وی جی کست

قسمت 57 پادکست VGCAST

قسمت 57 پادکست VGCAST در سه بخش آماده شده. در بخش اول که مانند چند شماره قبل به بحث آف‌تاپیک اختصاص یافته نگاهی داشته‌ایم به وضعیت بازار و تغییراتی که به واسطه گرانی دلار به وجود آمده. از قیمت کنسول‌های مختلف گرفته تا بازی‌ها که طی هفته‌های گذشته به شکل وحشتناکی افزایش یافته‌اند و شرایط نامناسبی را برای خریداران و به خصوص گیمرها به وجود آورده.

در بخش دوم اما به سراغ گرافیک در صنعت بازی رفته و نگاهی داشته‌ایم به بازی‌هایی که در زمان عرضه از دید گرافیکی نسبت به زمان خود جلوتر بودند. آثاری همچون بازی Crysis یا حتی God of War که با عرضه روی PS2 نشان دادند پلتفرم قدیمی سونی چه پتانسیل‌های بالایی دارد. باید به این نکته توجه داشت که لزوما ملاک انتخاب بازی‌های این بخش وضعیت گرافیکی آنها در حال حاضر نیست و مقایسه صورت گرفته با توجه به زمان انتشار انجام شده تا نتیجه درستی حاصل شود. در بخش انتهایی نیز در کنار خواندن نظرات شماره گذشته نگاهی به نظرسنجی قسمت 56 پادکست VGCAST داشته‌ایم. در قسمت گذشته این سوال را مطرح کردیم که از دید شما بهترین کنفرانس E3 2018 توسط چه شرکتی برگزار شد که آمار به دست آمده نشان می‌دهد بیش از دیگر کنفرانس‌ها، این سونی بوده که توانسته نظر کاربرها با نمایش آثاری همچون The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima جذب کند.

در نهایت باید به این نکته توجه کنید که این هفته خبری از نظرسنجی نیست و تصمیم به برگزاری یک مسابقه گرفته‌ایم که طی آن باید یکی از متوجه شوید که موسیقی پخش شده در پادکست مربوط به کدام بازی ویدئویی می‌شود. مسابقه این هفته با اسپانسری فروشگاه بازی هیولا همراه شده و در بخش انتهایی پادکست می‌توانید جزئیات دقیق آن و نحوه شرکت در مسابقه را متوجه شوید.

در این قسمت پادکست VGCAST، محمد طالبیان، میثم قربانی و دانیال نوروزی حضور دارند.

موسیقی‌های مورد استفاده در قسمت 57 پادکست VGCAST:

SOFI TUKKER – Matadora Medina

Snakadaktal – Hung On Tight

موسیقی مسابقه این هفته

Alex Vargas – End Game

دانلود قسمت 57 پادکست VGCAST با کیفیت 128

دانلود قسمت 57 پادکست VGCAST با کیفیت 320

محمد طالبیان

محمد طالبیان

15 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × پنج =

  • آقا الان که تابستان خبری از بازی و گیم خاصی نیست اگر بشه یک پرونده از سری بازی های موفق متال گیر، رزیدنت اویل و…. به صورت تحلیل و بررسی همچنین بازی های خاطره انگیز و موفق قدیمی در پادکست بذارید عالی میشه
    این مطمئن باشید که گیمرهای ایرانی بهترین و باحال ترین و… گیمرهای دنیا هستند وقتی به سختی و با وجود هزار جور مشکلات برای گیم هزینه می کنند این نشان دهنده عشق و علاقه زیاد آون ها به گیم است که هیچ سد و مانعی نمیتواند آن ها را از گیم جدا کنه
    با تشکر

  • اقا‌ میثم یه سوالی هم از شما داشتم
    این ps4 سرعت دانلودش افتضاحه
    میخوام از برنامه psx download helper استفاده کنم ولی اصلا برنامش واسه mac os گیر نمیاد….
    خیلی سعی کردم دیتا رو یه جوری از رو مک بوک منتقل کنم ولی هیچی به هیچی…
    به نظرت اقا میثم راهی هست!؟?

