وی جی کست

قسمت 69 پادکست VGCAST

قسمت 69 پادکست VGCAST در سه بخش آماده شده. در بخش اول که مانند چند شماره قبل به بحث آف‌تاپیک اختصاص یافته نگاهی داشته‌ایم به مسائل مختلفی از جمله فوتبال، سینما، سریال‌های تلویزیونی و نکات حاشیه‌ای صنعت بازی پرداخته‌ایم. مسائلی که لزوما به جریان اصلی بازی‌های ویدئویی می‌توانند ارتباطی نداشته باشند. در این قسمت تجربه 50 ساعت از گیم پلی Red Dead Redemption 2 را نیز مرور کرده و به نکات جالب آخرین بازی ساخته شده توسط Rockstar Games‌ پرداخته‌ایم.

در بخش دوم قسمت 69 پادکست VGCAST با در نظر داشتن این موضوع که چند روزی بیشتر از هالووین نگذشته نگاهی داشته‌ایم به تعدادی از بهترین بازی‌های ترسناکی که تاکنون عرضه شده‌اند. از مجموعه‌های قدیمی همچون Resident Evil و Dino Crisis گرفته تا بازی‌های جدیدترین مانند Dead Space که به خصوص در نسل گذشته، مخاطب‌های بسیاری پیدا کرده بود و البته سرنوشت خوبی نداشت.

در نهایت باید به این نکته توجه کنید که این هفته همچون قسمت پیشین باز هم نظرسنجی داریم اما فعلا خبری از مسابقه نیست. با توجه به نظرسنجی هفته گذشته متوجه شدیم که از دید شما مخاطب‌های وی جی مگ، GTA San Andreas بهترین بازی است که تاکنون توسط Rockstar Games توسعه پیدا کرده. دومین عنوان جانبی برای GTA 3 که به عنوان پرفروش‌ترین بازی PS2 نیز شناخته می‌شود.

نظرسنجی قسمت 69 پادکست VGCAST: از نظر شما Red Dead Redemption 2 شایسته دریافت متوسط امتیاز 97 بوده یا خیر ؟

در این قسمت پادکست VGCAST، محمد طالبیان، میثم قربانی و جواد محسنی حضور دارند.

موسیقی‌های مورد استفاده در قسمت 69 پادکست VGCAST:

VGCAST Main Theme – Arasalan Aboomohsenpour

Marilyn Manson – Resident Evil Main Title Theme

Samuel Laflamme – Church Chase

Robyn – Honey

دانلود قسمت 69 پادکست VGCAST با کیفیت 128

دانلود قسمت 69 پادکست VGCAST با کیفیت 320

محمد طالبیان

محمد طالبیان

50 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − شش =

  • سلام خسته نباشید .
    با تجربه 8 ساعته بنده از بازی میشه گفت که هم امتیاز لایقش هست وهم نیست از این جهت هست که واقعا این نمره براش واقعیه ولی از جهت دیگه اینقدر انتطارات مارو برده بالا راک استار که دیگه بازی های جهان بازی متل اسسین دیگه اصلا مارو نمیتونه مجاب کنه بخریم و این بالابردن جزییات و دقت توی بازی واقعا قابل تحسینه!!
    اسسین اودیسی هم کرک شد خوشبختانه و اگر پی سی دارین و پول رد دد هم ندارین میتونه سرگرمتون کنه ?:-) :laugh:
    آقا دو ساله شدن وبسایت رو تبریک میگم و امیدوارم ک روز ب روز پیشرفت کنین و با عدم اسپانسرینگ های قدرتمند متل بعضی از سایت ها بزنین تو گوششون :laugh: :laugh:

