اخبار بازی

فروش Xbox One به 41 میلیون دستگاه رسید

فروش Xbox One به 41 میلیون دستگاه رسید

وی جی مگ: در چند روز گذشته آمارهای مختلفی راجع به عملکرد دو کنسول Nintendo Switch و PS4 منتشر شده است. اکنون نوبت به مایکروسافت و کنسول نسل هشتمی این کمپانی رسیده است. بنا به اطلاعات منتشر شده فروش Xbox One به 41 میلیون دستگاه رسیده است.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی مایکروسافت نسل هشتم را با اشتباهات متعددی آغاز کرد که موجب شد از رقیب خود یعنی سونی عقب بیفتد. اگرچه فیل اسپنسر مدیر برند Xbox تاحد زیادی سعی کرد این اشتباهات را جبران کند اما هم‌چنان فاصله ایجاد شده تاحدی زیاد بود که مایکروسافت تصمیم گرفت دیگر جزئیاتی از آمار فروش کنسول خود به اشتراک نگذارد. با این حال تحلیل‌گر Niko Partners یعنی دنیل احمد با ارسال پستی در ResetEra اظهار کرد فروش کنسول Xbox One به 41 میلیون دستگاه رسیده است. موضوعی که بیان می‌دارد نسبت فروش جهانی این کنسول با PS4 که پیش از این به صورت 1 به 2 بوده یا به عبارت دیگر PS4 دو برابر Xbox One فروش داشته بیشتر شده است.

نکته دیگر بیان می‌کند فروش کنسول جدید شرکت نینتندو یعنی Switch که در سال 2017 عرضه شد تا پایان سال جاری از مجموع فروش Xbox One سبقت می‌گیرد. اگرچه عرضه Xbox One X جانی دوباره به برند Xbox و مایکروسافت بخشید اما این کمپانی قافیه را به رقبای خود در این نسل باخته و باید دید در نسل آینده چه عملکردی از خود نشان می‌‎دهد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − چهار =