اخبار بازی

چرا Bethesda فعلا از بتل رویال دوری کرده ؟

Bethesda فعلا از بتل رویال دوری کرده

وی جی مگ: تقریبا هر هفته خبرهایی می‌شنویم که بعضی از بازی‌های مود Battle Royale را دریافت می‌کنند و یا سازندگان آن به فکر این مود هستند. دلیل آن‌هم موفقیت بازی‌های Fortnite و PUBG است که سود بسیار زیادی نسیب سازندگان شده است و ساختن بازی‌هایی با این مود کامل قابل درک است.

به گزارش وی جی مگ، شرکت Bethesda به تازگی راه بازی Fallout را اندکی تغییر داده و جدیدترین نسخه از این سری، یعنی بازی Fallout 76 به یک بازی آنلاین تبدیل شده است. البته سازندگان آن می‌گویند نمی‌خواهند سراغ مود Battle Royale بروند.

به تازگی GameRadar صحبتی با یکی از کارکنان Bethesda داشته و در مورد اینکه چرا سراغ این مود نمی‌روند از او سوال کرده. Hines در این مورد گفت که اگر چیزی جالب به نظر برسد و کاملا هیجان‌انگیز باشد و از نظر ما منحصر به فرد باشد ما سعی خود را می‌کنیم تا آن ایده را به واقعیت تبدیل کنیم و یک بازی جدید و هیجان‌انگیز بسازیم. این چیزی است که مرا هیجان زده می‌کند.

به نظر می‌رسد که او به این سبک و قرار دادن 100 پلیر در یک نقشه علاقه‌ای ندارد. در ادامه صحبت‌هایش گفت: اگر این کار واقعا خوب است، سازندگان آن این کار را انجام داده‌اند و ما هم این کار را انجام خواهیم داد. در آخر کار باید به مردم بگوییم این هم یک بازی Battle Royale! نه ممنون حتی از دور هم جالب نیست. ما چنین بازی‌هایی در Bethesda نمی‌سازیم و ما می‌دانیم که چه کاری را انجام می‌دهیم و به کار خود اطمینان داریم.

باید گفت که شرکت Bethesda واقعا کارش را بلد است و با بازی‌هایی که عرضه کرده و قرار است عرضه کند این حرف را ثابت کرده می‌‌کند و نیازی ندارند تا با یک بازی در سبک Battle Royale سود زیادی به دست آورد. آن‌ها به ساخت بازی‌های بهتری علاقه‌مند هستند مانند بازی Starfield که IP جدید این شرکت است و قرار نیست سبک Battle Royale داشته باشد. این خبر خوشحال کننده‌ای است که این شرکت به جای اینکه دنبال سود خود باشد، می‌خواهد عناوینی با کیفیت بالا ارائه دهد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − یازده =