  • سلام خسته نباشید
    ممنون بابت پادکست
    آقا میثم گفتن سی پی یو خوب 25 درصد تاثیر بهتری میذاره…آقا میثم تجربه بیشتری دارن ولی با اجازه
    خواستم تجربه ای که شخصا بدست آوردم رو بگم …من خودم سی پی یوم core i3 بود ارتقا دادم به core i5 الان از core i5 استفاده میکنم شرایطی هم به وجود اومد که core i7 رو هم نصب کردم و تست کردم …بازی های مثل ویچر سه فار کرای 5 فاینال فانتزی 5 و چند تا بازی دیگه رو تست کردم فرق انچنانی بینشون نبود توی فریم ریت یک درصد هم فرق نداشتن فریم ریت ها همون چیزی بود که تو core i 3 میگرفتم همون فریم ریت توی core i 7 گرفتم هیچ فرقی نبود فقط تنها فرقی که مشاهده کردم این بود که تو صحنه های شلوغ بازی که باعث میشه افت فریم ایجاد بشه توی i5 و i7 این افت فریم سریعتر بر میگرده توی i5 و i7 هم افت فریم هست فقط سریعتر افت فریم ایجاد شده بر میگرده به حالت طبیعی …خلاصه هیچ تفاوت آنچنانی ندیدم
    به نظر من اگر کسی سیستم تهیه میکنه فقط برای بازی. و بودجه ش محدود هست با این شرایط اقتصادی بیشترین هزینه ای که باید انجام بده کارت گرافیک هست هر چه قدر کارت گرافیک بهتری تهیه کنه نتیجه بهتری میبینه مثلا به جای اینکه بیاد دو میلیون هزینه بیشتری کنه برای سی پی یو این رو بزاره رو بودجه کارت گرافیکش کارت گرافیک مناسب تهیه کنه ….الان بین کارت 1050 و 1060 تفاوت زیادی هست شاید تو خیلی از بازی ها 1060 سی الی چهل فریم بیشتر میده و تنظیمات گرافیکی بهتری میشه تو بازی ایجاد کرد
    به جای خریدن ssd که هیچ تاثیری نه داخل بازی داره نه تو فریم ریت فقط تو لودینگ تاثیر داره این رو بزاره روی بودجه کارت گرافیکش به جای خریدن کولینگ خریدن مادربورد خفن بزاره روی بودجه کارت گرافیکش هر چه قدر کارت گرافیک بهتر باشه مثلا 1070 باشه هم نتیجه بهتری میشه گرفت هم سال های زیادتری میشه بازی کرد….بین رم 8 و 16 هم تفاوت آنچنانی ندیدم ولی زیر هشت بازی ها دچار لگ میشن…..این حرف ها تجربه شخصیم بود ممکنه ایراداتی داشته باشه بیشتر برای کسایی که هدف اصلیشون از تهیه سیستم بازی کردن هست و بودجه شون محدوده این ها رو گفتم ….اگر کسی بودجه ش محدود نیست صد در صد سی پی یو بهتری تهیه کنه رم بهتری تهیه کنه
    سیستم با پرفورمنس بهتری کار میکنه

  • خسته نباشید واقعا
    (اقا هیچ اسپویلری در کار نیست?)
    اصن اقای طالبیان بعد تموم کردن رد دد خوردم به پوچی تو زندگیم????
    جالبه من همش میگفتم این ارتور چی کاش با جان مارستون بازی میکردیم….
    ولی ارتور به شدت شخصیت خفن تریه نسبت به جان….
    بازی مثه یه سریال با کیفیت بود…یه سریال خفن پرخرج که هر اپیزودش داستان هیجانش بیشتر میشه……
    من این همه بازی روی کنسول و‌ پی سی بازی کردم ولی هیچوقت تا این حد با یه شخصیت توی دنیا گیم ارتباط برقرار نکرده بودم و هیچوقت انقد حس هم ذات پنداری نداشتم با کسی……
    اقای طالبیان واقعا دوست داشتم حست رو بعد پایان چپتر ۶ میدونستم…

