وی جی کست

قسمت چهاردهم پادکست VGCAST

در قسمت چهاردم پادکست ‌VGCAST برخلاف همیشه به سراغ اخبار هفته گذشته نرفته‌ایم. با توجه به انتشار حجم زیادی از اخبار تصمیم گرفتیم که در این شماره تنها دو بحث ویژه را مورد بررسی قرار داده و مرور اخبار را به قسمت بعدی موکول کنیم که در انتهای همین هفته منتشر می‌شود.

در کنار بررسی بازی‌هایی همچون Gears of War 4، Watch Dogs 2، Sniper Ghost Warrior 3 و Little Nightmares سعی کرده‌ایم وضعیت آینده بازار کنسول‌های خانگی و حضور رقیبی جدید به نام Project Scorpio را زیر ذره‌بین قرار دهیم. در قسمت چهاردهم پادکست VGCAST، محمد طالبیان، میثم قربانی و علی ذاکری حضور دارند.

موسیقی‌های مورد استفاده در قسمت چهاردهم پادکست VGCAST:

Imagine Dragons – Whatever It Takes

Flume – Take a Chance (feat. Little Drago)

Adele – Love In The Dark

دانلود قسمت چهاردهم پادکست VGCAST

محمد طالبیان

محمد طالبیان

13 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − چهار =

  • سلام . یه آدرس ایمیل جدید درست کردیم و برای شما نامه الکترونیکی ارسال کردیم . امیدوارم این دفعه به دست تون برسه … انشاالله…
    رزگیمز

    ضمنا لطفا بخش های پادکست ، صندلی داغ و مصاحبه های پرطرف دار و پراز شعف تون رو زودتر به روی وب سایت تون قرار دهید .
    موفق باااااااشید…

  • سلام
    عالی بود چقدر شوخی ها فان و خوب بود
    کلا پادکست این طوری خوب نه مثل گذشته
    کلا این پادکست درامده بود
    مرسی

  • سلام بر شما
    خسته نباشید عالی بود
    حرف دل ما رو زدید واقعا اینکه x1 در حال حاضر بازی درست و درمونی نداره هر چند که قبلا وان بازیای شاخ تری نسبت به فور داشت
    متشکرم
    راستی یک سوال بد جور ذهنم رو درگیر کرده! الان اعضای بازی رایانه کجا هستند مثلا نیما شاه صاحبی یا یاشار ذوالفقاریان و رضا حسینی و … هنوز هم مقاله می نویسن؟؟ ممنونم میشم جواب بدید

  • سلام و خسته نباشید خدمت تیم وی جی مگ
    پادکست این قسمت بیشتر حالت یه گفتگوی موضوع محور داشت و دلیلش هم عدم قرار گرفتن اخبار بود که تنوع خوبی بود و بیشتر به فرم پادکست های اونوری نزدیک شد.
    اگر امکانش هست برای پادکست ها یه کاور طراحی کنید تا ویترینش قشنگ تر بشه.
    به امید موفقیت روزافزون وی جی مگ

  • با سلام
    1-چندتا نکته رو بگم اول اینکه مایکروسافت می خواد از red dead 2 برا نشون دادن قدرتscorpio تو e3 استفاده کنه
    2- به نظرم اگه بازی rise of tomb rider رو رو xbox درنظر بگیریم این بازی رو 360 وهم وان اومد که من تعجب میکنم ((بافرض مجموع فروش 70 میلیونی این دو کنسول وعدم ساخت بازی جدید واسه 360 خیلی جای تعجب داره)) شاید به این دلیله که فن های مایکرو سافت بیشتر بازیهای آنلاین پسندند وشاید سونی تونسته اون قسمت از علاقه مندان به بخش داستانی رو از نسل قبل به خودش جذب کنه (( به همین خاطر هم اسپنسر بی علاقگی به بخش داستانی رو رسما اعلام کرد))
    3- خوش شانسی خودم رو از نخریدن xbox، البته به دلیل انصاف فروشنده که همه این چیزهایی که شما دوستان فرمودید رو به من تذکر دادند ((من این مشکل با pes15برخوردم که تقریبا بعد از 4ماه وهرچند وقت آپدیتهای 2گیگ و4گیگی داد و البته اون زمان هم نمی شد از طریق کامپیوتر دانلود کرد و من به خاطر آنلاین به فیفا بازها پیوستم برا اولین بار))

  • سلام ، چشم تون بی بلا . ازطرف شما هنوز نامه الکترونیکی دریافت نکرده ام ، درصورت امکان لطف بفرمایید و مجددا آن را برایم ارسال نمایید.
    عرض ارادت …
    ساقی به نور باده برافروز جام ما

    مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

    ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم

    ای بی‌خبر ز لذت شرب مدام ما…

  • سلام ، خسته نباشید . از سایت پرمحتوایی که ارائه کرده اید سپاسگزاریم . لطفا زود به زود محتوای اطلاع رسانی از قبیل فایل های صوتی دیجیتالی ، صندلی داغ ، مصاحبه های تصویری و … را به روی صفحه برخط تان قرار دهید . ضمنا به نامه الکترونیکی بنده و سایرین که با شما مکاتبه کرده اند ، پاسخ بدهید که ما خیالمون راحت بشه حداقل به دست تون رسیده ، آرزوی موفقیت برای شما عزیزان…
    احمد محمدی – بازی ساز مستقل – رزگیمز

    • سلام
      ممنون
      چشم
      ایمیل شما رسید به دست ما. جوابش رو هم دادیم. شاید توی اسپمها باشه.یه چک بکنید.اگر نبود دوباره رپلای کنید البته با یک ایمیل دیگه.
      ممنون