GamesCom 2019 ویدئو

دانلود کامل Opening Night Live Gamescom 2019


شب برگزاری و شروع نمایشگاه بازی Gamescome 2019 نمایش ویژه ای توسط Geoff keighley برگزار شد که حالتی همانند یک کنفرانس داشت. در این نمایش زنده که ONL یا Opening Night Live نام دارد، بسیار از کمپانی ها حضور داشتند و افراد معروفی نیز برای مصاحبه و معرفی محصولاتشان به روی سن آمدند و بازیها و محصولاتشان معرفی کردند و نمایشهای ویژه ای از بازیها اجرا شد. از جمله نمایش چند دقیقه ای بازی Death Stranding با حضور کارگردان بازی Hideo Kojima.

وی جی مگ: این نمایش که چیزی حدود دو ساعت به طول انجامید توسط Geoff keighley اجرا شد و بسیار جذاب و دیدنی بود. شاید در این نمایش چکیده کلی از نمایشگاه گیمزکام امسال را بتوانید مشاهده کنید و ببینید که قدرت گیمزکام هر ساله بیشتر از سال گذشته می شود. با توجه به اتفاقات اخیر در E3 و همچنین خروج سونی از آن و لو رفتن اطلاعات بسیاری از شرکت کنندگان در E3 2019، به مرور قدرت گرفتن گیمز کام امری عجیب نیست. و ONL 2019 نشان داد که میتواند گیمز کام را به بهترین مکان برای جشن سالانه گیمرها تبدیل کند. جایی که show-off به بالاترین حد ممکن می رسد. جایی که ادرار کردن کاراکتر یک بازی آنچنان مورد تشویق قرار میگیرد که گویا با Prince of Persiaی جدیدی روبرو هستیم.

با این احوال دیدن این استریم از افتتحایه گیمز کام بسیار لذت بخش و البته جذاب است. با حضور بسیاری از شناخته شدگان دنیای گیم که در ادامه لیست آنها را مشاهده میکنید. همراه وی جی مگ باشید.

دانلود کامل Opening Night Live Gamescom 2019 1


لینک دانلود 1080P

لینک دانلود 720P

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 2 =