اخبار بازی

معرفی بازی‌های رایگان اکتبر اشتراک گلد Xbox Live

بازی‌های رایگان اکتبر اشتراک گلد

وی جی مگ: بازی‌های رایگان اشتراک Xbox Live Gold  ماه اکتبر معرفی شدند که بازی‌های زیبایی در این لیست وجود دارد. هر ماه بازی‌های رایگانی برای دارندگان اشتراک Xbox Live Gold معرفی می‌شود و به نظر می‌رسد که بازی‌های ماه قبل جذاب‌تر از بازی‌های ماه اکتبر باشند.

به گزارش وی جی مگ، از تاریخ 1 اکتبر تا 31 اکتبر بازی استودیو Ghost Town Games یعنی Overcooked جهت دانلود در دسترس خواهد بود. دومین بازی رایگان ماه اکتبر Victor Vran است که از تاریخ 16 اکتبر تا 15 نوامبر در دسترس است. این بازی در سال 2015 برای پلتفرم‌های PC، PS4، Xbox one و Switch منتشر شد و به صورت رایگان در اختیار کاربران گلد خواهد بود.

دارندگان کنسول Xbox 360 هم بازی‌های رایگانی دریافت خواهند کرد. بلزی Stuntman Ignition از تاریخ 1 اکتبر تا 15 اکتبر در دسترس خواهد بود. همچنین بازی کلاسیک Hitman Blood Money از تاریخ 16 اکتبر تا 31 اکتبر جهت دانلود در دسترس خواهد بود.

در کل، ماه نسبتا خوبی است و دارندگان کنسول Xbox 360 می‌توانند یکی از بهترین نسخه‌های مجموعه Hitman یعنی Hitman Blood Money را به صورت رایگان بازی کنند. بازی‌های دیگر هم تجربه متفاوتی را به پلیرها خواهند داد. اگر اشتراک Xbox Live Gold دارید می‌توانید این بازی‌ها را به صورت رایگان دریافت کنید.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − هجده =