بازی کست : پادکست شماره اول، دوم و سوم 1
پادکست

بازی کست : پادکست شماره اول، دوم و سوم

محمد طالبیان و کسری کریمی طار از دوستان بسیار خوب و موفق بنده، شروع به ساخت پادکستی کرده اند به نام “بازی کست”. این پادکست به صورت گاهنامه (تقریبا دو هفته یکبار) منتشر می شود. تاکنون سه شماره از این پادکست منتشر شده است که در انجمن “بازی سنتر” منتشر شده است. گیم ایمگ در یک حرکت خودجوش!!! این پادکستها را برای دانلود از سرور اختصاصی خود برای شما دوستان منتشر خواهد کرد. به سازندگان این پادکست بسیار جالب و شنیدنی با نظرات خود کمک کنید تا بتوانند هرچه بهتر این پادکست را ارائه کنند. قسمتهای اول و دوم و سوم بازی کست را می توانید در ادامه دانلود کرده و گوش کنید و از آنها لذت ببرید. شاید به “تیریج قبای” ما بربخوره و پادکست خودمون رو ادامه بدیم.

bazicast2
BaziCast No.2 – 48MB – 128KB
bazicast3
BaziCast No.2 – 49MB – 128KB
bazicast1
BaziCast NO.3 – 69MB – 128KB
میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

8 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 1 =

  • احسنت و مرحبا به دوستان گرانقدرم محمدخان طالبیان و کسری کریمی طار
    کم کم داشت مزه پادکست یادمون میرفت که این بزرگواران وارد گود شدند 🙂
    البته بگذریم که شیرینی کلام میثم خان قربانی همچون گز اصفهان است آن هم با پسته اضافی 🙂

    • بازی رایانه که کلا جمع شده. و دیگه نخواهد اومد. مگر اینکه کسی امتیازش رو بخره و بخواد منتشرش کنه که تو این وضعیت نشر مجله و کتاب و فشار و گرونی کاغذ و چاپ کسی حالا حالاها نمیره سراغش.

    • چرا میشه.
      ولی باید خودشون انجام بدن یا کاربرایی که دوستدارشون هستن. لینکهای بازی کست رو هم خودشون شاید خبر نداشته باشن که ما آووردیم روی سرور خودمون. کلا ایجاد این پست رو هم فکر نکنم خبر داشته باشن. چون کلا به اینجا سر نمیزنن. شاید ماهی یکبار. بازی کست رو هم من چون کار جالبی بود گذاشتم روی سایت. وگرنه خود سازنده هاش بیشتر از اینکه سایت ما رو ببیننن میان دفتر کارم خود منو میبینن.

  • برنامه بسیار جذاب و جالبیه
    خود من به شخصه خیلی خوشم اومد.
    کسایی ک دنبال موزیک توی پادکستها هستن مثل پادکست خود گیم ایمگ شاید زیاد به دلشون نشینه. چون بیس این پادکست بر مبنای صحبت و تبادل نظره و موزیک یه چیزی هست برای کمی مرطوب کردن برنامه. بازی کست میتونه آینده خوبی داشته باشه. امیدوارم سازندگانش زیاد به ساز کاربرا نرقصن و کار خودشون رو بکنن.

  • خیلی خوب بود. یه لحظه یاد روز های پنجشنبه ی برنامه صفرویک که قدیما از شبکه ی آموزش پخش میشد افتادم. یادش بخیر. پنجشنبه هاش مخصوص بازی های ویدئویی بود. کارشناس های خیلی خوبی هم میاوردن. مثل فرهنگ هدایتی، کیانوش کنی و…
    امیدوارم اینم ادامه پیدا کنه.
    از سبکش خوشم اومد. امیدوارم سازنده هاش حتما ادامش بدن. کارشون بسیار خوب و عالی بود.
    تشکر ویژه :yes: