وی جی کست

قسمت 52 پادکست VGCAST

قسمت 52 پادکست VGCAST در چهار بخش آماده شده. همچون هفته گذشته در ابتدا به سراغ آف‌تاپیک رفته و به موضوعات مختلفی پرداخته‌ایم که شاید لزوما به صنعت بازی ارتباط پیدا نکنند. در بخش دوم با توجه به نزدیک شدن به انتشار Vampyr بازی‌هایی که ارتباط مستقیمی با خون‌آشام‌ها دارند را مورد بررسی قرار داده‌ایم. آثاری همچون Vampire: The Masquerade و Legacy of Kain: Soul Reaver که هر کدام در زمان خود توجه‌های بسیاری را جلب کرده و همچنان به عنوان تعدادی از مطرح‌ترین بازی‌های تاریخ شناخته می‌شوند. در بخش سوم بررسی داشته‌ایم از وضعیت هک و کپی کنسول‌های PS4، Xbox One و Nintendo Switch که اخبار بسیاری پیرامون آنها منتشر می‌شود. در این قسمت تمامی روش‌های موجود را مرور کرده و ضعف‌ها و قوت‌های هرکدام را مقایسه کرده‌ایم. در بخش چهارم و انتهایی نیز نظرات شما کاربرهای وبسایت VGMAG را مرور کرده و نگاهی داشته‌ایم به نتایج نظرسنجی هفته گذشته و انتخاب بهترین Reboot صنعت بازی. با توجه به نتایج به دست آمده Tomb Raider که در سال 2011 منتشر شد و شروعی دوباره برای این مجموع بود بیش از دیگر عناوین مورد توجه مخاطب‌های وی جی مگ قرار داشته.

نظرسنجی قسمت 52 پادکست VGCAST:  بهترین بازی تاریخ با محوریت خون آشام‌ها از دید شما چه اثری است ؟

در این قسمت پادکست VGCAST، محمد طالبیان و میثم قربانی حضور دارند.

موسیقی‌های مورد استفاده در قسمت 52 پادکست VGCAST:

Arctic Monkeys – Arabella

Vectorwolf – TimePilot feat. Moondragon

Goss – These Days. I Don’t Know

SOFI TUKKER – Matadora Medina

PJ Harvey – Down By The Water

دانلود قسمت 52 پادکست VGCAST با کیفیت 128

دانلود قسمت 52 پادکست VGCAST با کیفیت 320

محمد طالبیان

محمد طالبیان

24 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + 8 =

  • سلام بعد از چند هفته بالاخره تونستم یه پادکست گوش کنم وخوشحالم از این بابت که صدای شمارو میشنوم،وناراحت ک صدای جوادو نمیشنوم،کلا جواد جان موجود بی آزار و دوس داشتنیه،بهش از طرف من بگین بارسا که رم میگرفتی همه عمر دیدی ک چگونه رم بارسا گرفت؟برای پادکست یه تشکر ازتون دارم که درباره هک و اینا حرف زدین عالی بود،یه انتقادم دارم اینکه به نظرم زشته میشینین کنارش فوتبال میبینین،عین اینه که موقع حرف زدن با کسی ک حواسش کاملا به شماس شما هی به درو دیوار نگاه کنین و حرفایی بزنین که خارج از بحثه،اگه میشه موقع فوتبال نگاه کردن پادکست ضبط نکنین،درباره بازی هم نظر نمیدم چون کلا از خون آشام بدم میاد چه بازی و چه فیلم و دنبال نمیکنم

  • بریم سراغ سوال ها
    1 اولین بار که بازی1 god of War بازی کردید چه احساس و نظری در مورد بازی داشتید نظر شخصی
    2 بهترین قسمت از سری بتمن از دید شما
    3 دو سه آیپی از کپ کام که دوست دارید دوباره ساخته بشند
    4اینده xbox چطور می بینید با توجه به موفقیت های زیاد ps4
    5 بهترین بازی که از راک استار بازی کردید از نظر شخصی
    6 بیشترین ساعتی که بازی کردید چند ساعت و کدام بازی
    7 از بین Last of وdeath stranding و red dead بیشتر منتظر کدام بازی هستید
    8 آقا از بین داستان و روایت و گرافیک و… کدام عامل نقش بیشتری در تولید یک بازی خوب داره
    همین دیگه
    ممنون

