اخبار بازی

عملکرد ضعیف بازی We Happy Few در هفته اول فروش

عملکرد ضعیف بازی We Happy Few در هفته اول فروش

وی جی مگ: انتشار جدیدترین چارت فروش هفتگی مربوط به بریتانیا از عملکرد ضعیف بازی We Happy Few در هفته اول فروش خود خبر می‌‍دهد. در حالی که بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy برای هفتمین هفته متوالی آن هم یک سال پس از انتشار باز هم صدرنشینی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش وی جی مگ، در هفته گذشته سه بازی جدید منتشر شدند که هر سه هم در ده بازی ابتدایی چارت هفتگی بریتانیا به چشم می‌خورند. بازی Madden NFL 19 در اولین هفته انتشار خود توانست رتبه پنجم را کسب کند. قسمت دنباله Overcooked! در مکان هشتم جای گرفت. اما بدون شک مهم‌ترین نکته این چارت به عملکرد ضعیف بازی We Happy Few در هفته اول فروش اشاره دارد. ساخته استودیو Compulsion Games در نخستین هفته خود نتوانست رتبه‌ای بهتری از رتبه دهم در جدول برای خود به دست آورد.

بازی‌های جدید منتشر شده بهترین عملکرد را روی کنسول PS4 ارائه کردند. در همین راستا 68 درصد فروش بازی Madden NFL 19 و 67 درصد فروش بازی We Happy Few روی کنسول PS4 به ثبت رسیده است. در حالی که نسخه PS4 بازی Overcooked! 2 با در اختیار داشتن سهم 42 درصدی از فروش بازی بهترین عملکرد را داشت نسخه Switch هم با سهم 41 درصدی در مکان بعدی قرار گرفت.

  1. Crash Bandicoot: N.Sane Trilogy
  2. LEGO The Incredibles
  3. Grand Theft Auto 5
  4. Mario Kart 8: Deluxe
  5. Madden NFL 19
  6. Call of Duty: WWII
  7. God of War
  8. Overcooked! 2
  9. Super Mario Odyssey
  10. We Happy Few
فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 2 =

  • رنک 10 رو داره، خیلی ها نسخه پیش دسترسی رو خریدن، به نظر من عملکردش خوب بوده و اینکه سبک خاصی هست که همه اینچنین سبکی بازی نمیکنن.
    من به شخصه خیلی لذت بردم از بازی

  • اخه فقط فروش نیست که…
    متاشم با کله رفت‌تو ‌دیوار
    ینی از حق نگذریم این ماکروسافتم بد شانسه ها?????