اخبار بازی

رونمایی از کنترلر جدید Xbox One

کنترلر جدید Xbox One

وی جی مگ: شرکت Microsoft کنترلر‌های زیادی برای کنسول Xbox one منتشر کرده است و حالا دو کنترلر جدید برای این کنسول معرفی کرده که اگر علاقه‌مند به خرید کنترلر‌های زیادی برای کنسول خود هستید، Microsoft این امکان را برای شما فراهم کرده است و شاهد رونمایی از کنترلر جدید Xbox One هستیم.

به گزارش وی جی مگ، در پستی که به تازگی منتشر شده اعلام شده که این دو کنترلر ماه بعد برای خرید در دسترس قرار خواهند گرفت. این کنترلر‌ها، در فروشگاه‌های ایالات متحده آمریکا و کانادا به فروش خواهند رسید.

کترلر اول Phantom Black Edition نام دارد و همانطور که انتظار می‌رفت وایرلس است و ترکیبی از رنگ‌های سفید و سیاه است و طرحی مانند دود روی آن وجود دارد. قسمت سیاه آن نیز نیمه شفاف است. دکمه‌های A، B، Y و X نیز رنگی نیستند و به جای آن نقطه‌های کوچک رنگی در کنار هر کدام از آن‌ها وجود دارد. شما می‌توانید این کنترلر با قیمت 69.99 دلار پیش‌خرید کنید و در تاریخ 11 سپتامبر در همه جا در دسترس خواهد بود.

کنترلر بعدی ترکیبی از رنگ‌های آبی و خاکستری است و به اندازه کنترلر قبلی تیره نیست. جلوی این کنترلر با رنگ خاکستری روشن پوشیده شده است و اندکی رنگ آبی به زیر آنالوگ‌ها اضافه شده است و پشت آن آبی رنگ است. قیمت این کنترلر 64.99 دلار است و در تاریخ 25 سپتامبر در آمریکا و کانادا در دسترس خواهد بود.

اگر به این کنترلر‌های جدید علاقه‌مند هستید می‌تواند آن‌ها را پیش‌خرید کنید ولی باید گفت که هیچ ویژگی جدیدی در آن‌ها دیده نمی‌شود و فقط ظاهر آن‌ها  تغییر کرده است. البته حس خوبی موقع بازی کردن به پلیر می‌دهد. عکس‌های منتشر شده از این دو کنترلر را می‌توانید در زیر مشاهد کنید.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + 19 =