  • نميدونم الان كه دارم كامنت ميزارم داريد پادكستو ميگيريد يا نه ولى مينويسم ديگه-چند روزه دارم expansion دوم دستينى 2 رو بازى ميكنم-و سيزن ٣ هم شروع شده-ميتونم بگم از expansion اول خيلى بهتر بود-هم محيط هاش متنوع تر بود هم سياره مارس بزرگتر بود هم كلى كاراى جديد هم اضافه كرده بودن واسه آپگريد پاور و اصلحه هاى اكزاتيك و اينا-پرايوت مچ هم بالاخره به PvP اضافه كردن و سيستم رنك هم به بازى اضافه كردن-انتخاب چهار ايموت مختلف و سخت تر شدن استرايك هاى heroic از تغييرات ديگه بازى بودن-در كل خواستم بگم از اين بازى نا اميد نشدم دستينى رو الان بگيريد جوابه

  • سلام، دستتون درد نکنه ?
    متن زیر، نظر دو هفته گذشتم هست ، فراموش کردید از آقا میثم بپرسید، ممنون
    ………………….
    یه سوالم ذهنم رو درگیر کرده، که مربوط به حوزه کاری آقا میثم هست

    آقا میثم، سوالم این بود که، بر چه اساسی قیمت بازی های دست دو تعیین می شه؟ کی گفته بازی دست دو قیمتش باید از بازی نو برای مثال 50 هزار تومن ارزون تر بشه؟ بر چه اساسی قیمت بازی های دست دو کاهش می کنه و تا 70_80 تومن هم پایین میاد؟
    آیا قیمت ها رو می شه پیش بینی کرد که کی به چه قیمتی می رسن؟
    آیا قیمت بازی های دیجیتالی موقع تخفیف ربطی به بازی فیزیکی تو ایران داره؟
    …………….

  • با سلام و عرض خداقوت،ممنونم از میثم خان بابت جواب دادن به سوال ها و بازم میگم ولله به خدا من بچه مایه نیستم!چه از نوع با غم چه از نوع بی غم!!!ولله گوشی من الان Sony Xperia SPهست که ماله ساله 2012 هست!در حقیقت به جای خرید گوشی کنسول خریدم،البته اگه به حرف میثم خان گوش نمیکردم قطعا نمی تونستم بخرم!همین الانشم در عرض 2 هفته 1 میلیون موند تو جیبم!یه چنتا مسئله رو خواستم بگم:
    1.اول این که آقا جواد اگه صدام رو از طریق آقای طالبیان میشنوی همین الان در رو باز کن و فرار کن که سری قبل با میثم نقشه کشتن(!) بعدشم کباب کردنت رو کشیدن!میثم خان هم میخواد آب پزت کنه!خلاصه فرار کن که اوضاع ناجوره! PS4 ات رو هم بفروش یکی دیگه بگیر چون مدیر و سردبیر وب سایت VGMAG(!) میخواد بنت کنه!!!!ا اما گفتن بود!
    2.واژه ی cannibalism=آدمخواری در حقیقت برگرفته از واژه ی کاهن بلع هست،قضیه از این قراره که بلع یکی از معاونت ها یا همون نوچه های شیطانه که پیروان شیطان برای دستمال کشی برا شیطان برای اون قربانی میکنند،این قربانی اکثرا انسان و به خصوص بچه ی انسان هست که بعد از سوزاندن اون کاهن بلع باید قطعه ای از بدن قربانی رو بخوره!! این رسوم در میان قدرتمند ترین افراد آمریکا بسیار رایج هست و اولین بار سال 2000 توسط یک خبر در آمریکا افشا شد.
    3.آقای طالبیان اسپویل نمیکنم ولی حس و حالتون رو بعد از این که کریتوس به خاطره بچش بر میگرده خونش رو بگید!تا حد امکان که برای دیگران اسپویل نشه!
    4.ضدحال اساسی تو زلدا در آخرش بود که طرف فقط میگه”منو یادت میاد!” و تموم!!!!!بعدش هم نمیگذاره بعد از تموم کردن بازی مراحل فرعی رو رفت و باید به سیو قبلی برگردی،سوالم اینه که چرا متای زلدا میشه 97 ولی متای god of war میشه94؟!؟
    5.میشه رو یه دستگاه پلاس امارات رو به یه اکانت بزنی ولی با همون دستگاه با اکانت آمریکا آنلاین بازی کنی؟
    اگر ممکنه برای بعضی بازی های آنلاین هم مثل rainbow،overwatchهم نیم ساعت با توضیحات برید،برای بازی های قدیمی تر هم مثل sunset،gears4،halo5،order 1886هم یه نیم نگاهی چیزی اگر ممکنه برید،خیلی ممنون از سایتتون با آیتم های اختصاصی خیلی خوبتون.

