ویدئوهای کاربران

تریلر بازی ایرانی نبردهای پایدار فتح المبین

در این تریلر بخش هایی از بازی رایانه ای نبردهای پایدار: فتح المبین نشان داده می شود. این بازی در سبک اکشن اول شخص قرار دارد و دوران دو رزمنده در عملیات فتح المبین را به تصویر می کشد. این بازی هم اکنون در مرحله ی اخذ مجوز قرار دارد و به زودی روانه بازار می گردد. این بازی توسط گروه AIT ساخته شده و حق امتیاز پخش آن نیز شرکت فلق رایانه اصفهان می باشد.

| این ویدئو توسط کاربران گیم ایمگ ارسال شده است و ممکن است بخش هایی از محتوای آن، مورد تایید گیم ایمگ نباشد.

ویدیو های ارسالی کاربران

ویدیو های ارسالی کاربران

32 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × پنج =

  • سلام
    من واقعا نمی دونم اینا پیش خودشون چی فکرکردن یا همین بچه هایی که میان و از بازی طرفداری میکنن
    اولا که خلیج عدن یه گندکاری به تمام معنا بود من خودم بازی سازم من تو 3 روز نه بیشتر محیطی طراحی میکنم که اگه بهتر از call of duty نباشه کمتر نیست بازیمونم مطمئنم میترکونه تریلرشم تا دو سال اینده میاد بیرون هیچ بودجه ای هم نداریم چندتا دانشجو هستیم با موتور udk هم کار میکنیم که مزخرف ترین بازی که با udk بسازی یه سر و گردن از unity بالاتره تنها بازی ای که یهذره خوب کار کرده اونم فقط ا لحاظ گرافیک بازی ارتش های فرازمینی هست که سال دیگه ارزه میشه

  • شما ها اینطوری نمی تونید پیشرفت کنید.
    باید برید آمریکا تا ببینید اونجا شرکت دایس چطوری بازی میسازه..شرکت کال آف چطوری میسازه..شرکت EA چطوری بازی میسازه..شرکت ۲K Games چطوری بازی میسازه..شرکت Activision چطوری بازی میسازه..شرکت کونامی چطوری بازی میسازه..شرکت سگا چطوری بازی میسازه و …
    هر وقت رفتید و دیدید که اینا چطوری بازی میسازن بیاید اینجا بازی بسازید اگر هم دیدید که بودجه ی اونجا بهتره همونجا بمونید و یه شرکت بسازید و بازی های ایرانی تولید کنید.

  • سلام

    به نظرم این بازی قابل فروش نیست ! اگه به من 5 میلیون میدادین من براتون خلیج عدن رو میساختم ! من خودم بازی سازم و متوجه میشم که یک نفره بدن هذینه میشه خیلی از این بازی بهتر رو ساخت . خیلی خیلی بهتر .

  • منم موافقم درست بازی نمیسازم ولی گیمرم به نظر من اگر برای یه مدت طولانی بازی نسازن ولی بازی که بعد اون روانه بازار بشه خیلی بهتر میشه گیمرها امیدواری بیشتری به اینده بازی های ایرانی خواهند داشت تا گیمر رو از خرید بازی پشیمون کنند
    البته خودمونیم ها با بازی های قدرتمندی که شناخته شده هم هستند به دست ما میرسه و بازی میکنیم یکم انتظارات ما هم بالا میره ولی باید صبر کرد صبرکرد که ما ایرانیها برای خودمون cod داشته باشیم به امید اون روز

