اخبار بازی

فروش خوب بازی Yakuza 6 در آمریکا

فروش خوب بازی Yakuza 6 در آمریکا

وی جی مگ: برای سال ها گیمرها وضعیت خوبی را برای تجربه قسمت های مختلف Yakuza تجربه نمی کردند اما طی سال های اخیر SEGA رویکرد خود را تغییر داده و حالا شاهد این هستیم که بازی های مختلف این مجموعه با اختلاف اندکی وارد بازارهای غربی شده و به نظر می رسد که عملکرد خوبی نیز داشته اند. آمار جدید نشان از فروش خوب بازی Yakuza 6 در آمریکا دارد.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی SEGA در گزارش اخیر خود به فروش خوب بازی Yakuza 6 در آمریکا اشاره داشته و توضیح داده که این اثر در آمریکا به خوبی ژاپن از دید مالی ظاهر شده. در همین راستا بیانیه ای از سوی کمپانی ژاپنی منتشر شده که نشان می دهد هر چند در گذشته وضعیت فروش Yakuza تنها در ژاپن خوب اما این شرایط طی سال های اخیر تغییراتی را به خود دیده.

اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که تاکنون مجموعه بازی Yakuza موفق به فروشی 11 میلیون نسخه ای شده. سگا در بخش دیگری از گزارش خود به این مسئله هم اشاره داشته که فروش کلی مجموعه بازی Sonic به 800 میلیون نسخه رسیده و از سویی مجموعه Total War نیز فروش کلی خود را به 22 میلیون نسخه رسانده. در نهایت باید به این نکته نیز اشاره کرد که طبق اعلام SEGA، فروش کلی مجموعه بازی Persona نیز در حال حاضر به 9.3 میلیون نسخه رسیده است.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × سه =