پادکست ویدئوهای کاربران

داستان صوتی : Black Steps قسمت اول

GameemaG

کاربران خلاق سایت گیم ایمگ دست به ساخت داستان صوتی ای کرده اند که شنیدن آن خالی از لطف نیست. این کار به همت تعدادی از کاربرانی که هیچ گونه تجربه ضبط و تدوین و ساخت آیتم صوتی نداشته اند صورت گرفته است و از این بابت بسیار قابل تقدیر می باشد. مدیر این پروژه درباره این آیتم اطلاعاتی را ارسال کرده اند :

این آیتم یک عیدی از گیم ایمگ و کاربران عزیز آن می باشد که بر روی سایت قرار گرفته است  و بیش از 50 ساعت کار مداوم را در پی داشته است و اولین داستان صوتی گیم ایمگ به شمار می آید که نتیجه زحمت های فراوان دوستان شما در گیم ایمگ می باشد. ماجرای این آیتم ماموریت های یک مجرم به نام مایلز می باشد که با هدف هایی که در پی دارد باعث دردسرهایی برای مردم شهر می شود . همچنین این خلاف کار حرفه ای برای به انجام رساندن ماموریت های خود هدف های عجیبی را پیش می گیرد که تا آخرین قسمت ، داستان آن نا تمام خواهد ماند . 2 قسمت از این داستان در عید پخش خواهد شد .

گویندگان در این قسمت به ترتیب حروف الفبا :

محمد حسین ب.م ، رضا بهلولی ، احسان رفعت ، علیرضا رمضانی ، محمد مهدی زمانی ، محمد مهدی قهرمان ، حسین مددی ، فرنود محبوبی ، محمد جواد محمدی ، صالح هاشمی ، کسری یارایی

تدوینگر : رضا بهلولی       و      دستیار تدوینگر : ایمان دانشی

موفق و معید باشید ”

کاربران عزیز توجه داشته باشید که این آیتم اولین کار این گروه آماتور می باشد و دارای مشکلاتی بسیاری از جمله نزدیک نبودن افراد گروه به هم (شهرهای مختلف) و نبود امکانات حتی نیمه حرفه ای برای آنها می باشد. این داستان بر گرفته از داستان یکی از بازی های معروف می باشد.

 

https://goo.gl/Zwi1go

 

sd.gif (200×32)

ویدیو های ارسالی کاربران

ویدیو های ارسالی کاربران

16 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + دو =