اخبار بازی

رونمایی مایکروسافت از کنترلر‌ جدید Xbox Elite

کنترلر‌ جدید Xbox Elite

وی جی مگ: امروز شرکت Microsoft یک کنترلر سفیدرنگ برای کنسول Xbox one معرفی کرد. در ابتدا باید بگوییم که این کنترلر نسخه سفید رنگ همان Xbox Elite Controller است و تمام ویژگی‌هایی که باعث شد تا آن کنترلر معروف شود را دارد و فقط به رنگ سفید، برفی است.

به گزارش وی جی مگ، قسمت پشتی این کنترلر به رنگ مشکی است، البته قسمتی از آن که موقع در دست گرفتن متوجه نمی‌شوید. همانطور که می‌دانید می‌توان این کنترلر را با ابزاری که مایکروسافت برای آن قرار داده، شخصی‌سازی کرد تا دقیقا به همان‌ شکل در آید که مورد پسند کاربر است.

این کنترلر در تاریخ 16 اکتبر با قیمت 149.99 دلار به فروش خواهد رسید. در کشور آمریکا فروش این کنترلر در انحصار فروشگاه Microsoft و GameStop خواهد بود، درحالی که در سایر جاها محدودیت خاصی وجود ندارد و هر خرده‌فروشی می‌تواند آن را بفروشد.

یک باندل از کنترلر وجود دارد که حاوی بازی Fallout 76  و کنسول سفیدرنگ Xbox one x است که هنگام عرضه بازی، منتشر خواهد شد. این باندل با قیمت 499.99 دلار در تاریخ 14 نوامبر منتشر خواهد شد و همان‌طور که گفته شده، فروش آن در انحصار GameStop و Microsoft Store خواهد بود. تصاویری از این کنترلر و باندل مخصوص Fallout 76  منتشر شده که می‌توانید آن‌ها را در زیر مشاهد کنید.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + 17 =

  • آقا خيلي بيخوده
    به جاي اين كه روي بازي هاش تمركز كنه ميره دسته هاش رو رنگ ميزننه
    كلا ماكروسافت روي رنگ كردن مهارت داره از رنگ كردن دسته گرفته تا رنگ كردن مردم