  • سلام به همه. این بازی در بازار گیم به فروش نمی رسه.چون هیچ کدام از فاکتورهای یک گیم رو نداره.گرافیک.گیم پلی.داستان.و…بازی سازان ما باید بیشتر صبر داشته باشن.حتی اگه شده یه شرکت 4 سال رویه بازی کار کنه اگر قایل قبول بود اون رو ارائه بدن.برای رقابت با بازیهایی همچون cod.mw باید سال ها تلاش کرد.یه کم بیشتر مطالعه کنن.البته بعضی از دوستان کم لطفی میکنن.بازی مثل خلیج عدن یا گرشاسب یه شروع بسیار عالی اند.ولی باید از این پس وقت بیشتری بذارن.من آینده ی بسیار خوبی رو واسه بازی های ایرانی پیش بینی میکنم.اگر اگر اگر حمایت شوند .(نمی شوندددددد لوووووووووووووول)

  • امید وارم موفق باشید و اصلا به حرف دیگران اهمیت ندید 95% این افراد که نظر دادن اصلا تا حالا یک گیم با مدل آماده یا بی مدل نساختن و حتی توانایی ساخت هم ندارن پس به این نتیجه میرسیم که تیم شما یک قدم جلوتر هستید . اگر به حرف دیگران توجه کنید به هیچ هدفی نمیرسید . اینجا ایران است و باید خیلی سخت کوشش و تلاش کنید .

    یا حق ….

  • من فکر کنم آقای کوروش شما اصلا از بازی سازی هیچی نمیدونید!!!! وقتی گفتی سینماتیک دزدیه!!! متوجه شناخت نادرست یا در کل از پروسه ساخت بازی هیچ چیز نمی دانید. به نظرم کمی تحقیق کنید سپس مجددا پیش ما بازگردید…تشکر فراوان

  • این دیگر یک توهین به ماست!!! من در این بازی از یک خط کد آماده هم استفاده نکردم. تمام انیمیشن ها و سینماتیک ها و … کار خودمون بوده.
    من فقط گفتم ما از مدلهای آماده استفاده کردیم اما این به این معنی نیست که همشون آماده بوده بلکه 50% مدلها هم کار خودمون بوده.

    بار دیگر ببینید تریلر را ، آیا همه ی مدلهایی که می بینید آماده است؟!!
    ما تمام زحمات ساخت این بازی را غیر از موردی که گفتم خودمان کشیدیم(برنامه نویسی، مکانیک ها ، سینماتیک ها ، 50%مدلها ، انیمیشن ها)

    اصلا چطور می شود سینماتیک ها را از جایی دیگر کپی کرد؟! یا کدهای مخصوص بازیمان را؟!

    هر کسی که بازی را با شرایط ساختش در نظر گرفته نمره عالی به ما داده ! اما من گفتم که مشکلات چه بود و چه هست!

    این بودجه شاید برای بازیهای کوچک کافی باشد اما همانطور که می دانید پروژه ما پروژه ای نبود که با دو تا کد و 3 تا مدل جمع شود!!!

    لطفا به ما تهمت نزنید و از چیزی که خبر ندارید صحبت نکنید!

  • اقا محمد
    من بازی سازم.با همه انجینها هم آشنامیی دارم.الانم تو پروژه ای هستم که با یونیتی بسته شده.من نمیفهم که شما دوستان .اقعا نمیبینید یا نمیخواین ببینید و قبول کنید. بله اون بازی همه چیزش رو کپی کرده و از مدلهای اماده استفاده کرده. گرافیک و فنی و مکانیک و سینماتیک ها رو هم خودشون نساختن! مدل اسلحه ها یا ساختمان ها، کاراکترها رو خودشون طراحی نکردند.تمام مدلها رو کپی کردن.شما بهتره که توی یوتیوب دنبال نمونه های اماده با یونیتی بگردی و دانلود کنی و ببینی. کافیه تو یو تیوب سرچ کنی bootcamp unity .منکر این نیستم که بازی تقریبا قابل قبول بود.ولی وقتی شما نمیدونید چجوری ساخته شده و از چه منایعی استفاده شده چرا طرفداری الکی میکنید.خواهشا چشم و گوش بسته نباشید.من بی دلیل و مدرک که حرف نمیزنم.چیزی که عیان هست و میتونید خودتون ببینید .اصلا به این سایت و بازی سازای این سایت هم کاری نداریم.شما برو تو یه سایت دیگه که چندتا بازی ساز یونیتی کار باشه ازشون سوال کن و در این مورد ازشون بپرس.

