وی جی کست

قسمت 63 پادکست VGCAST

قسمت 63 پادکست VGCAST در سه بخش آماده شده. در بخش اول که مانند چند شماره قبل به بحث آف‌تاپیک اختصاص یافته نگاهی داشته‌ایم به مسائل مختلفی از جمله فوتبال، سینما، سریال‌های تلویزیونی و نکات حاشیه‌ای صنعت بازی پرداخته‌ایم. مسائلی که لزوما به جریان اصلی بازی‌های ویدئویی می‌توانند ارتباطی نداشته باشند. در این قسمت نگاهی کوتاه داشته‌ایم به بتا بازی Battlefield 5 و البته بازی Spider-Man که زمان زیادی از انتشارش نمی‌گذرد.

اگر بازی God of War را تجربه نکرده یا علاقه‌ای به دانستن داستان آن ندارید بهتر است از این بخش گذشته و به سراغ نظرات هفته گذشته بروید. در این قسمت نه تنها به بررسی داستان بازی God of War پرداخته‌ایم بلکه با توجه به داستان‌های اصلی افسانه‌های شمال سعی کرده‌ایم پیش بینی داشته باشیم از اتفاقاتی که می‌توانند هسته اصلی داستان قسمت بعدی بازی God of War را شکل دهند. باید به این نکته توجه کنید که توضیحات ارائه شده تنها فرضیه‌هایی هستند که با توجه به داستان بازی و افسانه‌های شمال شکل گرفته‌اند.

در نهایت باید به این نکته توجه کنید که این هفته همچون قسمت پیشین باز هم نظرسنجی داریم اما فعلا خبری از مسابقه نیست. با توجه به نظرسنجی هفته گذشته متوجه شدیم که شما مخاطب‌های وی جی مگ از میان مهم‌ترین بازی‌هایی که تا انتهای سال میلادی منتشر می‌شوند، اعتقاد دارید که Red Dead Redemption 2 مجموعا بیشترین شانس را برای رسیدن به عملکرد مثبت در زمینه کیفی و فروش را در اختیار دارد.

نظرسنجی قسمت 63 پادکست VGCAST: کدام بازی می‌تواند به عنوان بهترین بازی سال 2018 شناخته شود ؟

در این قسمت پادکست VGCAST، محمد طالبیان و جواد محسنی حضور دارند.

موسیقی‌های مورد استفاده در قسمت 63 پادکست VGCAST:

VGCAST Main Theme – Arsalan Aboumohsenpour

Childish Gambino – Feels Like Summer

ZHU – Stormy Love, NM. ft. JOY

Unknown Anomaly – Remnants of a Red Giant

دانلود قسمت 62 پادکست VGCAST با کیفیت 128

دانلود قسمت 62 پادکست VGCAST با کیفیت 320

محمد طالبیان

محمد طالبیان

57 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − هجده =

  • سلام
    برای مشکل مالی سایت یه نظر دارم
    میشه یه بخشی توی سایت بزارید که افراد با اختیار خودشون با وارد شدن به اون بخش برای سایت ارز مجازی ماین کنن
    چون خیلی وقتا من کامپیوترم تا صبح باز میزارم برای دانلود حالا میشه در کنار دانلود این کارم انجام داد.
    شاید برای یه نفر کم باشه ولی وقتی تعداد بره بالا مبلغ قابل توجهی میشه
    به نظرم فکر خوبیه شاید گرهی از مشکلاتتون باز کنه

    • سلام
      ممنون.
      درسته اوضاع وخیمه ولی اونجوری ها هم نیست. فعلا با تمام فشارها هستیم. ما خوشبختانه انقدر قدرت داریم که از رو تریلر نقد ننویسیم و برای نیم ساعتهامون اسپانسر نگیریم. پس هنوز توان ایستادن رو داریم. مثل خیلی سایتها اگر دزد بودیم و با بک لینک و ifarme دزدی و این کثافت کاریها میخواستیم سایت رو بیاریم بالا الان پول تبلیغات پارو میکردیم. ولی برای کارمون و چیزی که توش از همه متخصص تریم و در صدر برای یوزرهاون ارزش قائلیم و تن به هر کاری نمیدیم.
      فعلا هستیم با هر فشاری باشه.
      دم همتون گرم که هستین و نظر میدین

      • خیالم راحت شد
        این سایت رفیق تنهایی های منه
        من پشت کنکوری هستم وتنها استراحتم سایت وی جی مگ و بازی زولاست
        من با این پست ها زندگی میکنم
        انشا الله خودتون و سایتتون همیشه در پناه خدا پایدار باشید

      • به جای زولا بهت پیشنهاد میکنم بازی Black Squad رو از استیم دانلود کنی و بازی کنی.
        Free to Playهه.
        گیم‌‎پلی‌ش هم خیلی هم بهتر از زولاست.