  • جا داره توی این گرون شدن ها تشکری کنیم از شرکت میهن که از نسخه فیس لیفت بستنی عروسکی تحت عنوان چارلی پرده برداری کرد با قیمت 750 تومن ??

  • از اقای ارش حسن زادگان هم در پادکست استفاده کنید ایشون از منتقد های خوبه و به نظر اطلاعات گیمی بالایی هم داره
    آقا میثم مثل همیشه درجه یک
    اگر بشه از افراد جدید هم استفاده کنید که دیگه عالی میشه

  • این بخشهای “تاپ تِن” یا “لیستی از بازیها” به شدت خشک و خسته کننده هستن به درد مقاله نوشتن میخورن. واقعا بخش دوم این قسمت که لیست یه سری بازی بود و بخش سوم در مورد هک ها بود رو مقایسه کنید تا متوجه تفاوت بشید. کلا وقتی دور هم میشینید و بحث میکنید، پادکست خیلی باحالتر و جذاب تر هست تا اینکه بخواین اسکریپت شده ، یه چیزی تهیه کنید از روش بخونید.

  • سلام پادکست هم خوب با حضور آقا میثم. ایشالا که همیشه مثل ایتم عید زیاد باشین دور هم. کامنت آفتاپیکی :در خصوص موسیقی هم که گفتین کانتری کسی زیاد گوش نمیده کاملا درست میگین ولی کلا سبک خوبیه چون خودم همین مدل موسیقی هم میزنم با گیتار و همچنین بلوز و واقعا از خیل عظیمی از مردم که میرن کنسرت حامد همایون و هورش بند و فلان بند و اینها و بلیطاشونم که سر یه ربع نشده sold out میشه بیشتر از اینم انتظار نداریم. در همین خصوص کاوه آفاق که راک کار میکنه موسیقی تو یه مصاحبش حرف خوبی زد گفت توی موسیقی ما جای خالی صدای زن رو با این نوع اوا ها دارن پر میکنن و توضیح میداد کسی دوس داشت بره ببینه مصاحبشو تو آپارات.همچنین فیلم کمدی when we first met رو پیشنهاد مبکنم جدیده و فصل جدید west world این موسیقی اول فیلم و صحنه های اول فیلمش که داره یه موجودی ساخته میشه خیلی باحاله
    کامنت گیم : به نطر شما الان ترسناک ترین بازی که میشه انجام داد روی پی سی چیه و نظرتونم بگین در موردش اگه بازی کردین و خاطره ای دارین. و اینکه یه فردی بود که توی یه برنامه ای توی آپارات اورده بودش یارو تستر یوبیسافت بود ایرانیم بود چطوری اینا تستر یوبی شدن؟ ?
    در e3 به نظرتون گیم پلی بتلفیلد و فیفا 19 هم میزارن؟
    و اینکه چرا درمورد بازی 3ufc حرفی نزدین؟ من بازیشو دست دو گرفتم خیلی خوبه و گرافیک و گیم پلیشم خوب. توی بی بازی شدن بعد گاد او وار اینو پیشنهاد میکنم.
    مرسی با تشکر.