  • سلام،خسته نباشید،
    امیدوارم این هفته هم میثم خان باشند،اول که میثم خان،اون دوستمون درست میگفت که گفت”980ti از 1050 بهتره” حتی از 1050ti هم بهتره ولی قیمتش 550 دلاره که بهتره به جای اون 1070ti بگیره،شما از صحبتش اشتباه متوجه شدید.
    همچنین آقا میثم یه توضیح کاملی درباره قیمت هک سوییچ بدید و این که هر بازی رو چند میزنید و تو مموری 128 چنتا بازی جا میشه.
    آقا محمد گل(از نوع طالبیان منظورمه)(نمیدونم چرا هرچی میگذره احساس میکنم مثه داداشم دوست دارم!)یه توضیحی بدید در رابطه با این که با هک سوییچ و تقریبا از بین رفتن قابلیت های آنلاین چقدر ضرر می کنیم؟
    یه سوالم این که آیا میشه روی سوییچ هک شده مثلا dlcهای زلدا رو هم مثل بازی ها بهش اضافه کرد و بازی کرد؟
    اقای طالبیان در باره ی درآمد سایت و لااقل تامین هزینه ی سایت زیر پست 2سالگی کامل نوشتم،نظرتون رو در این مورد بگید.
    اونطوری که یادم هست آقای طالبیان می خواستید ایکس باکس وان تون رو اکانتی کنید،چی شد؟اکانتیش کردید؟یه مشکل اساسی که من متوجهش شدم اینه که در این شکل فقط روی هارد خود دستگاه گیم میریزند،چون دستگاه من 500 هست کمبود فضا اذیت میکنه.
    یه پیشنهاد هم داشتم این که یه آیتم جدید بگذارید تا لحظات بامزه از بازی کردن و باگ های خنده دار رو به شما ارسال کنیم تا شما هم با صدا گذاری روش اون ها رو درست کنید،حتی آقای طالبیان اگر بشه یک نمونه ی خارجی به نام هایلایت ریل هم تو یوتیوب هست که اگر هر قسمتش رو داخل سایت بگذارید عالی میشه.
    در مورد رد دد 2 باید بگم من تا الان بازیش نکردم،اگر با ویدیو هاش بگم واقعا حقشه،اما یه نگرانی عجیبی دارم!اونم این بود که در یه لحظه کاملا احساس کردم دارم گیم پلی g.t.a رو میبینم!میدونم الان میگید اون بازی موفقی بوده و از مکانیسم های اون استفاده شده،اما نمیدونم حس عجیبیه که به نظر میومد یعضی انیمیشن هاش عین g.t.aهست!که البته من خودم این موارد رو ایراد نمیدونم.
    اگر مقدور بود یه بار دیگه هم شماره ی فروشگاه میثم خان رو بگید با اسمش فروشگاه.
    نکته ی آخر،من 2روز قبل خدا قسمت کرد(!) داخل دیجی کالا پلاس 3 ماهه امارات رو 179 هزار تومن گرفتم که فک کنم با بازار الان خیلی خوبه!فرداش قیمتشو کرد 259 تومن!خدا قسمت همه کنه.
    موفق و پیروز باشید،در پناه خدا. خداحافظ.

