اخبار بازی

مایکروسافت هنوز به آینده Xbox در ژاپن امید دارد

مایکروسافت هنوز به آینده Xbox در ژاپن امید دارد

وی جی مگ: فیل اسپنسر معمولا از دید تعامل با طرفداران مایکروسافت فعالیت خوبی را در کارنامه دارد و اکنون نیز به دنبال این است تا راه را برای جذب بازیسازها و ناشرهای ژاپنی به این پلتفرم آمریکایی هموار کند. به نظر می‌رسد که مایکروسافت هنوز به آینده Xbox در ژاپن امید دارد.

به گزارش وی جی مگ، علاقه شخصی فیل اسپنسر به بازی‌های ساخت ژاپن و البته ضعف قابل توجه Xbox در این منطقه باعث شده تا همواره اثری از تولیدکننده‌های ژاپنی را در رویدادهای مختلف مایکروسافت از جمله کنفرانس مطبوعاتی E3 ببینیم. آنها همچنان به آینده Xbox در ژاپن امید دارند و به نظر می‌رسد که تمرکز اصلی خود را روی نسل آینده گذاشته‌اند.

در همین راستا اسپنسر امروز اعلام کرد که قصد دارد برای دور بعدی مذاکرات به ژاپن رفته و با تولیدکنندگان و ناشرهای بازی‌ در این منطقه صحبت کند. مدیر بخش سرگرمی مایکروسافت در همین زمینه توضیح داده که « این هفته را در ژاپن به دیداد با تولیدکنندگان و ناشرها پشت سر می‌گذارم. عالی می‌شود که با آنها صحبت‌ کنم و تعامل بیشتری را با ژاپن داشته باشیم.»

باید دید آیا وضعیت نسل بعدی Xbox در ژاپن نیز به همین شکل دنبال می‌شود یا آنها راهی برای فرار از فروش‌های زیر هزار دستگاه در هر هفته پیدا کرده‌اند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × سه =