    unknown عزیز این دلیل نمیشه که چون یه بازی از مدلهای اماده استفاده کرده و به نام خودشون زدن و دادن بیرون شما هم همون کار بکنید و توقع نتیجه گرفتن هم داشته باشید.این قبول که با ۳ میلیون یه مدل سازی خوب هم نمیشه کرد چه برسه به بازی سازی.ولی بهتر نیست که کلا بازی نسازید و یا بازی ای بسازید که سه بعدی نباشه و ایده جالبی داشته باشه .

  • آقای Unknown سلام
    خسته نباشید
    احساس همدردی با شما میکنم
    ولی دلیل خوبی رو برای کیفیت بد بازی به نمایش نگذاشتید
    ما هم با زیر 3 میلیون داریم پروژه بستیم.
    انشالله پروژه ما توی نمایشگاه رسانه دیجیتال قابل رویت هست
    میلاد سرلکی-شرکت ندای ریبا آفرینان
    باتشکر و خسته نباشید.

  • با عرض سلام به همگی . ما مشکلاتی که شما گفتید را همگی قبول داریم و هیچکدومو نمیخوام توجیه کنم. اما یه سوال از شما دارم و اون اینکه خروجی شما با زیر 5 میلیون تومان پول چه خواهد بود؟
    ما تو این پروژه کمبود بودجه به شدت داشتیم وگرنه خودمون هم می دونیم که بازی چه مشکلاتی داره اما برای رفع مشکلات باید هزینه باشد تا بتوان به فرد متخصص داد.
    از نظر استفاده از مدلهای آماده بله ما این کار را کردیم ، دلیلش هم همان کمبود بودجه بوده. اما لااقل ما مثل خیلی از افراد پنهانی مدلهای COD رو نکشیدیم بیرون!!! از مدلهایی که برای استفاده رایگان بودند استفاده کردیم.
    از نظر هوش مصنوعی هم خوب در ویدئو که مشخص نیست باید بازی کنید و بعد بگویید چطور بوده.
    ما هم خیلی دوست داریم کارای سطح بالا انجام دهیم ولی وقتی دستمان خالی است کاری پیش نخواهد رفت.
    موفق باشید

  • آقای کوروش ، نکنه میخوای بگی که خیلج عدن گرافیک و فنی و مکانیک و سینماتیک ها رو هم خودشون نساختن! یا مثلا مدل اسلحه ها یا ساختمان ها، کاراکترها رو خودشون طراحی نکردند!
    اگه اینطوره واقعا شما هیچ دلیلی جز کوبوندن بازی ندارید.
    ولی من دلیل دارم برای الگو قرار دادن خلیج عدن و این هم استاندارد بودن آن و تا حدود زیادی استفاده نکردن از منابع آماده و خیلی چیزهای دیگر که بازیسازان ایرانی به آن نیاز دارند و همچنین بازی گرشاسپ هم تا حدودی سعی در رعایت استاندارد ها کرده و این باید در بین تمام بازیسازن ایرانی دیده شود و نبود تجربه کافی و نداشتن دیدگاه درستی به این صنعت این مسائل پیش میآید.افراد بازیساز مسقل زیادی در فروم ها به بحث های بهتری در این زمینه میپردازند ولی کسی از این تجارب استفاده نمیکند.