    • با سلامی دوباره خدمت وی جی مگی های عزیز،چنتا سوال جدید(!) برام ایجاد شد که می خواستم شما هم نظرتون رو بگید:
      من تازه بازی The Order 1886 رو بازی کردم،اوایل بازی کسل کننده بود ولی از اواسطش جذب داستانش شدم،عجب گرافیک خوشگلی داره،اسلحه های بازی هم به شدت جذاب هستند و پر جزئیات،QTE ها خیلی خوب کار شدن ولی یکم زیادند،گان پلی بازی هم به نظرم خیلی خوبه،فیزیک اشیاء عالیه،ولی زوایای دوربین افتضاحه،محدودیت هایی که به بازی کننده اعمال میکنه به شدت احمقانست!نوار مشکی بالا و پایین صفحه و گاهی اوقات کات سین های زجر آور هم همینطور،خلاصه که بازی عجیبیه!صفاتش خیلی بایونری هستن!یعنی در بعضی موارد عالین و بعضی موارد افتضاح!مشکل کلی بازی به نظر من گیر کردن سازنده ها بین یک GAMEو یک فیلم سینمایی هست،عرضه اول نسل و فشار ناشر هم ممکنه تاثیر داشته باشه،اما در کل به عقیده ی من نتیجه ی کارشون بازی ای شده که مثل ظرفی هست از جنس طلا،الماس کوبی شده و به شدت زیبا!ولی در توالت به عنوان آفتابه داره استفاده میشه!
      نظر شما چیه؟آیا امیدی به ساخت ادامه ی بازی هست؟از Ready at down چه خبر؟ 😀
      آقا محمد یه نقدی هم به نقد رد دد2 ی شما داشتم!،در مورد گرافیک اوایلش گفتید که دوست ندارید به گرافیک بپردازید و البته بعدش هم پرداختید،به نظر من گرافیک شاید اصلی ترین المان بازی ها نباشه،ولی مطمئن هستم اگر مثلا رد دد 2 اگر این کیفیت بصری و حس واقعیت از نظر بصری و نزدیکی به دنیای واقعی رو نداشت هیچ وقت به این جایگاه بین گیمر ها و منتقد ها نمیرسید،یا اگر God Of War این گرافیک رو نداشت قطعا در انتقال حس به مخاطب و علل خصوص در انتقال حس و احساسات کریتوس در تک تک لحظات بازی به مخاطب به مشکل اساسی میخورد و حتی المان های دیگه ی بازی مثله همزاد پنداری با داستان زندگی کریتوس رو زیر سوال میبرد،البته قطعا باید گفت که قطعا(!)گرافیک همه چیز نیست!نمونش The Order.
      آقای طالبیان لطفا حتما آقا میثم خان رو یک بار بیارید در باره ی هک سوییچ و چگونگیش و قیمتش توضیحاتی بدند،الان شهر ما میفرستن تهران هک میکنند،اگر زیاد دنگ و فنگ نداره بیام تهران بدم میثم خان هکش کنه،فقط کد تخفیف هم به کاربرای سایت بدید! 😀
      در نهایت به ایده ی استریم تو آپارات و گذاشتن گزینه ی حمایت مالی هم در آپارات برای لاقل تامین هزینه های سایت فکر کنید!(اگر نمونه بخواید زیر پست 2 سالگی وی جی مگ نمونه های جالبی ازش رو آوردم)
      خداقوت.

  • ببخشید از نظر شما مهم ترین بازی که داره میاد و مهم ترین انحصاری که میخواد بیاد چیه
    اینم بگید که به نظرتون چه بازیهای لایق goty هستن

  • عالی بود دمتون گرم واقعاً، ولی یکم زمان پادکست زیاده اگر کمتر بود بهتر میشد آدم وقت نمیکنه به هر حال موفق باشید

  • سلام
    خیییییییییییلییییییی خوب بود این قسمت :yes: :yes: :yes:
    2 سالگیتون هم مبارک :yes: :yes: :yes:

    آقا من غلط کردم از موسیقی‌هاتون تعریف کردم :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    خیلی دیگه داره تخیلی میشه آهنگ‌هاتون 😀
    یک مقدار اگر که امکانش هست به موسیقی‌های Mainstream نزدیک‌تر بشید 😀

    با اجازه از آقا محمد، برای تنوع یکی از عکس‌های ایشون رو جایگزین کلیفی‌بی کردم 😀

    در مورد نظرسنجی‌تون هم به قول آقا میثم بازی نکرده نظر ندیم بهتره 😀

    در آخر هم یه سوال داشتم:
    چی می‌خواید از جون PCگیمرهای بدبخت؟؟؟ :idk: مظلوم‌تر پیدا نکردید؟!!
    خودمون به اندازه کافی مشکل داریم :beatup: دیگه شما سوزن نزن بهمون :X-P:

    قسمت‌های قبل خداحافظی می‌کردم آخر کامنت، بعد ده دقیقه میومدم یادم میومد یه چیزی یادم رفته، میومدم ریپلای می‌کردم 😀
    اندفعه برای پیشگیری پایان باز تموم می‌کنم
    .
    .
    .

