اخبار بازی

انتشار انحصاری World War Z در Epic Games Store

انتشار انحصاری World War Z در Epic Games Store

وی جی مگ: کمپانی Saber Interactive در بیانیه جدید خود توضیحاتی پیرامون انتشار انحصاری World War Z در Epic Games Store و دلایل قیمت کمتر آن ارائه کرد. امری که این روزها به نوعی به ترند روز تبدیل شده است و روز به روز بر تعداد بازی‌هایی که به صورت انحصاری روی استور Epic عرضه می‌شوند افزوده می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، متیو کارچ مدیرعامل کمپانی Saber Interactive توضیح داد ناشر بازی World War Z به این دلیل Epic Games Store را برای عرضه بازی خود انتخاب کرد زیرا معتقد بود این بهترین انتخاب برای گیمرها و سازندگان است. کارچ با اشاره به سهم درآمد حاصل از فروش بازی‌ها افزود تولید بازی‌ها فرایندی پرهزینه هستند و با توجه به اختصاص یافتن 88 درصد از فروش بازی روی استور Epic در مقایسه با سهم 70 درصدی Valve، این قضیه سبب می‌شود فروش World War Z در Epic Games Store درآمد بیشتری را نصیب سازندگان و بازی کند.

به همین دلیل بازی با قیمت 35 دلار در این استور به فروش می‌رسد. افرادی که پیش از این هم بازی را با قیمت 40 دلار پیش خرید کرده بودند پس از انتشار بازی 5 دلار به آن‌ها بازگردانده خواهد شد. عنوان World War Z در تاریخ 16 آپریل 2019 (27 فروردین 98) برای Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 5 =