  • Ali Rad:
    سلام دوستان
    ضمن عرض خسته نباشید و تشکر از تیم تحریریه vgmag میخواستم نکته ای رو در مورد تریلر e3 بازی Death Stranding امسال بگم!
    این مورد رو همون صبح زمان پخش تریلر متوجه شدم – از اونجایی که رکورد ۵۴۰ ساعت بازی mgs:pw رو psp دارم متوجه شدم اون سکانس از تریلر که (سم) بچنی رو بیدار میکنه و به صورت نشسته بین روح ها حرکت میکنه- انیمیشن حرکت سم و روح ها – دیزاین سیکل حرکتی روح ها و حتی نوع دیزاین بیدار شدن و گرفتن سم دقیقا مثل مرحله Extra Ops 059 بازی MGS PW هست!
    یعنی تو تریلر همون قسمتی هم که یه زره اکشن داشت تو این ۴ سال زحمت یکم خلاقیت و کار روی دیزاین و انیمیشن رو هم نکشیدن!
    میگم این کوجیما هم مثل مسعود کیمیایی ما شده ها؟! یه عقبه خوبی داره اما تو هر کار جدیدش بی حوصله تر و پوچ تر کار میکنه- جفتشون همچنان همون حرف قدیمیشون رو میزنن اما انگار دیگه خالی هستن خودشون باور ندارن!
    #قیاس_مع‌الفارق

  • اقای طالبیان دستت درد نکنه عالی بود
    اگه بشه یه پادکست هم اختصاص بدین به بازی پرسونا
    برای اولین بار که برای یه jrpg حدود ۹۰ ساعت وقت گذاشتم و واقعا کف و‌خون قاطی کردم…به معنای واقعی یکی از خفن ترین بازی های انحصاری پلی استیشن….
    نکته ی دوم اینکه توی بخش اول پادکست یه ذره راجب تیم ملی هم بیشتر صحبت‌ کنین واقعا دوست دارم نظرتونو بدونم…چون احساس میکردم خیلی از این مسله دلخورین…به نظر من که بازیشون خوب بود و همین که بد نباختیم خودش جای شکر داره…
    خلاصه که دمتون‌گم??

  • شدیدا ناراحتم از دستتون آقای طالبیان که بدقولی کردیدا
    خیلی وقت پیش قول داده بودید که تو تی جی سی حضور خواهید داشت و منو رفیقم که از راه خیلی دور اومده هر دو روز اومدیم ولی خبری نبود ازتون :-(( به آقا میثم هم زنگ زدیم گفتن میاین ولی نبودید؛ تو این پادکستم گفته بودید از طرف روزنامه میاید. خلاصه قسمت نیست مثل اینکه شما رو از نزدیک زیارت کنیم 🙁

  • سلام
    من چند روز نت نداشتم از آیتم‌های جدید عقب موندم 😀
    خیلی پادکست خوب بود. دمتون گرم :yes: :yes: :yes:
    ولی آهنگ‌های این هفتتون اصلا خوب نبود 😛

    آف‌تاپیک این هفته هم که به نظرم باید اسمشو میذاشتید: “Wrath of Maysam” خیلی عالی بود :yes: وضعیتمون رو بهتر از هزارجور برنامه مضخرف صدا و سیما توصیف کردید، خلاصه و لپ مطلب رو هم که آقا میثم دقیقه 35 گفتن “گ*ه‌ترین مردم دنیاییم”، دوستانی هم که این حرف رو قبول ندارن میتونن برن کامنت‌های پست آخر دیگو کاستا رو بخونن و حقیقت تلخی رو که در این شماره پادکست بهش اشاره شد رو با چشم‌های خودشون ببینن.

    یه پیشنهاد هم دارم: بخش دومتون رو به جای معرفی 10تا بازی فلان، مثل هفته‌ی پیش یه موضوعی رو انتخاب کنید و تحلیلش کنید.
    این 10تا بازی فلان رو همه‌جای اینترنت میشه پیدا کرد، تحلیل‌های شماست که جایی پیدا نمیشه.

