اخبار بازی

Xbox One را با Dew و Doritos بخورید، مایکروسافت چه فکری می کند

Gameemag---Dew-and-Doritos

مایکروسافت در پست جدیدی در وبلاگ این کمپانی اعلام کرد که آن ها با Mountain Dew and Doritos که شرکت نوشیدنی و خوراکی است قرارداد همکاری امضا کرده اند.

حال تمامی گیمر ها شانس این را دارند که یک Xbox One به عنوان یادگاری دریافت کنند و در این حین نیز به مدت محدودی به صورت رایگان از محصولات DEW and Doritos استفاده کنند. برای این کار کافی است تا کامنتی در زیر پست مربوطه در وبلاگ مایکروسافت بگذارید.

هزاران راه برای دادن یک یادگاری وجود دارد، مایکروسافت به جای دادن یک بسته چیپس و یک بطری نوشابه به گیمر ها، کافی بود تا چند اکشن فیگور از بازی های منتخب که صد در صد هزینه ی کمتری نیز نسبت به این تبلیغ دارد را به گیمر ها هدیه کند.

نکته ی منفی ای که در مورد این تبلیغ مایکروسافت وجود دارد این است که به نظر میرسد او نیز با این نکته که گیمر ها فقط غذاهای مذخرف و آماده ی پرچرب میخورند هم عقیده است. حتی اگر شما این جایزه را نیز برنده شوید فقط یک کوله پشتی از غذاهای زیان آور را به دست آورده اید که به مرور زمان سلامت شما را به خطر می اندازد.

Xbox One را با Dew و Doritos بخورید، مایکروسافت چه فکری می کند 1

 

این عکس در سایت تبلیغاتی این محصولات نمایش داده شده که در آن کنسول Xbox One در میان نوشیدنی و ناچو (یه نوع چیپس) این کمپانی دیده می شود.

حسین جاشی

حسین جاشی

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 5 =