اخبار بازی

اپلیکیشن YouTube Gaming تعطیل شد

اپلیکیشن YouTube Gaming

وی جی مگ: سه سال پیش YouTube Gaming منتشر شد و حالا تصمیم شرکت سازنده عوض شده و اپلیکیشن YouTube Gaming تعطیل شد. بعد از تعطیل شدن این اپلیکیشن، ویژگی‌های آن از طریق یک پورتال جدید که در وب‌سایت قرار دارد در دسترس است.

به گزارش وی جی مگ، حال که این اپلیکیشن از کار افتاده است کارگردان بخش Gaming وب‌سایت YouTube یعنی Ryan Wyatt توضیحاتی در این مورد داده است که به شرح زیر است.

«من فکر می‌کنم زمانی که ما اپلیکیشن YouTube Gaming را منتشر کردیم، سردرگمی‌های زیادی در مورد آن به وجود آمده بود. آیا این یک اپلیکیشن برای بازی به صورت آنلاین است؟ چه اتفاقی برای بخش Gaming وب‌سایت YouTube در مقابل اپلیکیشن YouTube Gaming خواهد افتاد؟ ما امیدواریم تا با منتقل کردن این بخش به وب‌سایت اصلی، پیام مشخصی به جامعه گیمر‌ها داده باشیم که چقدر این بخش برای ما مهم است. ما بخش Gaming را در YouTube می‌خواهیم تا بتوانیم آن را گسترش دهیم و قسمت بزرگی از آن باشیم. من فکر می‌کنم قدم اشتباهی را در این زمینه برداشته بودیم.»

طبق همین مصاحبه، میزان پذیرش این اپلیکیشن که طراحی و ترکیب جداگانه‌ای داشت کم بود. YouTube امیدوار است تا با بردن این بخش به وب‌سایت اصلی و فراهم کردن ویژگی‌های مانند دسترسی راحت به استریم زنده، ویدئوهای مشهور و بخش پیشنهادی‌ها، بازدید از این بخش بیشتر شود. از طریق این لینک می‌توانید به صفحه YouTube Gaming دسترسی پیدا کنید.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + یازده =