اخبار بازی

تعداد کاربرهای فعال ماهیانه Xbox Live به 64 میلیون نفر رسید

تعداد کاربرهای فعال ماهیانه Xbox Live به 64 میلیون نفر رسید

وی جی مگ: با اعلام گزارش مالی شرکت مایکروسافت مشخص شد تعداد کاربرهای فعال ماهیانه Xbox Live به 64 میلیون نفر رسیده است. این آمار از رشد 8 درصدی به نسبت سال گذشته خبر می‌دهند.

به گزارش وی جی مگ، شرکت مایکروسافت اعلام کرد 32.5 میلیارد دلار درآمد داشته و از این میزان 8.4 میلیارد دلار سود خالص بوده است. بخش گیم این شرکت هم با رشد 8 درصدی همراه شده است. رسیدن تعداد کاربرهای فعال ماهیانه Xbox Live به 64 میلیون نفر از دیگر نکات مهم مطرح شده است. با توجه به این که عمر کنسول Xbox One رو به اتمام بوده و شایعات از عرضه نسل بعدی کنسول مایکروسافت در سال 2020 خبر می‌دهند رشد صورت گرفته می‌تواند جالب توجه باشد. با این حال فروش سخت‌افزار با کاهش 19 درصدی همراه بوده است.

با توجه به این که شرکت مایکروسافت از سال 2014 دیگر آمار فروش کنسول خود را به صورت عمومی اعلام نمی‌کند به سختی می‌توان متصور شد افت 19 درصدی صورت گرفته چه تاثیری در فروش Xbox One داشته است. می‌توان این کاهش فروش را ناشی از قیمت زیاد کنسول Xbox One X و هم‌چنین قابلیت Play Anywhere مایکروسافت دانست که به کاربران اجازه می‌دهد برخی از عناوین انحصاری کنسول Xbox One را روی PC تجربه کنند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 5 =