    تشکر فراوان از تمام دوستان

  • خجالت مگه داره.تا وقتی بازی های مذخرفی مثل خلیج عدن که مثلا شده بهترین بازی ایران و الگوی بازی سازان ساخته بشه باید توقع ساخت همچین مذخرفت ترهایی رو هم داشته باشیم.شما که به خلیج عدن که از اول تا اخرش از مدلهای اماده استفاده کرده میگه الگو دیگه نباید توقع داشته باشی. اگر اون تریلر تبلیغاتی یونیتی رو دیده باشین دیگه به خلیج عدن نمیگین الگو..قتی به اون میگی الگو خوب این بازی هم باید از مدلها و همه چیز اماده استفاده کنه.کلا برای گیمرای بازی ایرانی و بازی سازای ایرانی اینده خوبی دیده نمیشه.

  • من نمیدونم اینا خجالت نمیکشن!
    با وجود بازی هایی همچون مبارزه خلیج عدن که یک بازی قوی و الگوی همه بازیسازان است نمیدانم چرا بقیه بازیسازان اصلا به فکر ارتقاء سطح کیفی و فنی کاراشون نیستند و این باعث تاسف است.
    اگر همیطور ادامه پیدا کند هیچ رقابتی در کشور نخواهیم داشت و اگر رقابت صورت نگیرد بازیها هیج پیشرفتی نخواهند داشت و این برای کشوری که تازه وارد صنعت بازیسازی شده است بسیار تاسف بار است!

  • گرافیک این بازی منو یاد بازی call of duty انداخت 😀
    تو ایران هیچ ارزشی برای صنعت بازی سازی قائل نیستن،نتیجه هم همین میشه ،ساخت بازی های ضعیفی از قبیل این بازی ها
    اگه نصف خرجی که تو فوتبال می شه رو به بازی سازی اختصاص بدن مطمئنن شاهد پیشرفت قابل قبولی خواهیم بود .

  • با این سطح از بازی سازی فقط محتوا و مضمون رو نابود میکنن نه چیز دیگه
    بهتره تا زمانی که به حد قابل قبولی از کیفیت در روند بازی سازی نرسیدن سراغ این عناوین و مضامین نرن که بدتر ذهن مخاطب رو بدبین میکنن به مواردی که قصد تبلیغشو دارن … ضمناً با بدفهمی و بی سلیقگی خودشون این قبیل مضامین ارزشی رو ضد ارزشی جلوه میدن و حتی به همین شکل نهادینش میکنن،شما فقط کافیه تصور کنین نوجوون و جوون این نسل که ما باشیم قراره با این مدیوم که دوستان تدارک دیدن با دفاع مقدس سنای نسل قبل خودمون برای از شرافت این آب و خاک،مانوس بشیم و این ارزش ها و شرافت ها رو درونی و کنیمو زنده نگه داریم … دیگه تا ته قصه و غصه رو بخونید …

    در ضمن،حمایت از صنعت بازی سازی این نیست،این حماقت رد صنعت بازی سازیه … صنعت بازی سازی اسمش روشه … صنعته … نیاز به جریان مستقیم پول از قوه اجرایی مملکت به سازنده بازی نیست،قوه اجرایی باید بره کار خودشو درست انجام بده و بس،یعنی اینکه بستر رو فراهم کنه برای بازی ساز،بازی ساز اگه بازی ساز باشه پول سراغش میاد،لازم نی اون بره سراغ سرمایه گذار،همه اینا وقتیه که قوه اجرایی مملکت تمام قد از حقوق مولف دفاع کنه و بستر رو برای جریان خون تو رگای این صنعت فراهم کنه …

    ببخشید … پر گویی کردم

  • واقعا باید واسه خودمون با این بازیهامون متاسفم باشیم.اگه این بازیو 10 سال پیشم میساختن بازم ضعیف بود چه برسه به الان که بازی سازی انقد پیشرفت کرده.یه مشت بازی که نه گرافیک حتی در حد معمولی داره نه گیم پلی.البته گیم پلی که اصلا نداره ه ه !

