اخبار بازی

Yoshida: بازی های مستقل باعث می شوند همیشه بازی جدیدی برای PS4 باشد!

Gameemag - PS4 Logo Sony

کنسول های جدید همیشه در معرض بحران کمبود بازی های جدید می باشند. هر چند که در زمان لانچ هر دو کنسول در نسل هشتم، بازی های زیادی عرضه می شوند معمولاً زمانی پس از عرضه هر کنسول پیش می آید که هیچ گونه بازی مهم و بزرگی برای عرضه نیست.
در یک میزگرد در نمایشگاه گیم توکیو که امروز برگزار شد، آقای یوشیدا رئیس استدیو بین المللی سونی ناشران بزرگ را یکی از دلایل منطقی این کمبودها دانست و اشاره کرد که این شرکت ها زمان لانچ کنسول ها را از قصد هدف عرضه بازی های بزرگشان می گیرند.

“طبیعتاً این ناشران و مخصوصاً ناشران خیلی بزرگ موقعیت های ویژه را در نظر می گیرند و همیشه شش یا هفت بازی بزرگ را در زمان عرضه کنسول ها در اختیار دارند. ناشران عظیم معمولاً همان ماه اول عرضه کنسول را هدف می گیرند و به سراغ دو یا سه ماه بعد از آن نمی روند. پس طبیعی است که یک رشد عظیم در بازی ها در زمان لانچ باشد و پس از آن کمبود بازی های خوب احساس شود.”

تا جایی که مربوط به PS4 بشود،آقای یوشیدا اعتقاد دارد که این بازی های مستقل هستند که این خلأ را پر
می کنند!

“هم اکنون بازی های مستقل زیادی توسط تیم هایی که وابسته به شرکت خاصی نیستند تولید می شود. البته پول برای این تیم ها بسیار مهم است ولی مهم ترین چیز نیست.این گونه تیم ها اگر لازم باشد ماه ها برای ساخت یک قسمت از بازی وقت می گذارند. پس این بازی ها بصورت ادامه دار تا سال های آینده عرضه می شوند. این نظر من است.”

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 4 =