اخبار بازی

فروش خوب بازی Xenoblade Chronicles 2 در کشورهای غربی

فروش خوب بازی Xenoblade Chronicles 2 در کشورهای غربی

وی جی مگ: بازی Xenoblade Chronicles 2 پرفروش‌ترین اثر ساخته شده توسط استودیو Monolith Soft به شمار می‌رود. عنوان Xenoblade Chronicles 2 در کشورهای غربی نیز فروش بسیار خوبی داشته که البته به طرز نامناسبی فروش بازی با میزان فروش آن در ژاپن مقایسه می‌شود. در حالی عملکرد اثر مذکوردر بازار غرب فراتر از حد انتظار بوده است.

به گزارش وی جی مگ، این ادعایی است که کارگردان اجرایی استودیو Monolith Soft یعنی آقای تتسویا تاکاهاشی نیز با آن موفق است. عملکرد بازی Xenoblade Chronicles 2 در کشورهای غربی نه تنها بسیار مطلوب و خوب بوده است بلکه از سطح انتظار استودیو سازنده نیز بیشتر بوده است. «از منظر فروش باید بگویم بازی Xenoblade Chronicles 2 از سطح انتظارات هم من و هم شرکت فراتر عمل کرده است. بسیار بیشتر از آن‌چه که ما فکر می‌کردیم افراد در نواحی آمریکای شمالی و اروپا، بازی را تهیه کرده و آن را تجربه می‌کردند.»

تاکاهاشی در ادامه اضافه کرد در حالی که مدت زمان اندکی از انتشار بسته الحاقی Xenoblade Chronicles 2: Torna – The Golden Country می‌گذرد اما عملکرد تجاری این گسترش‌دهنده نیز بسیار خوب بوده و فراتر از حد انتظار شرکت توسعه‌دهنده ظاهر شده است. عنوان مذکور به صورت انحصاری برای کنسول هیبریدی نینتندو یعنی Nintendo Switch در دسترس قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × چهار =