اخبار بازی

اعلام تاریخ تعطیلی سرورهای بازی Wildstar

تاریخ تعطیلی سرورهای بازی Wildstar

وی جی مگ: شرکت NCSoft  قرار است در دو ماه آینده سرورهای بازی Wildstar را تعطیل کند. این بازی در سال 2014 منتشر شد که بعد از به وجود آمدن مشکلاتی، ناشر بازی تصمیم گرفت تا سرورهای آن را تعطیل کند. البته خبرهای دیگری هم برای گیمرها وجود دارد.

به گزارش وی جی مگ، در اوایل این ماه تائید شد که استودیو Carabine تعطیل می‌شود و در پی آن NCSoft خبر تعطیلی سرورهای بازی Wildstar را داد. سرور‌های بازی Wildstar در تاریخ 28 نوامبر امسال تعطیل می‌شوند.

در پستی نوشته شد: «در زمان انتشار، تیم توسعه دهنده بازی Wildstar یک بازی سرگرم کننده و ویژه‌ای را ارائه داد که در سیاره‌ای عجیب و غریب جریان داشت و یک امتیاز بزرگی بود تا آن ماجراجویی‌ها را در چهار سال اخیر به اشتراک بگذاریم. متاسفانه همان‌طور که شنیده‌اید، همه این ماجراجویی‌ها به پایان خواهند رسید. گاهی وقت‌ها خداحافظی کردن کار ساده‌ای نیست به ویژه اینکه این بازی ارزش زیادی برای عده‌ زیادی داشت ولی سرور‌های بازی Wildstar در تاریخ 28 نوامبر سال 2018 تعطیل می‌شوند.»

خبر خوب این است که پلیر‌ها زمان زیادی صرف بازی کردن این عنوان کرده‌اند و کسانی که مدت زیادی این عنوان را مدت زیادی است بازی کرده‌اند می‌توانند از رویداد‌هایی پایانی آن مانند Double XP، Glory Days، Power Prestige، PVP و Blessing of Essence لذت ببرند. همه این رویدادها در دسترس خواهد بود. رویداد‌های فصلی نیز هر هفته فعال می‌شوند تا زمانی که سرور‌های بازی تعطیل شوند. به‌‌روزرسان جدید همه پرداخت‌های درون برنامه‌ای با پول واقعی را غیر فعال می‌کند. دسترسی به آیتم‌ها بیشتر می‌شود و Omnibit Drop نیز سریع‌تر اتفاق می‌افتد. کسانی از تاریخ 1 جولای پول واقعی در بازی خرج کرد‌ه‌اند، پول آن‌ها بازگردانده می‌شود.

بازی Wildstar در سبک MMORPG است و در دنیای خیالی جریان داشت که درسال 2014 برای پلتفرم Microsoft Windows منتشر شد البته بعد از مدتی، این بازی به صورت free-to-play منتشر شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − یازده =