وی جی کست

قسمت دوازدهم پادکست VGCAST

در قسمت دوازدهم پادکست ‌VGCAST مانند همیشه به سراغ اخبار هفته گذشته رفته‌ایم. در این قسمت نگاهی داشته‌ایم به Star Wars Battlefront 2 که به تازگی توسط EA و استودیو بازیسازی DICE معرفی شد. بازی که برخلاف نسخه اول خود دارای بخش داستانی است و داستان آن در مجموعه اصلی قرار می‌گیرد.

در این قسمت به جز بررسی اخبار و بازی‌های روز نگاهی هم داشته‌ایم به رکورد‌های ثبت شده از دنیای بازی‌های ویدئویی در کتاب گینس. رکوردهایی که به مجموعه بازی‌های ساخته شده براساس دنیای Star Wars اختصاص دارند. در قسمت دوازدهم پادکست VGCAST، محمد طالبیان و جواد محسنی حضور دارند.

موسیقی‌های مورد استفاده در این قسمت از VGCAST:

Nirvana – Smells Like Teen Spirit

Opeth – Harvest

Message To Bears – Mountains

دانلود قسمت دوازدهم پادکست VGCAST

محمد طالبیان

محمد طالبیان

10 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − نوزده =

  • با سلام خدمت بچه های گل وی جی مگ و خسته نباشید به شما. کاش از قسمت های بعدی مهمان هم اضاف میکردید به برنامه و اینکه قسمت جدید کی میاد؟

  • آقای طالبیان یادم میاد قبلا در پادکست صحبت هایی در مورد بازی Battlechasers و Darksiders و آقای Joe Mad انجام دادین ، الان مثل اینکه THQ Nordic ناشر بازی Battlechasers شده، یعنی خالق بازی Darksiders دوباره داره با THQ همکاری میکنه و احتمال ساخت ادامه Darksiders با حضور Joe Madureira وجود داره. اگه ممکنه در قسمت بعدی وی جی کست ، تحلیل کوتاهی روی این مسئله داشته باشید.
    ممنون

  • واقعا سایت خوبی دارید
    به شخصه اگه وقتم ازاد بود برای سایت تون کار می کردم
    خیلی عالیه
    همین جوری پیش برید سایت بهتروبهتر می شه
    راستی یه سوال نمیشه یه مقاله راجب مجله های بازی داخل ایران بنویسید؟
    منظورم اینه که تاریخچه مجله های گیم ایران رو بررسی کنید چون من خودم به شخصه فکر می کردم بجز دی بازی و بازی رایانه و بازینما مجله دیگه ای نبوده اما بعد ها فهمیدم تعدادشون خیلی هم زیاد بوده
    ممنون می شم یه همچین مقاله ای بنویسید

  • مثل بقیه قسمت ها خوب بود.
    ایده ی مرور رکوردها همزمان با معرفی SW B2 و قسمت جدید فیلم هم به موقع بود. :yes: