اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بازی World of Warcraft Classic

اعلام تاریخ عرضه بازی World of Warcraft Classic

وی جی مگ: اگرچه World of Warcraft در طول 14 سال پس از انتشار در سال 2004 با تغییرات زیادی همراه شده و پیشرفت‌ها و بهبودهای فراوانی را به خود دیده است با این حال بسیاری از طرفداران مشتاق هستند تا باری دیگر به تجربه نسخه اولیه آن بپردازند. World of Warcraft Classic قرار است همین طعم نوستالژی را برای مخاطبین خود فراهم کند. سرانجام Blizzard تاریخ عرضه بازی World of Warcraft Classic را اعلام کرد.

به گزارش وی جی مگ، این خبر در اولین روز از برگزاری نمایشگاه 2018 BlizzCon منتشر شد و معرفی اولیه آن نیز در رویداد سال گذشته صورت گرفته بود. تاریخ عرضه بازی World of Warcraft Classic برابر با تابستان سال 2019 اعلام شده است. پلیرها باری دیگر به منطقه Azeroth باز خواهند گشت تا در مقابل Onyxia، Ragnaros و معبد Ahn’Qiraj قرار بگیرند. لول‌کپ تعیین شده برابر با 60 بوده و باید با سیستم‌های قدیمی موجود در بازی نیز عادت داشته باشید.

دمو World of Warcraft Classic هم‌اکنون برای افرادی که در نمایشگاه حضور داشته باشند یا افرادی که بلیت مجازی BlizzCon را خریداری کرده بودند قابل دسترسی است. البته باید اشاره کرد در این دمو تنها یک منطقه قابل بازی بوده و هر شخص نیز نهایتا تا یک ساعت قادر به تجربه دمو بازی در نمایشگاه خواهد بود تا فرصت بازی برای سایرین نیز فراهم باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − هشت =