اخبار بازی

معرفی بازی‌های رایگان گلد Xbox Live برای ماه سپتامبر

بازی‌های رایگان گلد Xbox Live برای ماه سپتامبر

وی جی مگ: شرکت Microsoft بازی‌های رایگان ماه سپتامبر برای مشترکین Gold را معرفی کرده است ولی این ماه مشکلی وجود دارد و آن نبود بازی‌های بزرگ AAA در این لیست است. البته بازی‌های خوبی در این لیست قرار دارند ولی انتظار می‌رفت که یک بازی بزرگ AAA در این لیست حضور داشته باشد.

به گزارش وی جی مگ، یکی از بازی‌های خوب این لیست Prison Architect است که آگر قبلا آن را تجربه نکرده‌اید، می‌تواند به خوبی شما را سرگرم کند. به خاطر اینکه بازی‌های بزرگی مانند Forza در این ماه به صورت رایگان در اختیار شما قرار نمی‌گیرد ناراحت نباشید چراکه بازی‌های متفاوتی در دسترس خواهند بود و تجربه خوبی خواهید داشت. لیست کامل بازی‌های رایگان به شرح زیر است:

بازی Prison Architect

این بازی شبیه‌ساز یک زندان واقعی است که می‌توانید کنترل ساخت و ساز، طراحی و امنیت را در دست بگیرید. در آخر می‌توانید نتایج طرح‌های خود را ببینید که روی زندانی‌های شما اجرا می‌شود. اگر عملکرد خوبی داشته باشید، هیچ زندانی از زندان شما فرار نمی‌کنند. زندان شما، قوانین شما.

بازی Livelock

در این بازی باید چرخه نامحدود جنگ بین ربات‌ها را بشکنید. یکی از سه ماشین مکانیکی را انتخاب کنید تا دشمنان مکانیکی خود را از بین ببرید. Hex، Vanguard و Catalyst در دسترس شما خواهند بود. این بازی را می‌توان به صورت همکاری سه نفره انجام داد تا در بهشت باز شود و نسل بشر را دوباره به زندگی بازگرداند.

بازی Lego Star Wars 3 The Clone Wars

به کهکشان‌های دور سفر کنید و با ارتش تجزیه‌گرا مبارزه کنید. این بازی بر اساس مجموعه The Clone Wars ساخته شده است. در این بازی شاهد میدان‌های نبرد بسیار بزرگ، باس‌ فایت‌های متنوع و چند لایه متنوع از نبردهای فضایی خواهید بود که همه آن‌ها به روش لگویی است.

بازی Sega Vintage Collection Monster World

قرار است صلح را به دنیای هیولاها در این سه بازی اکشن RPG برگردانید. این بازی یکی از جالب‌ترین بازی‌های ماجراجویی است که بهتر است آن‌ را از دست ندهید.

همان‌طور که در لیست مشاهده کردید، بازی‌های جالبی برای ماه سپتامبر وجود دارند که اگر به سبک آن‌ها علاقه داشته باشید، حسابی شما را سرگرم می‌کنند و اگر منتظر یک بازی بزرگ هستید باید تا ماه بعد صبر کنید.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × سه =