    • راستی تو یکی از آیتم‌های ویدئویی یکی از دوستان پیشنهاد آیتم “طالبیان شو” رو دادن. خیلی جالب به نظر میرسه. نظر خودتون چیه ?:-)

      • این چندوقته خیلی حاشیه پیرامون بلیزارد ایجاد شده. آدم‌های کلیدی استدیو هم کم کم دارن میرن. مورد جالبی برای بررسی در پادکست.

      • یه بازی امروز تو استیم دیدم به نام Thief Simulator :rotfl: :rotfl: :rotfl:
        نیم‌ساعت خورش خیلی ملس :silly:

      • آلبوم جدید Muse هم منتشر شده، خیلی سایبرپانک لامصب 😀
        به همه دوستان شنیدنشو توصیه می‌کنم.
        البته که کلا Muse خوبه :silly:

      • میخوای هماهنگ کن برات به چت خصوصی بزنن که یه وقت معضب نشی
        خوشم میاد تهشم خودت میگی خیلی کامنت دادم
        (قصدم فقط شوخی بود به دل نگیر?)

  • سلام
    پادکست خیلی خوب بود مثل همیشه فقط جاداشت در قسمت دوم یخورده تخصصی تر بحث میکردین
    مثلا :
    1.برسی طراحی محیط در ایجاد ترس مثل میزان نور ، رنگ های بکار رفته در محیط ، خود لول دیزاین یعنی معماری محیط و فضا های بازی
    2.برسی گیم پلی و نحوهی تعامل کاربر با محیط یا دشمن ها و اثر اون در ایجاد ترس و استرس
    3. برسی نحوهی رفتار دشمن ها در بازی های ژانر ترس
    4.بررسی نحوه روایت داستان ، دیالوگ ، موسیقی و صداها در طول بازی و اثر تک تک این عوامل در ایجاد ترس
    5. اصلا بحث روانشناسی ترس
    و….

    با تشکر از شما که به نظر کاربر ها اهمیت میدین

  • سلام. همین اولش اشاره کنم اسمشو درست میخونید، اسمچ درسته 😀

    پادکست خوبی بود.تایمش هم زیاد بود.لذت بردیم.
    به نظر من رد دد ۲ لیاقت این نمره ها رو داشت. من الان حدود ۴۵درصد بازی رو رفتم.چپتر چهار هستم.انقد کار برای انجام دادن هست آدم ماموریت های اصلی بازی رو یادش میره.
    فقط حیف
    به دلیل کارم خیلی وقت نمیکنم برم.
    برای همین سعی میکنم وقتهایی که آف هستم رو بکوب بشینم روی بازی.

    من منتظرم آنلاین بازی شروع شه، شما وی جی گنگ رو راه بندازید 😀

  • پادکست عالی بود،یه بازیه ترسناک هست به اسمه slender man ،نه اونی که واسه ps4 هم اومده،اون قدیمیه ک واسه pc هستش،فک کنم واسه اندرویدم اومده،خیلی خیلی ترسناکه بازیش،حتمن تجربش کنید…..ب میثم خان هم تبریک میگم تیمشون داره خوب نتیجه میگیره،واقعن اِمری تیمشونو متحول کرده.

  • یه سوال ?:-)
    چرا دیگه خبری از علی ذاکری تو سایت نیست نه هیچ پادکستی نه هیچ آیتم ویدیو ای :struggle:
    نکنه از سایت رفته باشه
    اینو به این خاطر میگم چون توی پادکست سایت همسایه به عنوان مهمان امده بود.

