اخبار بازی

رونمایی از سرویس Xbox All Access

رونمایی از سرویس Xbox All Access

وی جی مگ: شرکت Microsoft در نمایشگاه E3 امسال سرویس Xbox Game Pass را معرفی کرد که با پرداخت ماهانه، می‌توانید به تعداد زیادی از بازی‌ها دسترسی پیدا کنید. حالا سرویس جدیدی معرفی شده که Xbox All Access نام دارد که با آن می‌توانید به Xbox Live، Xbox Game Pass و کنسول فیزیکی Xbox one دسترسی داشته باشید.

به گزارش وی جی مگ، دو باندل وجود خواهد داشت که یکی با کنسول Xbox one s و دیگری با Xbox one X است. با پرداخت 24.99 دلار برای Xbox one s می‌توانید به 24 ماه سرویس Xbox live gold و Xbox Game Pass دسترسی داشته باشید که می‌توانید بیش از 100 بازی با این سرویس برای خود داشته باشید مانند بازی Halo Master Chief Collection. باندل کنسول Xbox one x نیز 34.99 دلار قیمت دارد که هر دو سرویس را برای شما به مدت 24 ماه فراهم می‌کند.

کاری که شرکت Microsoft می‌کند، منحصر به فرد است و اگر می‌خواهید به این سرویس‌ها دسترسی داشته باشید بهترین گزینه Xbox All Access است که فقط در مدت زمان محدودی در دسترس خواهد بود. پس اگر آن‌ را می‌خواهید بهتر است که عجله کنید تا زمان به اتمام نرسد. با این سرویس می‌توانید به بازی‌های زیادی به اضافه سرویس Xbox Live دسترسی داشته باشید که همه این‌ها با قیمت مناسبی برای شما فراهم می‌شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − 4 =