  • با سلام.
    آقای طالبیان، از قدیم شایعه بوده که شما یک کتابخانه عظیم شامل بیش از 3000 عنوان بازی از کنسول های مختلف داخل اون دارید. آیا تایید میکنید؟ و اینکه اگر فضولی نیست در حال حاضر چند عنوان PS4 به صورت دیسک دارید؟

    و اینکه آیا برنامه ای برای حضور روی پیام رسان های داخلی ندارید؟

  • سلام
    آقا من الان تازه دارم اپیزود ۵۰ رو میبینم گفتین p.t رو دارین تو اکانتتون خواستم بگم که میشه با همونم دانلودش کرد از سروری به غیر از playstation با آیپی دادن به pc با یه برنامه تو یویتوب هست من خودم هفته قبل دانلود کردم اگه پیدا نکردین بگین بزارم. یکم سرعت دانلودش پایینه ولی کاملا میصرفه

  • ممنون از پادکست خوبتون
    دوتا نکته میخواستم بگم در راستای صحبتای هک کنسول ها
    یکی این که هک نرم افزار پلی 4 ps4hen هستش که برای ورژن 4.05 و 4.55 هست و از طریق مرورگر انجام میشه و با خاموش روشن کردن دستگاه میپره و فرمت بازی های هکیشم pkg هست که بدونه نیاز به psx قابل دانلود هست.
    دومین نکته اینکه که ps vita ورژن 3.60 قابل هک هست و اسم هکش هم henkaku هست که از طریق مرورگر انجام میشه
    بازم ممنون که انقد پادکستتون خوبه

  • در توضیح کامنت شماره قبلی:
    Modern Warfare ریبوت بود دیگه؟نبود؟
    با استانداردای سال 2007 ریبوت بود.
    اون زمان همه شماره هاش جنگ جهانی بود این مدرنش کرد.
    از Tomb Raider ریبوت تر بود….

  • سلام
    خیلی پادکست خوب و خیلی فان بود. دمتون گرم :yes:
    جواد بنده خدا تازه Respawn شده بود، دوباره چه بلایی سرش آوردید؟!!
    به لطف پادکست شما و پخش فصل سوم Tokyo Ghoul، سه‌شنبه به بهترین روز هفته تبدیل شده.

    بشخصه توصیه می‌کنم هم شما و هم دوستانی که گوش می‌کنند یا این کامنت رو می‌خونند، به جای سریال‌های آشغالی مثل Walking Dead و خزعبلات شبکه‌هایی مزخرفی مثل The CW که محصول کمپانی‌های پول پرست امریکایی هستند، یکم متمایل بشن به سمت شرق و انیمه ببینند. درسته که از نظر پخش مشکل دارند، ولی از نظر محتوا و اجرا اصلا قابل مقایسه با سریال‌های آب‌بندی شده غربی نیستند. ایده‌های غیر‌کلیشه‌ای و جالبی هم دارند. توصیه می‌کنم که اگر اهل انیمه دیدن نیستید، حداقل یکبار امتحان بکنید، پشیمون نمیشید. پیشنهاد من هم Attack on Titan هست که هم جدیده و هم اثر خیلی قوی‌ایه.

    آهنگ‌های این هفتتون هم خیلی خوب بود. در ضمن آقای طالبیان شما که میگی “آهنگای من همیشه خوبه، لطفا شایعه درست نکنید” مثلا اون دو هفته پیش اون آهنگ Batshit چی بود گذاشتی مرد مومن، از اول آهنگ تا آخرش می‌گفت Batshit!!! بعدشم کی گفته هیچکس تو ایران کانتری گوش نمی‌کنه؟؟؟ من خودم گوش نمی‌کنم ولی سایت‌هایی که من ازش آهنگ دانلود می‌کنم، تعداد دانلود آلبوم‌های کانتریش نسبتا بالاست. بعد شما فکر کردی ایرانیا همه مثلا Alternative Rock گوش می‌کنن؟!! در حال حاضر پردانلودترین آهنگ‌های سایت‌ها رو برید ببینید، فکر کنم دو تا سینگل جدید استاد نیکی میناج باشه :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    در ضمن یه نکته‌ای هم بود میخواستم بگم این بود که: بخش‌هایی که تنهایی ضبط می‌کنید (مثل همین بخش مربوط خون‌آشام‌ها) خیلی خسته و بی‌جونن، چون که بصورت مونولوگ اجرا میشن و هیچ واکنشی بعدش وجود نداره. خود شما هم به قول آقای مدیری “انرژیتون افتاده” 😀 خواهشا تا جایی که در توانتون هست، هیچ بخشی رو تنهایی ضبط نکنید.

