اخبار بازی

بازی World War Z تا سال 2019 عرضه نمی‌شود

بازی World War Z تا سال 2019 عرضه نمی‌شود

وی جی مگ: به گفته استودیو سازنده یعنی Saber Interactive بازی World War Z تا سال 2019 عرضه نمی‌شود. بنابراین دیگر خبری از انتشار آن در سال جاری نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، چنان‌چه با این بازی آشنایی ندارید، World War Z اثری اقتباسی از فیلم سینمایی با همین نام محصول سال 2013 است که برت پیت بازیگر مشهور هالیوود در آن ایفای نقش می‌‎کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اثر آخرزمانی توده عظیم زامبی‌های آن است که هیچ مسیری حتی دیوارهای بلند نیز مانع حرکت آن‌ها نمی‌شود. دقیقا در بازی نیز همین موضوع وجود داشته و در هر قسمت صدها تا هزاران زامبی دیده می‌شوند. عنوانی هم‌چون Left 4 Dead را در نظر بگیرید، با این تفاوت که حتی در نقاط مرتفع نیز پلیر در امان نخواهد بود.

در دنیای World War Z زامبی‌ها می‌توانند به سرعت از یکدیگر استفاده کرده و از هر مانعی هم‌چون دیوارها عبور کنند. این موجودات طیف وسعی داشته و انواع متفاوتی از آن‌ها در بازی به نمایش در می‌آید. سیستم به تصویر کشیدن خون در بازی به گونه‌ای طراحی شده تا تیرانداری به جمعیت‌های عظیمی از زامبی‌ها، حس مطلوبی را به پلیر انتقال دهد. گیم‌پلی بازی مهیج بوده اما گرافیک بازی آن‌چنان چشم‌گیر به نظر نمی‌رسد که شاید یکی از دلایل آن پردازش سیل عظیمی از زامبی‌ها در هر قسمت تصویر باشد. با این حال بازی World War Z تا سال 2019 عرضه نشده و همین موضوع می‌تواند وقت بیشتری برای بهبود بازی در اختیار سازندگان قرار دهد. این اثر برای سه پلنفرم XBOX ONE، PS4 و PC در حال ساخت است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − دوازده =