  • نه بابا این چی هست ؟
    بازی ای بدون ایده ؟ کاملا کاملا بد بود .
    وقتی طرف سواد نداشته باشه پول بدی بهش چیکار ؟ ها ؟
    حیف است واقعا به اینا پول بدی . پول بده به بازی ایرانین گاردز که واقعا خلاق هستند . بازی یعنی اون .
    نه این چرت و پرت ها

  • سلام
    خسته نباشید
    واقعا متاسفم برای سازندگان این بازی
    بحث حمایت از بازی های ایرانی به کنار ، بازی سفارشی که دیگه تبلیقات نداره!!!!
    اگه سفارشی نیستش چرا از محیط آماده آموزش unity I3D استقاده کردی؟؟؟؟
    منی که با یونیتی کار میکنم میدونم چی کار کردی !!!
    تورو خدا سوژه های دفاع مقدس رو تخریب نکنید.
    به امید فردایی روشن برای گیم ایرانی.

  • با سلام خدمت تولید کنندگان این بازی .با حدسی که میزنم انجین 100 درصد یونیتی هست.
    عزیز جان شما نباید در بازی های تجاری از مدل های اماده استفاده کنید .
    باید چند تا انتقاد از این بازی بکنم البته هیچ نقطه مثبتی توی این بازی ندیدم و فقط مشکل بود و این رو هم بگم این بازی نمیتونه بازی تجاری باشه.
    1-اول از همه سیستم مکانیک فوق العاده ضعیف طراحی شده
    2-حالت شوت اصلحه فوق العاده ضعیف کار شده و اصلا استاندارد نیست
    3-دشمنان اصلا حالت دشمن ندارند و بیشتر به یک مجسمه شبیه اند
    4-پارتیکل های استفاده شده فوق العاده ضعیف اند
    5-استفاده از مدل های اماده که یکی از انها در اموزش های سال 2010 شرکت I3d بود
    6-مبارزات فوق العاده ضعیف طراحی شده بود
    7-در رابطه با هوش مصنوعی هم باید بگم چیزی در ویدئو به اسم هوش مصنوعی نشون ندادید
    8-طراحی مدل های ضعیف
    9-طراحی بافت ضعیف
    10-محیط های مدل شده اماده
    11-

  • گرافیک:0
    افکت ها: 1000000-
    اسم: خوب
    میزان فروش:هیچ: چون کدام گیم فروشی این ریسک احمقانه را می کند تا این را در بازار به فروش برساند
    خلاقیت: بیشتر در کپی برداری و افکت های مسخره

  • به نظر من بعد از مبارزه در خلیج عدن و گرشاسب این بازی لایق یک ایرانی نبود!گرافیک:0 – موسیقی ها: کپی شده از کال آٰف!!! – صدا ها : تکراری و دیگر هیچ …….

  • کلا بازی خوبیه ولی یه ذره رنگ لعاب لازم داره
    من شخصه از بازی های تفنگ بگیر برو بکش بکش(شوتر) خوشم نمیاد
    بازی باید خلاقیت پذیر باشه
    نه کلیشه ای
    بازی باید محصولی جدا از سایرین باشه
    نمونش
    بوردرلند2

  • اول یه سوال گاتلین گان؟
    تو ایران ما الانشم گاتلین گان نداریم چه برسه به زمان دفاع مقدس
    بجای اون ماشین گان خیلی بیشتر ابهت داره

  • ممنون از آقاي افروغه براي فرستادن اين تريلر

    ولي اين تريلر همش خون و خون ريزي بود(اين رزمنده ي بازي ، حمام خون راه انداخته بود) ، هيچ هدف خاصي در روند بازي وجود نداشت و مثل خيلي از بازي هاي ايراني ديگه ، هدف فقط ساخت بازي بوده . كيفيت رو كه خود دوستان با ديدن تريلر كاملا متوجه خواهند شد ولي اين دست بازي هاي بي هدف و پر از خشونت ، مسلما هيچ كمكي به بيان داستان هاي ارزشي(مثل جنگ تحميلي) نخواهد كرد .