    • دیدیندون…با این کامنتتون مطمئن شدم شما همون Mr.Mohamadی بودین که حدس میزدم.باهم تو اون سایته هم حرف زده بودیم.نشون به اون نشون که مجریشون موهاش رو رنگ میکنه و تازگی ها هم یه مثلاً کارشناس آوردن که فکر میکنه مسعود فراستی دنیای بازیه.(از قضا قبلا تو همین دنیای بازی هم مطلب مینوشت.اول اسم و فامیل کارشناسه هم الف.ح هست )
      حالا که سفره دلم رو باز کردم و دل پُری هم دارم بذار قُر زدن هام رو ادامه بدم.سایت و افراد مذکور خودشون چیزی برای ارایه ندارن و اگه پشتوانه بازدید فروشگاه اینترنتی شون نبود،معلوم نبود اصلا دیده میشدن یا نه.بار ها شده ترجمه مطالب Polygon یا سایت های دیگه رو به اسم مطلب تالیفی رو سایتشون گذاشتن(موردی که الان یادم میاد پیش نمایش Destiny 2 بود که خودم هم بهشون تذکر دادم.) ولی به جای معذرت خواهی و ذکر منبع،نظر کسی که متوجه این موضوع شده رو پاک میکنن.Forza motorsport7 رو بدون اینکه بازی کنن،نقد کردن.اکس باکس وان اکس هنوز تو آزمایشگاه های مایکروسافت در حال تست شدن بود،اساتید با اعتماد به نفس کامل اومدن گفتن هر سوال یا مشکلی در مورد One X دارد از ما بپرسید و چقدر هم همین جوری بازدید سایتشون رو بالا بردن.وقتی هم ازشون میپرسی چطور اینکار رو کردین،با یک اسم دیگه میان به آدم فحش میدن.دیگه مقایسه رفتار و محتوای تولیدی این جور افراد با وی جی مگ به عهده کاربرها.مردم بهترین قاضی هستند(فردوسی پور استایل).
      ممنون و ببخشید که طولانی شد.

      • برو بکس.
        جا برا همه هست. به اندازه کافی اقتصاد و دلار و معیشت و دولت مردان بهمون گیر میدن و عرصه رو تنگ میکنن. بیایییییییییییید به همدیگر گیر ندهیم. :yes: :yes: :rotfl: :rotfl:

      • آقا میثم اتفاقا باید به هم گیر بدیم و از هم انتقاد کنیم.کسی چه میدونه.شاید همین آدمی که الان ازش انتقاد میشه بعداً یه مسؤلیتی تو حوزه ای قبول کرد که مستقیم یا غیرمستقیم رو زندگی و معیشت ما تأثیر بذاره.اگه الان ازش انتقاد بشه،میفهمه همیشه زیر ذره بینه وهر کاری هم دلش بخواد نمیتونه انجام بده.
        جا برای همه نداریم.جایی برای آدم های بی مسؤلیت نداریم.جایی برای آدم هایی که انتقاد رو نمی‌پذیرند نداریم.

      • حرف شما درست من همون Mr.Mohamad سایت همسایه هستم.
        من توی چندین سایت از همین اسم استفاده می کنم اگه از همون اول اسم مارو درست مینوشتی و آدرس دست میدادی اینقدر مارو و بقیه گیج نمی کردی.
        درضمن من از خرداد پارسال VGMAG دنبال می کنم ولی هیچ وقت کامانتی نمیزاشتم در واقع به خاطر اینکه کمی خجالتی هستم کمی طول میکشه به یه سایتی عادت کنم.
        بهرحال دیگه بهتره بیخیال این قضیه بشیم و بجای گیر دادن به دیگران از هم دیگه حمایت کنیم.