      • هزاران لایک :yes:
        آقا میثم به خاطر همین روحیه واخلاق و وجدان کاری که تکثر کاربران دوستون دارند :inlove:

  • سلام
    بالاخره بازی اسپایدرمنو گرفتم ودارم بازی می کنم (البته اکانت ظرفیت 1) تا الآن که بازی رو حدود 60% کردم به نظرم تجربه ی خوبی بوده البته شنیدم که اکت آخر بازی از همه هیجان انگیز تره با این حال تا این جا هم برای یک فن اسپایدرمن به اندازه کافی نکات مثبت داره از کوله پشتی ها و اشیا داخلشون تا پادکست های jjj. به نظرم از لحاظ داستانی هم از چند فیلم اخیر اسپایدرمن بهتره.در کل که راضی هستم.
    یه پیشنهاد هم به دوستان: به نظرم با توجه به قیمت ها بهترین گزینه برای بازی های تکنفره اکانت های ظرفیت یک هستش چون که هم قانونیه و دردسر های بن شدن رو نداره هم قیمت مناسبی داره(برای مثال اسپایدرمن با هزینه انتقال دیتا 100 تومن) به علاوه تا زمانی که آنلاین نشید قفل نمیشه پس میتونین با خیال راحت و بدون عجله بازی کنید.میدونم که ایده آل نیست ولی مجبوریم دیگه?.الآن یک فروشگاه فیفا 19 رو به قیمت 1.5 میلیون میفروشه?
    راستی در مورد تعطیل شدن تل تیل هم صحبت کنید.
    ببخشید طولانی شد یا علی.

  • با سلام
    به نظر من خیلی خوب میشه اگه بحث های تخصصی توی ویدئوها و پادکست هاتون بیشتر بشه.
    مثلا در مورد انجین بازی ، نوع ریتم داستان ، کارگردانی هنری بازی ها و … موشکافانه تر صحبت کنید طوری که اگه یه بازی ساز توجه داشته باشه تجربیات ارزشمندی به دست بیاره و از یادگرفتن لذت ببره چون به نظر من هیچ چیز لذت بخش تر از یاد گرفتن نیست

    • دقیقا
      کاملا موافق ام.
      بهتره اف تاپیک حذف بشه جاش این مورد گنجانده بشه.
      اف تاپیک داره سایت همون کلیپ معرفی کتاب و فیلم و کافیه.
      لطفا حتما تغییر رو وارد کنید.
      تهیه محتواش هم سرچ و ترجمه می خواد…

      • داداش با احترام به نظر تون اف تاپیک خیلی هم خوب و فان…
        عزیز کی از پادکست بازی سازی یاد گرفته که ما دومین باشیم حاجی مگه کلاس درس 😀

      • بازی سازی در خارج یک کار بسیار سخت و پیچیده و پر هزینه ای به خاطر همین که بازی سازان خوی کمی در دنیا وجود داره در ایران نبین نگاه کن هر کی با ننه اش قهر میکنه یا از بیکاری بازی ساز میشه 😀

      • این هم درست به نظر می‌رسد.
        همین فرمون میریم جلو!
        داداش آموزش انجین و موارد فنی یا دربارشون یوتیوب کن یا من محتوا برسونم به سایت.
        لطفا مشورت بدید.
        همه خوباااا

      • من که تابحال ایده های خوبی به نظرم رسیده فقط نمیتونم اونارو پیاده کنم
        البته بخش های فان هم نباید کامل حذف بشه
        یکی از خوبی های این پادکست ها همین بخش های فان

  • سلام. کسانی که پی سیشون توانایی اجرای فیفا 19 دمو رو داره بازی رو از اوریجین دانلود کنن و با نرم افزار زیر میتونن دقیقه بازی رو از صفر تا سی دقیقه تنظیم کنن اموزش هم توی سایتش هست. من انجام دادم و کار کرد (عکسش رو توی دایرکت اقا محمد و جواد فرستادم)
    برای کسانی که توانایی خرید ندارن خیلی کار مقرون به صرفه ای هست
    موفق باشید ??
    https://moddingway.ir/آموزش-افزایش-زمان-در-demo-بازی-fifa-19/

      • نکنه سر تیکه های فیفا و شوتینگش؟ علی جون سخت نگیر شوخی کردیم فقط ???

