وی جی کست

قسمت 61 پادکست VGCAST

قسمت 61 پادکست VGCAST در سه بخش آماده شده. در بخش اول برخلاف شماره‌های گذشته به موضوعات غیر مرتبط به صنعت بازی نگاهی نداشته‌ایم و سعی کرده‌ایم بازی‌های به نمایش در آمده در جریان نمایشگاه Gamescom 2018 را مورد بررسی قرار دهیم. جدای از این مسئله نگاهی داشته‌ایم به اولین نمایش گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 که طی یک ویدئو 48 دقیقه‌ای پیش روی مخاطب‌ها قرار گرفت و نشان داد که چرا منتقد‌های این صنعت بعد از دیدن گیم‌پلی ساخته اخیر CD Projekt RED در E3 2018 آن را به عنوان یکی از برترین بازی‌های در حال ساخت معرفی کردند.

در بخش دوم مقایسه‌ای را انجام داده‌ایم میان دو بازی FIFA 19 و PES 2019 که هر سال رقابت سختی را به خصوص در کشورمان دنبال می‌کنند. در حال حاضر مدت کوتاهی از عرضه PES 2019 گذشته اما اگر به دنبال تجربه FIFA 19 هستید باید حداقل زمانی در حدود یک ماه را صبر کنید. دو بازی که به نظر می‌رسد امسال تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا نظر مخاطب‌ها را جلب کنند. ساخته Konami همچنان به پیشرفت چند سال اخیر خود ادامه می‌دهد و در مقابل EA سعی کرده با تمرکز روی موارد جانبی، جذابیت‌ها و ارزش تکرار FIFA 19 را افزایش دهد.

در نهایت باید به این نکته توجه کنید که این هفته همچون قسمت پیشین نظرسنجی داشته اما خبری از مسابقه نیست. در بخش سوم نگاهی داشته‌ایم به نظرات و کامنت‌های شما برای قسمت 60 پادکست VGCAST و نهایتا نظرسنجی قسمت گذشته را میز مرور کرده‌ایم.

نظرسنجی قسمت 61 پادکست VGCAST: کدام بازی را تهیه می‌کنید ؟ FIFA 19 یا PES 2019

در این قسمت پادکست VGCAST، محمد طالبیان و کسری کریمی طار حضور دارند.

موسیقی‌های مورد استفاده در قسمت 61 پادکست VGCAST:

VGCAST Main Theme – Arsalan Aboumohsenpour

SOFI TUKKER – Benadryl

Hayden James – Something About You

Joris Delacroix – Platinium

دانلود قسمت 61 پادکست VGCAST با کیفیت 128

دانلود قسمت 61 پادکست VGCAST با کیفیت 320

محمد طالبیان

محمد طالبیان

15 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + 13 =

  • اقای طالبیان واقعا ممنون بابت پادکست
    واقعا همونطوری که گفتی اصلا حس بازی های جهان باز نیست کلا…
    همش ماموریت فرعی، همش لول اپ همش، همش اسکیل تری
    بخدا خسته شدیم(البته گاد اف وار واقعا استثنا بود?)
    تنها بازیی که واقعا به من توی این چن وقته حال داد بتمن تل تیل سیزن دوش بود
    خدایی واسه ی من که بتمن فن تعصبیم مثل یه نعمت میمونه این بازی
    تو اکثر بازیای بتمن فقط ما با شخصیت بتمن طرفیم ولی اینا زندگی شخصی بروس وین رو هم درگیر داستان کردن….
    من با اینکه از بازی های دکمه زنی به شدت متنفرم ولی کارشون عالی بوده
    خلاصه که بازی کن چون واقعا خوبه لعنتی

  • life is strange در مورد چی بود؟به نظرم در مورد اهمیت دوستی بود.بازی سوال مهمی رو طرح کرد:حاضری برای دوستت چه چیز هایی رو فدا کنی؟اصلا اون شخص ارزش این همه فداکاری رو داره؟تو تصمیم گیری های بازی مدام از خودمون این سوال ها رو میپرسیدیم.همچین موضوعی دخترانه/پسرانه نیست و دغدغه جامعه خودمون هم هست.واقعا چند نفر از کسانی که اطرافمون هستند لیاقت لقب دوست رو دارند؟
    قبلا هم تو مدیای گیم رو موضوع دوستی (نه با این تمرکز)کار شده بود.Gears3 رو با فداکاری Dom به یاد میاریم.یا شکنجه هایی که snake برای meryl تحمل کرد رو هم میتونیم تو همین مجموعه به حساب بیاریم.
    به همین بهانه بد نیست یه نگاهی به شخصیت های مونث بازی ها بندازیم.در اکثر موارد هیچ فرقی با شخصیت مذکر ندارن.فقط حکم یه Costume جدید رو دارن.چطور امیلی Dishonored تبدیل به یه قاتل حرفه ای میشه؟به جز قدرت ها و صدا پیشه اش چه چیزی زن بودنش رو نشون میده؟این مشکل تو ضد قهرمان همین بازی (Delilah) دیده میشه.کافیه این شخصیت ها رو با کاراکتر های مونث Wolfenstein تو دو نسخه اخیر(مثلاهمسر BJ) یا همین life is strange مقایسه کنید.یا الیزابت bioshock رو بعد اولین قتل با lara croft(2011) مقایسه کنید.هر دو ابتدا ناراحت به نظر میان اما بعد از مدتی یکی کاملا به هم ریخته به نظر میاد و اون یکی تو چند ساعت حمامی از خون به راه میندازه!
    ببخشید طولانی شد.ممنون!

