اخبار بازی

چرا بازی LawBreakers شکست خورد ؟

چرا بازی LawBreakers شکست خورد ؟

وی جی مگ: عنوان LawBreakers با عرضه در زمان نامناسب نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. عملکرد بازی به قدری بد و ناامید کننده بود که باعث شد استودیو سازنده آن یعنی Boss Key Productions در ابتدای سال جاری تعطیل شود. اکنون که بازی LawBreakers شکست خورده به شمار می‌آید مدیر بخش بازاریابی سایق ناشر بازی صبحت‌هایی را در خصوص آن انجام داده است.

به گزارش وی جی مگ، ولاد کوهو مدیر بازاریابی سابق شرکت Nexon برنامه داشت تا در آخر ماه و در همایش DevGAMM در شهر سیاتل سخنرانی با تیتر “LawBreakers : چگونه میلیون‌ها دلار پول را با بزرگ‌ترین شکست سال 2017 از بین بردم” ترتیب دهد. براساس تیتر عنوان شده می‌شد فرض کرد که این سخنرانی به اشتباه بودن سرمایه‌گذاری روی LawBreakers اختصاص پیدا می‌کرد و این که کوهو می‌توانست کار متفاوتی بجای بازاریابی روی ساخته Boss Key Productions انجام دهد.

در ابتدای سال جاری متوجه شدیم به دلیل این که بازی LawBreakers شکست خورد شرکت Nexon تعدادی از اعضای خود را اخراج کرده است و این می‌تواند یکی از دلایلی باشد که کوهو قصد داشت تا با عباراتی نه چندان جالب و توهین‌آمیز در خصوص بازی یاد شده حرف بزند. البته ظاهرا در نهایت کوهو از تصمیم خود منصرف و سخنرانی ترتیب داده شده را کنسل کرد و به جای آن در صحبت با وبسایت Destructoid توضیح داد. «من برای اعضای تیم Boss Key Productions احترام زیادی قائل هستم.

بازی‌ها تجارتی دشوار و با ریسک محسوب می‌شوند حتی اگر همه چیز هم در نهایت به خوبی دنبال شود. استودیو Boss Key Productions هم همه تلاش خود را به کار گرفت. من می‌خواستم تا درباره درس‌هایی که از اشتباهات خود فرا گرفتم صحبت کنم. نه این که سازندگان بازی کاری را باید بهتر یا متفاوت انجام می‌دادند. به هر حال این این جلسه کنسل شد و دیگر به LawBreakers اشاره‌ای در این همایش نخواهد شد.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − یک =