اخبار بازی

زندان‌های کره جنوبی آماده میزبانی از گیمرهای آنلاین

زندان‌های کره جنوبی آماده میزبانی از گیمرهای آنلاین

وی جی مگ: براساس مقررات جدید زندان‌های کره جنوبی آماده میزبانی از گیمرهای آنلاین مجرمی هستند که از Boosting برای ارتقا سطح خود و یا دوستان‌شان استفاده می‌کنند.

به گزارش وی جی مگ، چنان‌چه با این اصطلاح آشنا نیستید Boosting اساسا به عمل سرعت بخشیدن به روند کسب تجربه و افزایش سطح در بازی‌ها و خصوصا عناوین آنلاین گفته می‌شود. این روش به هیچ وجه توسط سازندگان یا انجمن‌های گیمینگ آنلاین برجسته مورد تایید قرار نمی‌گیرد. برای مثال دوست شما می‌تواند در یک بازی آنلاین عضوی از تیم حریف شود و به عمد توسط شما کشته شود تا شما با سرعت بیشتری بتوانید به سطح مورد انتظار خود در بازی دست پیدا کنید. امری که در عناوینی مثل Rocket League به مراتب از آن استفاده می‌شود.

ظاهرا این عمل Boosting در کشور کره جنوبی به مشکلی رایج تبدیل شده و اشخاص و کمپانی‌های بسیاری آن را به عنوان یک سرویس در بازی‌هایی نظیر Overwatch و League of Legends که محبوبیت زیادی در این کشور دارند ارائه می‌کنند. این افراد به صورت جعلی پلیرهای پایین‌رده را بالا می‌آورد و این سبب می‌شود تا تعادل بازی‌های چندنفره از بین برود. به همین دلایل دولت کره جنوبی اقدامانی برای جلوگیری از آن انجام داده است. در همین راستا اشخاصی که از این روش استفاده می‌کنند با جریمه 20 میلیون ون (برابر با 18 هزار دلار کانادا) مواجه می‌شوند و حتی در مواردی به یک سال حبس نیز مجکوم می‌شوند. آمادگی زندان‌های این کشور برای میزبانی از گیمرهای آنلاین مجرم به لطف اصلاحیه اعمال شده در سال 2017 در Game Industry Promotion Act میسر شد تا از کمپانی‌های بازیسازی و آثارشان در مقابل هکرها و متقلبان حفاظت کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − 3 =