تریلر اخبار بازی

تماشا کنید: معرفی بخش زامبی و بتل رویال بازی Call of Duty Black Ops 4

وی جی مگ: دقایقی پیش مراسم معرفی کامل Call of Duty Black Ops 4 به پایان رسید و Activision و استودیو Treyarch در کنار حالت چند نفره بخش زامبی و بتل رویال بازی Call of Duty Black Ops 4 را نیز معرفی کردند.

به گزارش وی جی مگ، همچون قسمت‌های پیشین مجموعه Call of Duty این بازی نیز دارای بخش زامبی است که در آن چند گیمر به صورت Co op می‌توانند در مقابل موج‌های متعدد زامبی‌ها قرار گرفته و آنها را از پا در آورند. اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که همچون حالت‌های زامبی چند قسمت اخیر Call of Duty در بازی Call of Duty Black Ops 4 نیز این قسمت دارای بخش داستانی مجزا است و گیمرها می‌توانند مراحل مختلف آن را پشت سر بگذارند.

در خبری دیگر Activision تایید کرد که بازی Call of Duty Black Ops 4 از قسمت بتل رویال نیز بهره می‌برد و این ژانر پرمخاطب راه خود را به مجموعه Call of Duty باز کرده. این قسمت از بازی Call of Duty Black Ops 4 با نام Blackout شناخته می‌شود و در آن المان‌ها و البته شخصیت‌های آشنای مجموعه را می‌توان مشاهده کرد. نقشه مورد استفاده برای قسمت Blackout بزرگ‌ترین نقشه‌ای است که تیم سازنده Call of Duty Black Ops 4 تاکنون طراحی کرده و شامل وسایل نقلیه زمینی، هوایی و دریایی می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 14 =