اخبار بازی

XBOX خود را هر 24ساعت به اینترنت وصل کنید

XBOX خود را هر 24ساعت به اینترنت وصل کنید 1

مایکروسافت به تازگی اطلاعات جدیدی در رابطه با کنسول جدید خود یعنی Xbox ONE منتشر کرده از جمله این که شما مجبور خواهید بود هر 24 ساعت ، حداقل یک بار کنسول خود را به اینترنت وصل کنید . اگر شما با حساب کاربری خود بر روی کنسول اول خود بخواهید بازی کنید مجبورید هر 24 ساعت یکبار به اینترنت وصل شوید و اگر با حساب خود بر روی کنسول دیگری بخواهید به اجرای بازی های خود بپردازید مجبور خواهید بود که هر 1 ساعت یکبار به اینترنت وصل شوید . البته این کار ها به دلیل آن است که بازی ای که شما خریده اید و به طور مثال به دوست خود قرض داده اید و یا به صورت دست دوم فروخته اید تنها بر روی یک کنسول قابل بازی باشد .

one vs 360

مایکروسافت هم چنین به خریداران توصیه کرده که حداقل سرعت اینترنت آن ها فراتر از 1.5Mbps باشد تا بتوانند به راحتی با اجرای بازی های آنلاین و یا استفاده از شبکه ی Live بپردازند مایکروسافت دلیل این تصمیم را مطالعات جدید در زمینه ی میانگین سرعت جهانی اعلام کرده که به گفته ی موسسه ی Akamai ، بالغ بر 2.9 مگابیت بر ثانیه است . البته مشخص نیست که آیا می توان با سرعت های کمتر نیز به اجرای بازی ها پرداخت یا نه ؟! هم چنین در صورتی که شما دسترسی به شبکه ی اینترنت به صورت ADSL , Wireless و یا WiMax ندارید ، میتوانید از شبکه ی موبایل برای اتصال به live استفاده کنید . هم چنین مایکروسافت اعلام کرده که  در صورتی که شما به اینترنت دسترسی نداشته باشید ، کنسول شما به طور خودکار به بررسی بازی های موجود بر روی هارد درایو شما و بازی هایی که قبلا به اجرای آن پرداخته اید می کند و در صورتی که بیش از 24 ساعت از آخرین زمانی که از بازی کردن آن عنوان با اتصال به اینترنت گذشته باشد ، کنسول دیگر به شما اجازه ی بازی کردن این بازی را نخواهد داد . البته در این مدت شما هم چنان توانایی استفاده از سایر قابلیت های کنسول هم چون مشاهده ی فیلم های Blu-ray و DVD و یا تماشای تلوزیون را خواهید داشت . البته احتمال دارد که اگر شما در هنگام بازی کردن ، دیسک بازی را نیز در داخل کنسول قرار دهید دیگر نیازی به اینترنت نخواهد بود .

محمد حسین باجلان

محمد حسین باجلان

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × پنج =

    • harfe shoma kaaamelan doroste….zemnan baghie bedoonan ke har consoli ke rahat copy khor beshe va beshe roosh bazie copy ejra kard console khoobi nist…badesham shomaha ke migin ma mosalmoonim va dozdi harame be nazare khodetoon in ke bazi haye sherkataye dige ro bedoone ejazashoon copy va estefade konim dozdi nist??!!!

  • من طرفدار پر و پا قرص مایکروسافت بودم ولی مایکرو با این کار هایی که میکنه دیگه من ازش نا امید شدم و برای نسل بعدی شاید کنسول سونی رو انتخاب کنم و میدونم که در نسل بعد به احتمال زیاد سونی برندست.

  • من ایکس باکس ندارم ولی بفکر کنم اینکارشون یکم دردسر برای کاربرا ایجاد کنه
    خوب،شاید یک بیچاره ایی اینترنت نداشت یعنی مثلا 800 تومان داده ایکس باکس بعدش باید 100 تو من هم بده براش اینترنت وصل کنند!!!!؟؟؟؟