تریلر اخبار بازی

تماشا کنید: تریلر لانچ بازی The Frostrune درخشش خدایان اسکاندیناوی و ادونچر

تماشا کنید: تریلر لانچ بازی The Frostrune درخشش خدایان اسکاندیناوی و ادونچر 1

گروه بازی سازی نروژی “گریمر مدیا” با بازی خود به تاریخ کشورشان ادای دین کردند. بازی The Frostrune یک بازی ادونچر کلاسیک و پونت-اند-کلیک است که به دوران وایکینگها می پردازد و گروه سازنده بسیار تلاش کرده اند که به تاریخ وفادار باشند. این بازی هم اکنون برای PC و Mac در در استیم در دسترس است و نسخه موبایلی آن هم در استورهای موبایل موجود است.

بازی در مورد غرق شدگان یک کشتی شکسته است که خودشان را در جزیره ای پیدا می کنند که قبلا ساکنانی داشته است ولی در حال حاضر خالی از سکنه و کاملا ساکت است و حالتی وحشتناک تمامی آن سرزمین را فرا گرفته است که می تواند به خاطر قبرستان جنگلی و یا خدایان باستانی باشد.

در بازی The Frostrune پازلها و معماهایی را خواهید دید که بر اساس داستانهای اساطیری و خدایان اسکاندیناوی طراحی شده است. تمامی تصاویر ثابت بازی با دست طراحی شده اند و تمامی عتیقه جات طراحی شده در بازی بر اساس منابع باستان شناسی بوده اند. همچنین در این گیم به زبان باستانی نورث(اسکاندیناوی) صحبت می شود.

این بازی با قیمت 10 دلار روی استیم قرار دارد ولی اگر این بازی را قبل از 9 فوریه یعنی حد اکثر 4 روز دیگر خریداری کنید 10 درصد تخفیف شامل حال شما خواهد شد. این بازی در iTunes app store به قیمت 5 دلار و در Google Play به قیمت 6.5 دلار به فروش می رسد.



منبع

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 6 =