اخبار بازی

فروش World of Warcraft: Battle for Azeroth از 3.4 میلیون نسخه گذشت

فروش World of Warcraft: Battle for Azeroth از 3.4 میلیون نسخه گذشت

وی جی مگ: جدیدترین بسته گسترش دهنده بازی World of Warcraft تحت عنوان Battle for Azeroth سرانجام عرضه شد. اکنون شرکت بلیزارد اعلام کرده فروش World of Warcraft: Battle for Azeroth در روز عرضه از 3.4 میلیون نسخه عبور کرده و بدین ترتیب لقب سریع‌ترین فروش بسته الحاقی برای این عنوان MMORPG را به نام ثبت کرده است. این رکورد پیش از این در دست Legion با فروش 3.3 میلیون نسخه قرار داشت.

به گزارش وی جی مگ، بسته گسترش‌دهنده Battle for Azeroth موارد و محتویات جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. حداکثر سطح لول را تا 120 ارتقا داده، نژاد متحد جدیدی برای هر دو نوع Horde و Alliance اضافه می‌کند، 20 پلیر در بخش PvE Warfronts می‌توانند مشغول بازی شوند، اضافه شدن بخش Island Expeditions که طی آن سه پلیر می‌توانند به جزیره سفر کرده و به صورت PvP یا PvE برای به دست آوردن منابع درگیر شوند. هنگامی که Raidها در ماه سپتامبر عرضه شوند محتویات بیشتری به بازی افزوده خواهند شد و همین مورد به تداوم فروش World of Warcraft: Battle for Azeroth کمک خواهد کرد.

مدتی پیش شرکت بلیزارد اعلام کرده بود تمامی بسته‌های الحاقی World of Warcraft از این پس به صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرند. بنابراین اکنون بهترین زمان برای افرادی است که به دنبال فرصتی برای تجربه World of Warcraft بودند محسوب می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + هفت =