اخبار بازی

تعداد مخاطب‌های بازی Yooka Laylee از یک میلیون نفر گذشت

تعداد مخاطب‌های بازی Yooka Laylee از یک میلیون نفر گذشت

وی جی مگ: استودیو Playtonic به عنوان سازندگان بازی Yooka Laylee که با عنوان دنباله معنوی Banjo Kazooie شناخته می‌شود، اعلام کرد که تعداد مخاطب‌های این اثر تاکنون از یک میلیون نفر گذشته. هرچند آمار دقیق فروش بازی روی پلتفرم‌های مختلف منتشر شده اما برخی اعتقاد دارند عرضه این اثر روی Nintendo Switch‌ به فروش آن کمک کرده.

به گزارش وی جی مگ، بعد از جدایی تعدادی از سازندگان اصلی مجموعه بازی Banjo Kazooie از استودیو Rare شاهد شکل‌گیری استودیو Playtonic بودیم که در حرکت اول بازی Yooka Laylee را معرفی کرده آن را برای جذب سرمایه توسعه در کیک‌استارتر قرار دادند.

نهایتا سرمایه مورد نظر جمع‌آوری شد و بازی Yooka Laylee برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شد اما به واسطه مشکلات فنی متعدد نتوانست آن‌طور که انتظار می‌رفت فروش خوبی را تجربه کند. با این حال بعد از انتشار تعداد زیادی به‌روزرسانی و بهبود وضعیت فنی و ادامه عرضه نسخه Nintendo Switch به نظر می‌رسد که نهایتا وضعیت در شرایط قابل قبول قرار گرفته.

در شرایطی استودیو Playtonic اعلام کرده که تعداد مخاطب‌های بازی Yooka Laylee از یک میلیون نفر گذشته که آنها فعلا مشغول توسعه قابلیتی هستند که ظاهر بازی را شبیه به آثار 64 بیتی می‌کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + 3 =