آنباکسینگ

تماشا کنید: آنباکسینگ Nathan Drake Premium Format Figure

بعد از مدت مدیدی با یکی دیگر از آنباکسینگهای جذاب  همراه شما عزیزان هستیم. اینبار آنباکسینگ Nathan Drake Premium Format Figure که یک فیگور بسیار جذاب و خوش ساخت از یک کمپانی حرفه ای می باشد. دیدن Nathan Drake معروف به صورت یک مجسمه خوش ساخت بسیار جذاب و لذت بخش است و این اثر متعلق به کمپانی Sideshow Collectibles است.

به طور قطع اگر آنباکسینگها یا همان جعبه گشایی های VGMAG را دنبال کرده باشید با شرکت Sideshow Collectibles آشنا هستید. یکی از معتبرترین کمپانی های سازنده فیگور و اکشن فیگور که کیفیت ساخت و کارهای آن در همه جای دنیا شناخته شده است. اکثر کارهای این کمپانی بعد از طراحی های قالب و ساخت طرح کلی، با دست طراحی و رنگ می شوند و تمامی اجزای به کار رفته در آن به صورت یونیک میباشند. به طوریکه هیچ مجسمه یکسانی در بین ساخته های این کمپانی پیدا نخواهید کرد.

فیگوری که برای شما آنباکس کرده ایم دارای قدی 42 سانتی متری و ساخته شده از Polystone. پلی استون ماده ایست که برای ساخت این گونه فیگور ها و مجسمه ها استفاده می شود و ترکیبی ست از پلی استر و سنگ که قابلیتهای بسیار خوبی برای شکل دهی و قالب گیری دارد. فیگور Nathan Drake که در حال پرش از روی یک سنگ است با وضوحی بسیار چشم نواز ساخته شده و همچنین لباس و یراق آن نیز بسیار خوش ساخت و جذاب است. وزن این فیگور حدودا 8 کیلوگرم است که نسبت به فیگورهای دیگر بسیار سنگینتر به نظر می رسد.

تیم وی جی مگ این بسته بسیار جذاب را برای شما آنباکسینگ کرده است تا اگر تمایلی به خرید این فیگور زیبا داشتید با فروشگاه گیم آیلند تماس بگیرید. همراه وی جی مگ باشید با آنباکسینگ Nathan Drake Premium Format Figure.


دانلود


در یوتیوب مشاهده کنید


آنباکسینگ Nathan Drake Premium Format Figure

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + 13 =