اخبار بازی

کارگردان سابق World of Warcraft روی یک بازی بزرگ کار می‌کند

کارگردان سابق World of Warcraft روی یک بازی بزرگ کار می‌کند

وی جی مگ: کارگردان سابق World of Warcraft روی یک بازی بزرگ کار می‌کند. استودیو Blizzard اگرچه چند سال یک بار محصول جدیدی عرضه می‌کند اما هر بار این اتفاق با طوفانی بزرگ همراه است و تمامی توجهات را سمت خود معطوف می‌کند. به همین دلیل است که از هم‌اکنون برای پروژه جدید Diablo و موارد دیگری که در حال کار و توسعه قرار دارند اشتیاق فراوانی وجود دارد.

به گزارش وی جی مگ، به نظر می‌رسد یکی از این پروژه‌های جدید با تمامی آثاری که Blizzard تاکنون تولید کرده تفاوت دارد. مدیر جدید این کمپانی یعنی جی.آلن برک در صحبت با وبسایت GamesBeat اظهار کرد تام چیلتون کارگردان سابق World of Warcraft روی یک بازی بزرگ کار می‌کند. براساس گفته‌های آلن این پروژه با تمامی مواردی که Blizzard تاکنون روی آن‌ها کار کرده متفاوت است.

«شما باید تصمیم بگیرید که تا چه اندازه می‌خواهید سرمایه‌گذاری کنید. ما توسعه‌دهندگان ارشد مختلفی در اختیار داریم که علایق متفاوتی در ژانرهایی متفاوت دارند. تام چیلتون به مدت 13 سال روی World of Warcraft کار کرد. ما دو نفر، تا پیش از شغلی فعلی من مشغول ساخت یک پروژه جدید بودیم که هیچ گونه ارتباطی به محصولات قبلی ما و کمپانی ندارد. چیلتون اشتیاق فراوانی برای آن داشته و به صورت کاملا عمیق به تجربه این ژانر از بازی می‌پردازد. آن را کاملا درک می‌کند و برای بازی خود هیجان دارد. ما نیز کمک می‌کنیم تا پروژه خود را عملی کند.»

در چند وقت اخیر شایعات از ساخت یک بازی جدید در ژانر اکشن اول شخص توسط Blizzard سخن می‌گفتند که ممکن است ارتباطی به پروژه تازه و بزرگ تام چیلتون داشته باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − چهار =