      • با احترام به نظر دوستان ولی همان بهتر که جدا شد وی جی مگ جای حرفه ای هاست نه آماتور ها و…. 😎

      • درسته در حوزه تخصصی خودش که مربوط به بازی ساز های داخلی و.. بود خیلی هم خوب بود این قبول داربم بازی پرسونا هم خوب بازی می کرد 😎 در کل هر جا است انشاءالله موفق باشه :yes:

      • پس به اون سوالي كه در ١ سالگي وي جي مگ از بچه ها پرسيديد فكر كنيد (به نظرت اين تيم ميتونه اينجوري بمونه يا نه) اميدوارم شما همين شكل بمونيد ولي وقتي شخصي كه از گيم اي مگ مونده بود و از تيم خارج شده يك كم نگران كننده است

      • با این وضع اقتصادی کلا اگر وی جی مگ باقی بمونه جای شکر داره. باید نگران این باشیم که اصن سایتی باقی خواهد موند که بخوایم در مورد افرادش فکر کنیم یا نه؟

      • خخخ 😀
        آقا قبول داریم شرایط سخت به امید خدا ترس به دلتون راه ندید وی جی مگ ها بیدی نیستند که با بالا پایین شدن دلار تسلیم بشند پرقدرت تر از همیشه ادامه بدید و کمر دلار خم کنید :yes:

  • سلام مجدد
    دوستان عزیز …من بازیهایی رو که نمی تونم خرید کنم این طوری از دست نمی دهم…
    می رم تو یوتیوب و full walkthrough بازی مورد علاقه ام رو تماشا می کنم و کل بازی رو به روز مرور می کنم
    ممنون

  • سلام خسته نباشید
    اقا جواد عزیز سوتی چیه داداش
    شما تاج سری – خیلی باحال بود این یه قسمت
    ممنون بابت زحمات شما عزیزان

  • یه سوال داشتم داشتم ازتون ??
    من همین الان نیم ساعت tomb raider رو دیدم و میخواستم بپرسم با این قیمتای سر به فلک کشیده چجوری بازیها رو میخرید و اینکه اگه بگیم سودم نکنید چجوری حداقل پول نگه داشتن سایتو تعمین میکنید چون سایت داشتن هم هزینه داره هم دردسر مخصوصا یه سایت تخصصی گیم
    بازم خسته نباشید میگم به مجموعه vgmag

    • خرج سایت از جیبمون میره. همه ما کارمون چیزی دیگه است و از جایی دیگه پول در میاریم و خرج سایت میکنیم. چند نفری پول میزاریم و از تمام تفریحات شخصیمون میگذریم و خرج سرور و سایت میدیم. دیگه نه میتونیم بازی برای خودمون بخریم و نه چیزای دیگه با این وضعیت. 🙁 🙁

      • واقعا دمتون گرم بیخود نیست تو کل سایتای گیم ایران تکین ???
        تو این گرونیها فقط همین آیتمای نیم ساعت و غیره هستن که مقداری مردمو از درداشون دور میکنه(لااقل برای من که اینطوره)

  • ما تازه فهمیدیم مجله بازی رایانه ای عجب مجله ای بود و چه وزنه هایی داشت یکی دو تا از نویسنده ها از جمله محمد طالبیان و جواد محسنی که در همین وی جی مگ ترکوندند در آون حضور داشتند آون موقع که نت درست و حسابی نداشتیم و نویسندگی و منتقد در زمینه گیم میشه گفت خیلی کم بود یک عده جوون که میشه گفت همه الان منتقد معروف شدند استارت مجله را زدند الان برگردیم به عقب و با آون همه محدودیت از همه نوعش مالی و ارشادی و خط قرمز بودن گیم… این مجله میشه گفت واقعا موفق بود حیف که در این مملکت نمی ذاریم یک چیز که موفق میشه و کارش میگیره ادامه پیدا کنه و هر جور شده سعی می کنند سد راهش بشند و نمی دارند ادامه پیدا کنه…… آقا از نظر شما چطور دلایل موفقیت بازی رایانه را در چی می بینید بعد از این همه سال که می گذرد بازم اسمش در بین جامعه گیم ایران هنوز زنده است و اگر به فرض ادامه پیدا می کرد با همان تیم قوی به نظرتون چه جایگاهی الان داشت.
    مرسی

  • متاسفانه به عللی که در مورد قیمت زیاد بازی ها ذکر کردید الان دوباره فرهنگ کپی و هکی برگشته هر چند که من این بازپر ناراحت نیستم وقتی که red dead redemption 2 می تونه قیمتی برابر حقوق یک ماه داشته باشه پس واقعا چاره ای نیست
    ممنون که هنوز هستید به امید روزهای خوب….

