اخبار بازی

ساخت بازی Wolfenstein 3 تایید شد

ساخت بازی Wolfenstein 3 تایید شد

وی جی مگ: با معرفی یک نسخه VR از سری بازی شوتر Wolfenstein تحت عنوان Wolfenstein: Cyberpilot و یک نسخه فرعی از آن با نام Wolfenstein: Youngblood در نمایشگاه E3 2018، مسلما طرفداران شوتر از این مسئله رضایت دارند. با این حال بسیاری هم‌چنان منتظر هستند تا ساخت بازی Wolfenstein 3 توسط Bethesda مورد تایید قرار بگیرد.

به گزارش وی جی مگ، پیت هاینز از Bethesda در مصاحبه اخیر خود توسعه Wolfenstein 3 را امری توصیف‌ناپذیر دانسته است. از هاینز در مصاحبه با یک رسانه بریتانیایی در مورد عملکرد تجاری Wolfenstein 2: The New Colossus سوال شد که آیا فروش این اثر شوتر به اندازه‌ای خوب بوده تا منتظر دنباله‌ای برای آن باشیم. پیت هاینز با اشاره به این نکته که عملکرد تجاری بازی نام‌برده می‌توانست بهتر باشد طی صحبت‌های خود ساخت بازی Wolfenstein 3 را مورد تایید قرار داد. «بله قطعا ما برای ساخت نسخه سوم Wolfenstein برنامه داریم. سازندگان بازی یعنی استودیو MachineGames پیش از این هم در E3 اعلام کرده بودند که به داستان اصلی استراحتی خواهند داد تا آن را با مقیاسی بزرگ‌تر بسازند. باید دید روند آن چگونه انجام خواهد شد.»

در حال حاضر استودیو MachineGames تمرکز اصلی خود را به ارائه یک تجربه Co op روی بازی Wolfenstein: Youngblood اختصاص داده است که قرار است دختران شخصیت BJ Blazkowicz را به تصویر بکشد. می‌توان انتظار داشت به دنبال عرضه این نسخه فرعی در سال آینده، روند تولید Wolfenstein 3 هم با شدت بیشتری دنبال شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 3 =