  • آقا وقت اوج گرفتن سایت وی جی مگ از سایت های همسایه است اگر بشه آیتم های خوب مثل گذشته مثل نیوزویک و صندلی داغ و صد درجه و… را یک شروع دوباره کنید و همچنین همین ایتم های در حال حاضر تون مثل نیم ساعت و وی جی مگ پلاس و پادکست ها… را همینطور پرقدرت و منظم ادامه بدید و یکی دو سه نویسنده حرفه ای گیم هم اضافه کنید بدون شک وی جی مگ بهترین میشه
    موفق باشید

  • سلام به همه
    پادکست عالی
    موزیک هاتون ی کوچولو افت کرده قبلا فازش بالاتر بود مخصوصا پاییز و زمستونا که هوا سرد بود =)
    و ی چند نکته در مورد سایبر پانک این که انیمیشن های صحبت کردن بسیییییییییییییییار افتضاح بود اصلا لب و دهنشون خوب کار نشده بود و مصنوعی بود خییییلی
    دوم هوش مصنوعی کسی که همراهته بد بود و اصلا توی مبارزات بدرد نمیخورد من که به شخصه بود یا نبودنش رو فرقی حس نکردم فقط اونجایی که ماشین رو بلند کرد از رو زمین و اونجایی که از دیوار رد شد و دشمنو بلند کرد و چسبودنش به دیوار خوب بود که البته اون ها هم از قبل رندر شده بودن
    سوم ی سوال این رباته از کیف اومد بیرون اخر بازی شبیه عنکبوت بود و از در و دیوار بالا میرفت دقیقا کاربردش چی بود؟

  • سلام بالخره پادکست هم رسید ?
    اقا انتخاب من از سال 2014 تا الان فیفا هست دلایلشم خیلی قانع کننده و بدون هیچ فن بازی هست
    اول اینکه لایسنس نداشتن تیم ها خودش یه سرطان واقعیه برای بازی فوتبال .تازه در جواب اقا کسری باس بگم که در فیفا هم ادیت های بسیار خوبی زده شده براش که حتی لیگ ایرانم براش درست کردن فیفا 18 رو هم برای کرک هم اوریجینال . از خالکوبی بدن ها و مدل مو و ریش بگیر بیا تا کفش و کیت های جدید همه رو با کیفیت خیلی بالا در حد همون نسخه اصلی بازی زدن نه در منیریه ? تازه تو همون نسخه های رسمی و غیر رسمی پی اس اصلا کیفیت کیت ها و کفش ها به فیفا نمیرسه
    دومین دلیل گیم پلی عالی فیفا نسبت به پی اس . شما اگر فوتبال حرفه ای بازی کرده باشین یا همین فوتبال رو زیاد از تلویزیون هم ببینید و بعدش برید پی اس و فیفا بازی کنید خداییش فیفا واقعی ترین نسبت به واقعیته . بعد از اون طرف شما دقت کنین اصلا سرعت پاس و شوت و نحوه دویدن بازم فیفا سره .بعد میایم سر زمین بازی پی اس نسبت به فیفا موکته چمنش اصلا حس نمیکنه ادم داره روی چمن بازی میکنه . بعد یه تایمی هم که از بازی میگذره تو فیفا این چمنا کنده میشه و اصلا خیلی فیفا واقعیه .تازه یه چمپیونز لیگ داشت پی اس که همونم از دست رفت و منوش خالی تر از قبل شد . تو همین فصلم هر تیمی رو بگی لایسنس فیفا شده و ورزشگاه هم همینطور . تعداد تنوع ورزشگاه کیت تعداد تیم ها و لیگ ها و توپ ها در پی اس واقعا کمن و اصلا نه بافت و کیفیت فیفا میرسه نه میتونه برسه چون لایسنسش دست فیفاس ?
    کلا تنها حسن پی اس نسبت به فیفا فیس بهترشه و هیچ حسن دیگه ای نداره .راسی گزارشگرشم خیلی بی خوده و خیلی روبات گونس .اصلا من موندم شماها چطور با این شرایط فن پی اس میمونید ?
    بعد یکسال فروش جدول بازی ها نشون میده که بازی که همیشه توی پنج تاس چیه و بازی که توی صد تاس چیه .? موفق باشین

    • کسری هم گفت بستگی داره چه پکی میریزی تا کیفیت لباس‌ها خوب باشه یا نه. چمن هم تو 19 خیلی بهتر شده دیگه مثل قبل نیست
      بعدش هم فکر نکنم رو کنسول بتونی برای فیفا چیزی اضافه کنی. هر موقع انلاین بشی همرو تغییر میده
      من خودم تا پارسال فیفا بازی میکردم ولی دیگه خسته شدم هر سال هیچ فرقی نمیکنه امسال میخوام pes بگیرم

  • ممنون برای پادکست
    انتخاب من فیفا 19 فقط هم به خاطر لایسنس.
    اقا کسری هم بگید باشه برای pes 19 ببینیم بعد تجربه بازی چی میگه

  • با سلام.
    خیلی خوشحالیم که برگشتید و امیدواریم فصل سوم رو هم با انرژی و بدون تاخیر تا قسمت 90 منتشر کنید.
    در خصوص ویدیوهای ارسالی از نمایشگاه گیمزکام یه مقدار صحبت کنید و چی شد که یه نماینده از وی جی مگ اونجا حضور پیدا کرد. آیتم VGMAG Plus هم کار جالبی بود و امیدوارم با حضور سایر بچه ها در شماره های بعد ادامه پیدا کنه.
    حدود دو ماهی هست که منتظر نیوزویک هستیم و به خصوص آیتم کف بازار که خبری ازش نیست