وی جی کست

قسمت هفتم پادکست VGCAST

در قسمت هفتم پادکست ‌VGCAST مانند همیشه به سراغ اخبار هفته گذشته رفته‌ایم. در این قسمت نگاهی داشته‌ایم به بازی‌هایی همچون Hitman و Batman که مدت زیای از انتشار آنها نگذشته. ساخته جدید استودیو Telltale توانسته بسیاری از خصوصیات مثبت کامیک‌های بتمن را در قالب بازی به نمایش در آورد و جدید‌ترین نسخه از مجموعه بازی‌های Hitman نیز موفق شده با برگشتن به ریشه‌های این سری نظر طرفداران را جلب کند.

در این قسمت به جز بررسی اخبار و بازی‌های روز به سراغ تعدادی از رکورد‌های صنعت بازی در کتاب گینس رفته‌ایم. رکوردهایی شگفت‌انگیز که شاید فکر آنها به ذهن هیچکس نرسد. در قسمت هفتم پادکست VGCAST، محمد طالبیان و جواد محسنی حضور دارند.

موسیقی‌های مورد استفاده در این قسمت از VGCAST:

Bonobo No Reason feat Nick Murphy

Scattle Knock Knock

Lost Under Heaven

دانلود قسمت هفتم پادکست VGCAST

محمد طالبیان

محمد طالبیان

13 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت − 1 =

  • من باهیچی کار ندارم.فقط یه سوال دارم که خیلی ذهنمو درگیر کرده.آقا جواد لطف کنین جواب بدین
    .
    .
    .
    .
    .
    داداش خدایی با شیرکاکائو؟????

  • سلام.
    قسمت خیلی خوبی بود مثل همیشه.
    درباره ی این رکورها هم، اون تیکه ای که گفتید کاتسین هارو رد میکنن دلم نیمد این رو بگم که اسپیدرانرها(؟) اگه بتونند مرحله رو هم رد میکنند:) از هرچیزی که داخل بازی باشه حق استفاده دارن اکثرشون باگه بعضی هارو هم خودشون میگن سازنده ها از عمد گذاشتن.
    همین چند هفته پیش یه مراسمی بود به اسم GamesDoneQuick که چندروز 24 ساعت از توویچ درحال پخش بود که اکثر اسپیدرانر ها جمع شدن و خیلی از بازیا رو انجام میدادند و تمام پول های اهدایی برای مبارزه با سرطان بود، بیشتر از دو میلیون دلار دونیت شدش! XD احتمالا اگه اهل توویچ باشید دیدینش یا شایدهم خبرش رو کار کرده باشید. همه ی اینارو گفتم که بگم مراسم دوسال پیشش رو که دیدم داشتن اسکایریم بازی میکردن فکر کنم تو یک ساعت خورده ای بازی رو تموم کردن(شاید هم خیلی کمتر) یعنی از یه باگهایی استفاده میکردن که آدم شاخ در می آورد، مثلا اون شهری که اول بازی آدم میرفتش، همون جایی که اون گروه گرگنماها بودن، تو یکی از مراحل اصلی بازی باید میرفتی داخل قصر رو سقفش که میرفتی(اگه سقف بشه گفت) یه اژدها دور میزد تو آسمون بعد روی سقف فرود میومد و باید میزدیش، حالا طرف وارد سقف شد و بعد دوباره برگشت و دوباره وارد شد اژدها مرده بود:))))) گفتش اگه شما بجا این که منتظربمونید که اژدها دورش رو بزنه و بعد رو سقفش بشینه و حرف بزنه و تازه بجنگید اگه از در خارج شید دوباره وارد شید بازی فکر میکنه همه ی اینارو انجام دادید:)))))
    یا یادم نمیاد دقیق دیگ بود یا سطل آب، به هرحال ورداشتش اول بازی گفت با این خیلی کار داریم! 🙂 هرجا که لازم بود از کوه بالا بره این رو دستش میگرفت تو یه زاویه خاصی میچسبید به کوه یه دفعه با سرعت از یه شیب هشتاد درجه دامنه کوه بالا میرفت:)))))
    فکر کنم مراسمش سالی یکبار برگزار میشه ولی سر بعضی از بازی هاش آدم زمین رو گاز میگیره از خنده:)))))
    همین مراسم داشتن یکی از هیتمن های قدیمی رو بازی میکردن که خیلی خوب بود، یادمه مرحله آخر بازیش انگار واسه کچل خان مراسم عزا گرفته بودن که انگار مرده یه دفعه بلند شد همه رو به گلوله بست:) فکر کنم اگه اسم بازیش رو یا هربازی دیگه ای که انجام دادن رو همراه گیمزدان کویک تو UTube سرچ کنید بیاره.
    خلاصه این اسپیدران ها خیلی خوبن 🙂 اصلا هم از از مدت زمان هایی که بازی هارو انجام دادن تعجب نکنید:)

  • سلام
    خیلی خوب بود خسته نباشید
    من پیشنهادی که به اقا مبثم دادم به شما هم می گم
    یک بخش در پادکست به عنوان بخش نقد و بررسی بازی های بسیار
    موفق گذشته مثل evil2,ico,dino crisis ….بذارید هم نوستالژی و بسیار خاطره انگیز برا ی همه ماست
    موفق باشید

  • اگه اشتباه نکنم وضعیت استدیو Playground مثل استدیو Remedy هست و زیر مجموعه مایکروسافت نیست و احتمال مولتی پلتفرم بودن بازی استدیو جدیدشون هست که امیدوارم همین طور بشه 🙂
    ممنون از زحماتتون