  • سلام. اول تشکر بابت اینکه بر خلاف ژن بدقولی و تاخیر که قاعدتا از زمان فعالیت تو بازی رایانه باید در شما نهادینه میشد، خیلی منظم و سر موقع پادکست رو منتشر میکنید.
    ثانیا اینکه تلاش شما برای تهیه بازی های روز و تولید آیتم به فتوای من حکم جهاد داره و خدا ایشالا بهتون توان بده تا آخر سال تمام بازی ها رو پوشش بدید.
    در آخر هم پیشنهاد میکنم پادکست رو روی پلتفورم های پادکست خوان داخلی مثل ناملیک و شنوتو یا خارجی مثل Castbox هم آپلود کنید و بچه های رو هم تشویق کنید از اونجا دانلود کنن. برخی پادکستهای تولید داخل الان آماری نزدیک به ۲۰۰ هزار دانلود برای هر اپیزود دارن و کلی از راه تبلیغات درآمد دارن

  • سلام دوباره الان که دارم اینو مینویسم حدود ده دست فیفا 19 زدم از تجربم خواستم بگم.
    اول اینکه تا شروع شد بازی گرافیک بازی واقعا بهبود پیدا کرده بود و از اون حالت پلاستیکی و بی روح فیفا 18 خیلی بهتر شده بود دوم اینکه این قسمت تاکتیک اضافه شده خوبه ولی جا بیفته برامون سوم اینکه گیم پلی بازی در نگاه اول که داشتم فک کردم تغییری نکرده ولی چند دقیقه که گذشت دیدم واقعا بازی سخت تر و گیم پلی بهتر از هیجده شده و چند دست که بازی کردم به این نتیجه رسیدم که گیم پلی خوب شده و حتی یک سری المان های خوب پی اس رو حتی من احساس میکنم توی بازی که اگر بازی کنید و دقت کنید میفهمید. چهارم اینکه انیمیسن های بازی خیلی بهتر شدن و استایل هر بازیکنی قشنگ پیاده شده. پنجم اینکه گزارشگر بازی رو دوس داستم بالخره بعد این همه مدت تغییر کرد خوب بود و توضیحات و حرف های گزارشگر وجو بازی رو خوب نشون میداد. ششم اینکه کرنل ها و شوت تخیلی های شماره قبلی به خصوص کرنل ها خوب شدن و همون شوت پشت محوطه را باید دقیقه و خوب بزنی تا گل شه ولی وقتی گل شه خیلی حس خوبی هم میده. این نطر من بود.
    دوستانی که بازی کردن هم نظراتشون بگن ?

    • فیفا از لحاظ ریزه کاری ها خیلی خوب شده، همین ریزه کاری ها که شاید جزئی ازشون یاد کنیم بگیم خوب تاثیری ندارن اما باعث شدن که خیلی بهتر از 18 شده باشه. یه سری المان ها همون طور که گفتید از PES الگو برداری کردن که باعث شده گیم پلی قابل درک تر باشه. دروازبان ها خیلی خنگ هستن، پارسالم تو دمو و روز ریلیز همین جوری بود بعد از اولین پچ درست شد، امیدوارم اینم درست بشه.
      گزارشگر هم واقعا تغییر خوب بود به نظرم و اجباری. یه کم فقط خنده دار گزارش میکنه، اسم بازیکن هارو خیلی خاص تلفظ میکنه من خندم میگیره 😀

      • من این سانتر کردن هاش رو جدیدا دوس دارم سرعت توپی که سانتر میشه کمتر شده و از حالت تخیلی 18 بهتر شده
        گزارشگرشم من با الکلاسیکو پیارسال که دقیقه 93 مسی گل زد و بازی بارسا پاریس که شیش یک شد ❤️?