    آقای طالبیان عکستون هم یه چند روزی هست ناپدید شده؛ جریان چیه؟!!

    برای E3 هم اگر آپارات بهتون پخش زنده نمیده، می‌تونید تو توئیچ یه کانال بزنید.

    در مورد نظر سنجیتون هم حقیقتش من به غیر از Castlevania (اون هم فقط دو نسخه آخر) بقیه رو بازی نکردم. آقای طالبیان شما مگه نمیگید 27 سالتونه؟؟؟ Legacy of Kein سال 1996 عرضه شده، شما تو 5 سالگی چطوری بازی کردید؟!! یا اینکه چندین سال بعد نشستید سری‌ها رو از قسمت اولشون شروع کردید به بازی کردن؟؟؟

    در مورد کنسول‌های نسل هشتم هم اصلا فکر نمی‌کردم که قابل هک باشن. اطلاعات آقای قربانی خیلی مفید بود. با تشکر از ایشون :yes:
    یه سوال هم داشتم در رابطه با اون جایی که پادکست رو ضبط می‌کنید و کلا مقر VGMAG، کجاست که هم علی ذاکری همیشه هست، هم امیر گلخانی و هم خودتون؟!!

    در ضمن پادکستتون جدید خیلی طولانی شده، که یک بخش زیادیش هم به خوندن کامنت‌ها اختصاص پیدا می‌کنه (حدود 30 الی 45 دقیقه). بعد نکته‌ای هم که من دقت کردم اینه که کل این 20تا، 40تا، 60تا کامنت رو کلا 5 نفر بیشتر نیستن که می‌نویسن :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    شرمنده سرتون رو درد آوردم، این کامنت بنده هم خیلی طولانی شد. بخش بندیش کردم 😀
    در ضمن آقای طالبیان اون بالا هم که با شما یکم شوخی کردم بخاطر گفته خودتون بود که گفتید من با کاربرا رفیقم، وگرنه بنده به‌هیچ‌وجه اجازه اسائه ادب به شما اساتید رو به خودم نمی‌دادم.

    کامنت‌هامون مستدام، حنجرتون پایدار 😀
    یا حق.

    • شرمنده بازم کامنت میذارم :-((
      ولی اسم جواد محسنی رو فقط تو قسمت تحریریه زدید و از دبیر بخش خبرها حذف کردید.
      دیگه آقا جواد خبر کار نمیکنه؟

  • سلاااااااااااااااااااااام….خسته نباشید میگم خدمت همه ی شما دست اندرکاران وکاربران و دوستان و آشنایان و فامیل و …. 😀

    واقعا پادکست خوبی بود از نکاتی که آقا میثم گفت استفاده کردیم….

    جوادم خوشمزه میزنه هاااااا…تا حالا توجه نکرده بودم…همچی استخونی ولی آبدار…. :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    از طرف ماهم به علی آقا خان ذاکری بگین چیطووووووری لیورپولی؟؟؟؟ :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

  • واقعا دستتون درد نکنه
    اقاقی طالبیان نمیدونی چقد حال میده وقتی پادکستو تو جاده گوش میدیم
    من دانشجو ام همش بین تهران گرمسارم
    وقتی تو ماشین پادکستو گوش میکنم اصن زنده میشم…پادکستاتون برای من حکم صحبتای الهی قمشه ای رو داره?????
    واقعا دمتون گم
    اگه میشه این فروم سایت رو راه اندازی کنید با بقیه ی بچه ها بتونیم بیشتر در ارتباط باشیم