده و درگیری‌ها به اسلحه کمری و چاقو خلاصه می‌شود.

دیگر تغییری که احتمالا باید شاهدش باشیم، انتخاب جنسیت شخصیت اصلی و امکان شخصی‌سازی آن است. چیزی که این روزها دیگر تبدیل به استانداردی در میان بازی‌‌های Ubisoft شده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + 20 =

  • یک پوستر داخل watch dogs 2 بود که روش آرم یکی از لودینگ های watch dogs 2 رو خورده بود و زیرش نوشته بود 2019-امسال هم که خبری از اساسین کرید نیست پس منطق حکم میکنه که ۱۰۰٪ میاد-در مورد لوکیشن هم من بعید میدونم بخوان برن سراغ لندن چون بر خلاف gta قرار نیست داستان هر بازی از هم جدا باشه و اینا یک جا به هم ربط پیدا میکنن-لوکیشن محتملی که تو خود بازی بهش اشاره شده نیویورک هست