  • دمتون گم پادکست عالی بود❤️
    برای اولین بار این هفته رفتم از این اکانتا خریدم ۱۲۰ اسپایدرمن…بد نیست واقعا
    امیدوارم فقط بن نشم
    اقای طالبیان یه سوال
    با تشکر از سونی ایرلاین
    وقتی من بازی رو با پچ نصب میکنم و فورکی اجرا میشه ps proم صدای موتور هواپیما میده
    واقعا احساس میکنم تو باند فرودگام
    میخواستم ببینم واسه ی شما هم اینطوریه یا نه…
    اقای طالبیان دیشب ایفون جدید هم معرفی شد
    ۶/۵ اینچ به همراه hdr 10 و نرخ تصویر ۱۲۰ هرتز به همراه بلندگوی دالبی قوی تر و بهبود ۵۰ درصدی عملکرد گرافیکی..:
    دیگه بقیه مشخصات هم نیازی به توضیح نداره اصن
    ما که نمیتونیم بخریم ولی اپل رسما بازار گوشی های گیمنیگ رو از قبیل ریزر فون و گوشی گیمینگ ایسوس رو تعطیل کرد
    من واقعا واسم سواله چرا کسی باید تو امریکا باشه و گوشی دیگه ای بجز ایفون بخره?????
    خدایا پول به ما بده عقل به اونا

  • آقا از حالا برای آیتم نیم ساعت بهترین بازی سال یعنی Red dead redemption برنامه ریزی کنید و اگر میشه حتما حتما یک ساعت از این بازی گیم پلی برید به خاطر اینکه خیلی ها با خاطر قیمت میلیونی بازی نمی توانند بازی کنند لااقل با آیتم شما سیراب بشند و کلی سوپرایز و.. تا بهترین ویدئو گیم پلی این بازی در کل نت بشه :yes: :yes:

  • سلام لطفا چند تا سایت معتبر ایرانی برای گیم بگین ممنون میشم
    خارجیم بگین لطفا
    و لطفا اقا میثم و اقای طالبیان یک ۳۰ دقیقه از مترو ۱و۲ برن که ریمستر شده

  • سلام الان ساعت دوازده بیست دقیقه ولی هنوز توی اوریجین ea خبری از دمو نیست . یعنی از کی دقیقا میاد توی سرورش ؟

  • سلام.
    بازم توی این نظر سنجی نظرم به رد دد هست و گاد او وار. اقا برای رهایی از گرونی تخیلی الان من اینکارو دارم میکنم. بازی هایی که بخش سینگلشون اصل کاره و کرک میشن روی پی سی میزنم.(حتما هم لازم نیست خودتونو بکشین و روی اکسترا اجرا کنین که افت فریم داشته باشین واینا) و یه یه اکانت اصلی دارم برای ps4 که اون را جدا گذاشتم و فیفا و رد دد رو قبل گرونی شارژ داشت پیش خرید کردم ( با دلار 7 تومن سارژ کردم ?) و یه پلی معمولی از پسر خالم مفت خریدم 900 قبل گرونی چون پول لازم بود . میخواستم خودم بفروشمش که نکردم و الان دوتا دارم خوشبختانه و روی اون بازی اکانت هکی میریزم افلاین میزنم بره بازی ها و اکانتو در میام ازش با اینکه ریسک نابودی پلی هست ولی توی این شرایط برای من خیلی میصرفه. الان اسپایدر من و گاد اور و دیترویت رو اینجوری شیک بازی کردم رفت در ادامه هم همینکارو خواهم کرد. ولی برای بتل 5 و بازی هایی که سال دیگه خواهند اومد که باید اصل بزنم بازی رو واقعا هیچ برنامه خاصی ندارم چون پنج دلار بیشتر ندارم تو اکانت و اقا زاده هم نیستم زارت زارت شارژ کنم مثل یکی از فرند لیستام که دیدم توی دو روز حدود 3 تومن شارژ کرده بود عکسشو فرستاد برگام ریخت حاجی. ??
    راسی، اپل از محصولاتش که نمیتونیم بخرییمم معرفی کرد و خداحافظی کردیم دیگه با محصولات اپل
    Bye apple
    Hello GLX ??
    شاد باشید?

      • موزیک دردسرهای خاص خودشو داره. حساسیتهای ارشاد روی موزیک خیلی زیاده و ترجیح میدیم سمت موسیقی زیاد نریم. یه جورایی خط قرمزه. ما هم دنبال دردسر نیستیم. پوزش از همه.

    • آقا برای اینکه کسی بخواهد منتقد خوبی در زمینه گیم و همچنین کار در سایت ها مثل همین وی جی مگ مثل گذاشتن خبر و…. انجام بده باید چه مهارت ها و ویژگی هایی را یاد بگیرد ممنون میشیم شما ها که سال ها در این زمینه کار می کنید یک توضیح در این مورد بدید
      مرسی

    • آقا اصلا حالم گرفته شد گفتید بخش دوم اسپویلر GOWهه، کلا ردش کردم رفت، جان عزیزتون دیگه از این حرکتا نزنید.
      فقط دمتون گرم که تو بخش قبلیش گفتید که اسپویلر داره 😀