نیم ساعت

30 دقیقه از گیم پلی بازی Call of Duty Black Ops Cold War


هفدهمین نسخه از سری بازی Call of Duty و ششمین نسخه از سری بازی Black Ops با نام Call of Duty Black Ops Cold War سیزدهم نوامبر یعنی حدود یک هفته پیش منتشر شد.

بازی Call of Duty Black Ops Cold War توسط  Raven Software و البته Treyarch ساخته شده و طبق معمول توسط Activision منتشر شده است.

داستان بازی در زمان بلوغ جنگ سرد و اتفاقات آن دوران می گذرد و گیمر در دل حوادث و اتفاقات آن دوران پیش می رود. بخش داستانی Cold War حدود 5 تا 7 ساعت برای اتمام، زمان می خواهد.

بازی Black Ops Cold War همانند نسخه قبلی دارای بخشهای Multiplayer و Zombie البته Warzone است و در این ویدئو بخش کوتاهی از Campaign بازی را برای شما نمایش داده ایم.

همراه وی جی باشید با 30 دقیقه از گیم پلی بازی Call of Duty Black Ops Cold War

در یوتیوب ببینید

نماشا کنید

دانلود 1080

دانلود 720

 

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

7 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه − 8 =

  • ماشاالله بعد از مدتی دوری از میادین نیم ساعت پرقدرت برگشتین و دارین همه بازی های روز رو آیتم میرید، خدا برکت بده، ایشالله همین جور بازی بیاد و آقا میثم هم همین جور رو به راه آیتم برن 🤗

    • میثم قربانی عشق
      من خیلی ها را می شناسم
      که هم سن آقا میثم هستند ولی اصلا
      اهل گیم و بازی نیستند و کلا تو فازهای
      دیگه هستند کسی مثل آقا میثم با این
      همه مشغله و کار و زندگی …که داره ذره
      ای از علاقه و عشقش به گیم و بازی
      و سایت کم که نشده هیچ بیشتر هم علاقمند شده میثم ایشالا در نزدیک ترین زمان ممکن بتونی ps5 بخری و انباکسش هم بذاری تو سایت و بشه گیم پلی بازی های ps5 رو در سایت بذاری خلاصه این نسل نهم با وی جی مگ بترکونید.

  • الان همين امثال قاسم جوادي و آرش كديور مثل خانم “مَعص.اِبت”(اميدوارم فهميده باشيد) بچه هاشون توي خود آمريكان…
    بابا دمتون گرم…عجب استارت دوباره اي زديد…ايشالا گيمپلي demon souls روي ps5 هم از اينجا ببينيم…البته هر وقت از 50 تومن اومد پايين تر…(راستي..قيمتش توي مناطق آزاد بايد ارزون تر باشه..مث چابهار و آبادان…من از ps5 اونجا خبر ندارم ولي ps4 خودم رو اونحا 800 هزار تومن خريدم.)