اخبار بازی

پایانی برای شکایت ZeniMax از Oculus

پایانی برای شکایت ZeniMax از Oculus

وی جی مگ: سرانجام ماجرای شکایت ZeniMax از Oculus و Facebook به پایان رسید. ماجرایی که شروع آن به سال 2014 باز می‌گردد و طی آن ZeniMax از Oculus شکایتی تنظیم کرده بود و مدعی شده بود این شرکت برای ساخت هدست واقعیت مجازی خود از اطلاعات به سرقت رفته آن‌ها استفاده کرده است.

به گزارش وی جی مگ، امروز ZeniMax اعلام کرد مسئله قضایی آن‌ها با Oculus برطرف شده و آن‌ها سرانجام به توافق رسیدند. این شکایت در سال 2017 در دادگاه فدرال دالاس به جریان گذاشته شد و طی آن Oculus و Facebook به پرداخت خسارت 500 میلیون دلاری محکوم شدند. سپس مدتی بعد در این حکم تجدید نظر شد و خسارت تعیین شده به 250 میلیون دلار کاهش پیدا کرد. از آن زمان تاکنون ادامه این پرونده در دادگاه ایالت متحده آمریکا در انتظار مانده بود تا این که اعلام شد پرونده شکایت ZeniMax از Oculus به انتهای خود رسیده است.

رابرت آلتمن مدیر شرکت ZeniMax Media با انتشار بیانیه‌ای در این باره اظهار کرد «خشنود هستیم که در این پرونده به توافق رسیده و از نتیجه آن هم رضایت داریم. اگرچه ما موافق شکایت و تشکیل پرونده قضایی نیستیم اما همواره در برابر نقض و سو استفاده از حقوق شرکت ایستادگی کرده و از آن به شدت دفاع می‌کنیم.»

برچسب‌هاBethesda FaceBook Oculus Zenimax
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − یک =