    دوتا سوال هم داشتم:
    1. چرا یهو تو یه هفته 4 تا آیتم منتشر می‌کنید(بدون در نظر گرفتن آیتم‌های جام جهانی)، هفته بعد هیچی آیتم منتشر نمی‌کنید؟؟؟ چرا آخه؟!!
    2. محمد طالبیان شبیه یاسر ژیان‌هه؟؟؟ یا یاسر ژیان شبیه محمد طالبیان‌هه؟؟؟

    • به میثم قربانی هم بگید کمتر تو آیتم‌ها حرکات ناموزون انجام بده، یهو فکر می‌کنن موزونه، میکننش تو گونی 😀 از ما گفتن بود.
      #گونی_از_آنچه_فکر_میکنید_به_شما_نزدیکتر_است :silly:

  • دانیال نوروزی منتقد خوبی دمش گرم :inlove: 😎 😎 :inlove:
    کاردرست و با حال :yes:
    ایده ها جالبی داره یک موقع دانیال خان در گیمفا از این مجله ها که به صورت PDF منتشر میشند اون موقع سال 89
    که خیلی حرکت جدیدی بود منتشر میکرد
    یک سوال داشتم از دانیال نوروزی چرا هر وقت یک سایت شروع کرده مثلا در زومجی با اینکه کار سایت گرفته و جا افتاده بین گیمرها بعد از یک مدتی ان سایت ترک کرده ؟

    • “یک سوال داشتم از دانیال نوروزی چرا هر وقت یک سایت شروع کرده مثلا در زومجی با اینکه کار سایت گرفته و جا افتاده بین گیمرها بعد از یک مدتی ان سایت ترک کرده ؟”
      فکر کنم این سوال همه باشه (از جمله خودم) ?:-)

  • سلام پادکست هم خوب ولی به شخصه بخش دومش را دوس نداشتم ولی بخش یک و سه طبق معمول خوب بودن.
    جواد مشغول چه کاری هستی که توی پادکست نیستی؟ ??
    با این وضعیت دلار اگه تا قبل اسپایدرمن درست نشه صد در صد منم کنسول را هک میزنم.
    خدایا واقعا چی میشد من حتی توی عربستان و دبی زندگی میکردم ولی ایرانی نبودم. غیرتمو دارم نسبت به وطنم ولی وقتی مملکت به ف… ک رفته دیگه چه دلیلی باعث میشه ادم نفرت پیدا نکنه?????
    به امید روزای خوب ?

  • دمتون گرم
    یک پیشنهاد اقا محمد. جواد را از پادکست حذف نکنید پادکست هر چی شلوغ تر
    باشه بهتره اونم اقا جواد عزیز که با حضورش پادکست فان تر و بهتر میشه 😎 😎

  • سلام،خسته نباشید میگم خدمت همگی.انقدر آقای طالبیان و قربانی و نوروزی عصبانی بودن که…(آخر فیلم اصغر فرهادیه.برداشت آزاد!)

    چه صدا کولری میاد اونجا…اینجام از بس گرمه مردم آدم کبابی میزنن.یعنی خدا نسخه Pre-Open Alpha جهنم رو تو ایران داره اجرا میکنه!!!روزی 3-4ساعتم که برق میره اصن یه وضعی…خدایا مارو بکش ولی یجا دیگه ریسپاون کن.

    ناسا هم چون70نفر ایرانی برای پروژه زندگی بی نهایت روی مریخ ثبت نام کردن،مردم ایران رو شجاع ترین مردم جهان معرفی کرده!!!نمیدونن ایران چه خبره…

    آقا هیچکدومتون کلیه 19ساله تمیز بدون خط و خش نمیخواد؟؟؟ماله یه پسری بوده روزی 2بار میرفته دستشویی قضای حاجت میکرده.در حد نو…هفته ای 4 جلسه هم میرم بدنسازی کلیه خوش فرم اصن نگاه کنی مشتری میشی…به خریدار واقعی هم تخفیف میدم 😀 (طرح جمع آوری سرمایه برای خرید Read Dead2 و حجم اینترنت برای تماشای واکترو بقیه بازی هایی که در آینده میان)

    پی نوشت1:تا جایی هم که تونستم از علائم نگارشی استفاده کرده که میثم خان وجدانشون ناراحت نباشه :laugh:

    پی نوشت2:اینم کل کامنت های ما در یک کامنت.امیدوارم بقیه دوستان هم رعایت کنن…کمپین حمایت از حنجره محمد طالبیان

    #طالبیان_حنجره_طلا

    #حنجره_طالبیان_گناه_داره

    #طالبیان_آقای صدا

    #طالبیان،قربانی،نوروزی،ذاکری،محسنی،سلیمی،معبودی،سلطانی_دوستون داریم :inlove:

  • عجب پادکستی متن که خوندم به نظر خیلی عالی میاد :inlove: :inlove:
    مهمان ها هم خیلی خوب هستند همه چیز درست
    مرسی