ویدئوهای کاربران

نسخه ی آپدیت شده ی CryENGINE3 به صورت رایگان

همه ی شما با سری بازی های Crysis آشنا هستید و شرکت سازنده ی این بازی یعنی Crytek را می شناسید. این شرکت از موتور قدرتمند CryENGINE در ساخت بازی های خود بهره میگیرد که به تازگی آن را به طور رایگان عرضه کرده است. این تریلر آپدیت جدید این موتور قدرتمند را در حالت Real-Time به نمایش می گذارد که به ورژن 3.4 ارتقا یافته و هم اکنون نسخه Software Development Kit) Free SDK) به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد.| این ویدئو توسط کاربران گیم ایمگ ارسال شده است و ممکن است بخش هایی از محتوای آن، مورد تایید گیم ایمگ نباشد.

ویدیو های ارسالی کاربران

ویدیو های ارسالی کاربران

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × پنج =

  • بهتره اینو هم در نظر بگیرید که خود crytek به این نسخه در مقابل نسخه ی اصلی لقب اسباب بازی رو داده ! پس بیخیالش بشین بهتره ، به درد ایران نمیخوره .

  • قبلا تو فروم بود ، ولی اشکال نداره بعضی دوستان شاید نتونستن اونو ببینن . جالبه بدونید این موتور به راحتی در کنسول های حال حاضر اجرا میشه ولی موتور حریف به ده برابر قدرت بیشتر نیاز داره . از نظر من اگه قرار بود گروه کرایتک هم با اون قدرت سخت افزاری کار کنه موتورش خیلی بهتر میشد .پس از نظر من مقایسه این دو موتور اصلا درست نیست چون کرای انجین خیلی به کنسول ها وفادار مونده . ایول به اراده مهندسین کرایتک . انشاا… موتور بعدیشون برای نسل بعد میاد اونوقت از این هم بیشتر میترکونه . البته همین موتور رو هم دارن برای نسل بعد آماده میکنن تا بازی های خوبی به گیمر ها بدن . اگه تریلری که از کرایسیس3 نشون دادن مال کنسول بوده باشه پس واقعا بهینه تر شده .