اخبار بازی

رونمایی از بسته قابل دانلود The Shadow War‌بازی Call of Duty: WW2

بسته قابل دانلود The Shadow War‌بازی Call of Duty: WW2

وی جی مگ: کمتر از دو ماه تا انتشار بازی معروف Call of Duty Black Ops 4 مانده است ولی هنوز یک بسته قابل دانلود دیگر برای بازی Call of Duty WW2 مانده که هنوز منتشر نشده است. امروز استودیو Sledgehammer چهارمین بسته قابل دانلود که آخرین محتوای برای این بازی است را رونمایی کرد. نام آن The Shadow War است و به زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، مانند بسته‌های قابل دانلود قبلی این بسته نیز شامل یک نقشه برای بخش Multiplayer و یک مود جنگی و یک نقشه برای بخش زامبی است. در بخش Multiplayer یک هواپیمای بزرگ روی یک صخره بزرگ وجود دارد که یک Zeppelin بزرگ آنجا نصب شده است. پلیرها در یک معدن زیرزمینی مبارزه خواهند کرد همچنین یک ساختمان دولتی وجود دارد که نام نقشه به آن مربوط است.

یک مود جنگی جدید در بازی وجود دارد که Operation Arcane نامیده می‌شود و در استرالیا جریان دارد و در اطراف نقشه اسلحه‌هایی وجود دارد که پلیرها می‌توانند آن‌ها را پیدا کنند. در آخر یک نقشه Nazi Zombie وجود دارد و نام آن The Frozen Throne است که در یک غار بسیار بزرگ و پر از تونل با رازهای زیاد است.

در حالی که همه پلیرها به این آپدیت دسترسی پیدا می‌کنند، دارندگان Season Pass به یک محتوای اضافی با نام Party Up Map Access دسترسی خواهند داشت. اگر شما Season Pass بازی را دارید و با یکی از دوستانتان که آن را ندارد در پارتی باشید، او هم می‌تواند همه نقشه‌های موجود در بسته قابل‌دانلود چهارم را نیز بازی کند.

بسته قابل دانلود The Shadow War در ابتدا برای کنسول PS4 در تاریخ 28 اگوست سال 2018 منتشر می‌شود و دارندگان پلتفرم‌های دیگر یک ماه بعد به آن دسترسی خواهند داشت.

بازی Call of Dute WW2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × چهار =