      • بچه ها بی خیال حالا ایشون جنایت که نکرده اتفاقا به قول میثم خان در وی جی مگ
        به روی همه گیمرها حتی کاربران سایت های همسایه باز و ایشون استقبال می کنند از ورود گیمرهای جدیدشما هم دوست عزیز خیلی به وی جی مگ خوش اومدید :yes: :inlove:

  • اقایونی که رد دد دارن خیلی مراقب باشید وقتی برا اولین بار تو saint denis میرید فرقی نمیکنه کی اطراف اون شهر یه ماموریت باز میشه یه مردست از دست یکی از گنگا فرار کرده میتونید بهش کمک کنید یا همونجا کارشو تموم کنید نکته اینجاست که تهش هرکاری کنی طرف میمیره ولی همون اولین بار که میبینیدش دخترش اون گوشه ها داره شمارو نگاه میکنه اگه بکشیش میره به مامانش میگه هر موقع که از جلو خونش رد شید زنه بهتون ناسزا میگه و داد میرنه که شوهر منو تو کشتی اونموقع یا پلیس میفته دنبالت یا خود مردم شهر
    خواستم هشدارو بدم هرکسیو انگولگ نکنید وگرنه از شهر فرار که میکنی(اگه پلیش بهت گیر بده)جایزه خوشگل ۲۵۰ دلاری رو سرتون میزارن از ما گفتن بود
    من حواسم نبود موقع فرار سه تا پلیسم کشتم جایزم شده ۴۰۰ دلار????

  • آی چه حالی میداد اگه راک استار میومد مثله اسیسن کرید که سیزن پسشو بخری اسسین کرید ۳ رو هم بهت میده بیاد red dead redemption رو در غالب dlc چیزی برای red dead 2 معرفی کنه با گرافیک این نسل بازی کنی
    خواهشا تو پادکست به این مسائل هم بپردازید برنامه راک استار برا GTA بعدی(از نظر خودتون) شایعات درباره کنسول های نسل بعد و یوبی سافت چه خوابی برای سری محبوب اسسین کرید داره بخدا تو پادکست شما هی از رد دد حرف میزنید بعد من میرم با حسرت رد دد shadow of war با final fantasy xv بازی میکنم

  • بالاخره بعد از مدت هااااا یک پادکست طولانی شدیدیم :yes: دمتون گرم واقعا پادکست خوبی بود بخصوص سوتی های آقا میثم :rotfl: .
    در مورد نظر سنجی هم نظری ندارم چون حالا حالا هاااااااااا نمیتونم این بازی تجربه کنم برای همین طاقت نداشتم که بفهمم آخر داستان بازی چی میشه رفتم YouTube پایان بازی دیدم ( اینکه بازی چند پایان مختلف داره فکر نکنم اسپویل باشه ) که ای کاش این کار نمی کردم چون باعث شد از خرید بازی منصرف بشم :struggle:

  • با سلام –
    بازی visage یکی از ترسناک ترین بازی های هست که به تازگی منتشر شده – من بازی کردم خوب بوده – اگر امکان داره یه نیم ساعت ازش برید – با تشکر و ممنون از vgmag
    و در رابطه با red dead باید بگم خیلی وقتا اکثرا دستشون به گوشت نمیرسه میگن پیف پیف بو میده D; :laugh: :laugh:
    اما بازی خوبیه و اینکه تکراری نمیشه بعد از یه مدت و خسته کننده نمیشه، بخاطر همین باید 100 داد بهش

  • پادکست روز به روز عالی تر میشه :yes:
    امیدوارم همتون بتونین شاهکارو تجربه کنین اثری که هر لحظه اش برای ادم تازگی داره و وقتی درحال تجربه بازی هستی اصلا گذر زمان رو احساس نمیکنی….rockstar for ever
    خیلی دوس داشتم god of war بهترین بازی نسل بشه ولی الان که دحال تجربه بازیم میبینم red dead redemption 2 شاید ازش جلو زده و این مهم حقشه واقعا…

  • چقدر این بخش اول پادکست خوبه صحبت های جالبی بین تون مطرح میشه بچه ها بیشتر از این
    اتفاقات و ماجراهای جالب که در بازی براتون اتفاق میفته تعذیف کنی خیلی باحال بود :-))
    منم تا الان که ۳۴ درصد بخش داستانی رو رفتم به جرات میگم از بازی های خطی هم کم باگ تره و واسه این محیط این سطح از پولیش بی سابقه و بی نظیره البته من خودم مدل بازیم جوریه که زیاد اصطکاک ندارم با محیط و npc ها
    فقط یه توصیه میکنم به دوستان واسه اینکه بیشترین لذت رو ببرین سعی کنین کم تر درگیری ایجاد کنین و مراحل داستانی رو هم با حصوله برین مثلا اگه قراره با اسب برین یه مسیر رو آروم برین و هر چی تو راه میبینین رو تجربه کنین.
    و اینکه نقد بازی قراره کی بنویسه و کی منتش مبشه
    مرسی

  • بلاخره بازی رو بصورت اشتراکی با دوستم و برادرش گرفتم دلتون اب 😀
    برام ۴۰۰ در اومد
    از قبل برا این بازی داشتم پول جمع میکردم ولی بازم برام سنگین بود ،دیگه امسال بازی نمیگیرم
    از حالا باید برا TLoU part two پول جمع کنم
    اگر بتونم برا Ghost of tsushima هم پس انداز میکنم
    تا اینجا این بازی برای من از تمام بازی های این نسل خفن تر ، پر ابهت تر ، پر جزئیات تر ، سرگرم کننده تر و … بوده …
    موقع ماموریتا به هیچ عنوان بازی خسته کننده نمیشه … سیل جزئیات به کار رفته در بازی ..
    وجود گرافیک خیره کننده که باعث میشه خیلی از موارد وایسید و فقط نگاه کنید به عظمت بازی….
    گان پلی جذاب و خیره کننده بازی که (به نظرم)برخلاف gta که از گان پلیش اصلا خوب نبود این بازی هم واقع گرایانه تر هست و هم خشونت بیشتری داره …
    مثل gta بعد انفجار طرف مثل ژله پرت نمیشه رسما تیکه تیکه میشه …
    سینماتیک های بازی….روایت داستان .. موضوع داستان و تک تک side quest ها و main quest ها فوق العادن …
    به همه پیشنهاد میکنم هر طور شده بازی رو بگیرن … هکی – قانونی – ظرفیتی … فقط بخرین تا عظمت بازی رو ببین
    اصلا برام مهم نیست این بازی گوتی بشه نشه چون همین الان هم به نظرم برترین بازی این نسله اما واقعا اگه این بازی گوتی امسال نشه باید به اون مراسم شک کرد!
    اقای طالبیان دیگه ما رو به بزرگی حنجره تون ببخش از دستم در رفت مطالب زیاد شد :laugh: :laugh:

  • برا من ترسناکترین بازی nightmare creatures رو پلی استیشن بود…. همیشه میذاشتمش یه جا که نبینم آخرم دیسکش رو شکستم

  • اقا من از خوشحالی تو پوست خودم نمیگنجم امسال عیدی برادرم و خواهرم و پسرخالم سر جمع برام سه تا گیف کارت ۶۰ دلاری میخرن و منم گمشون میکنم تا دیروز که داشتم اتاقمو مرتب میکنم زیر کتابای کنکورم پیداشون میکنم
    یه سوالم داشتم آقا میثم چجوری واقعا just cuase رو تحمل میکنی
    اگه تخریب پذیری میخوای وایسا crackdown بیاد به نظر جوابه
    یه سوالم داشتم من تازه bully رو رو گوشیم تموم کردم میخواستم ببینم بعد تموم کردن بازی بهت اجازه بازی کردن میده یا نه

  • اقا فکر کردم بی خیال شدید و امروز هم پادکستم ندارید 😀
    حالا می بینم که پادکست اومد روی سایت خخخخ اقا عالی :rotfl: :rotfl: :rotfl: